Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oh oke"
"ohhhh.. wolf, je tand sterft af. niks zorgwekkends"
""
"Hmm vervelend.. advies: overstappen op crack"
"Grapje Tho."
"scoobybono zei: Te laat heb net een paar bolletjes besteld om te proberen. Klik om te vergroten... Ik mag jou wel"
"Maak je niet zo druk joh..."
"Ik ga ook altijd aan de pep als ik wil snacken!! Kant en klare pannenkoeken, gooi je de pep er lekker overheen als poedersuiker. Net echt. Hee Marco hai prima"
"Niet. Ben alleen maar beter op geworden. Allemaal aan de drugs jongens"
"StraffeNeel zei: Niet. Klik om te vergroten... mij dus ook niet. het heeft me juist een beter mens fgemaakt"