Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTesla

Tesla

31 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dopeisnope6 zei:
Kan ik hier patat bestellen?
Klik om te vergroten...
Ga je der heel mee lachen ofwa?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
Een potje westvlaams
Klik om te vergroten...
Jij proat ook met elk toaltje een weurdje mee he
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vergeet er ook geen sticker op te plakken. Anders wordt je op feestjes ook raar aangekeken.

1740739439268.png
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Raver zei:
We kunnen en mogen hier geen antwoord op geven. Dat is speculeren, en dat is tegen de forumregels. Dat zou je toch moeten weten?

Sowieso kan je aan een uiterlijk van een tablet niet zien wat erin zit.
Klik om te vergroten...
Mijn excuses was zo niet bedoeld dus mijn excuses zijn oprecht 😉
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is niet alleen tegen de regels, we kunnen er ook gewoon barweinig over zeggen. Breng het naar een testcentrum, das je beste optie.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kan een test pakket kopen om wat dingen uit te sluiten. Beste is om naar test centrum te brengen.

Je geeft zelf al aan dat speculeren hier niet mag, omdat er simpelweg niks zinnigs te zeggen valt op basis van een foto en uiterlijke kenmerken. Waarom vraag je het dan nog? 😂
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Shivaz54 zei:
Hoeveel keer moet ik nog zeggen dat dit niet mogelijk is dit te doen bij een testcentrum! Ik vroeg of ieland ervaring hier mee heeft, is dit dan speculeren?

De laatste tijd lees ik hier veel dat vragen gewoon afgebroken worden.

Bij deze stop ik hier dan ook op dit forum!
Klik om te vergroten...
Op het moment dat je vraagt naar ervaring met deze pil om daarmee een verwachting te scheppen over jouw pil is het inderdaad speculeren.

De regels daaromtrent zijn er niet voor niets. Stel dat alle ervaringen met deze pil zijn dat er 60mg in zit. Jij wil graag doseren op een nette 120mg dus knikkert er op een avond twee pilletjes in.

Maar oeps, jouw pillen bevatten per ongeluk 250mg per stuk. Dus zonder het te weten heb jij nu 500mg in je mik geknald.

We zien forumleden zegmaar gewoon liever niet terug in de krant.
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoeveel keer moet ik nog zeggen dat dit niet mogelijk is dit te doen bij een testcentrum! Ik vroeg of ieland ervaring hier mee heeft, is dit dan speculeren?

De laatste tijd lees ik hier veel dat vragen gewoon afgebroken worden.

Bij deze stop ik hier dan ook op dit forum!
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dus aub sluit dit topic ik vraag hier niets meer om
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#10
FredKroket zei:
Hoezo is dat niet mogelijk? Je kan altijd een pil opsturen naar een lab in Spanje. Staat ergens op het forum wel uitgelegd hier.
Klik om te vergroten...
Man man 🤦
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deze gekregen maar nog nooit tegengekomen. Tesla, het waren blauwe werd me gezegd, maar bij bekijken is de kleur goud met spikkeltjes in...
Speculeren mag niet dus vraag gewoon of iemand ervaring heeft met deze? Zien er wel perfect gedrukt uit, met scheidingslijn. Misschien niet goed te zien op de foto 😉.

Testen is zoals altijd onmogelijk, of ik moet ze in mijn knikker gooien 🤭.

Als er info over is hoor ik het graag 🤗
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik lees geen zo'n goeie dingen hierover 🤔. Al gaan die al over enkele jaren geleden en totaal andere kleuren van pil.

Ben gw benieuwd, niet dat ik ze nu zou nemen maar ik ga af en toe nog es graag naar een feestje. Dus kan wel nog even duren voor dat feestje eraan komt 🙃
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
We kunnen en mogen hier geen antwoord op geven. Dat is speculeren, en dat is tegen de forumregels. Dat zou je toch moeten weten?

Sowieso kan je aan een uiterlijk van een tablet niet zien wat erin zit.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Shivaz54 zei:
Hoeveel keer moet ik nog zeggen dat dit niet mogelijk is dit te doen bij een testcentrum! Ik vroeg of ieland ervaring hier mee heeft, is dit dan speculeren?
Klik om te vergroten...
Dat is inderdaad speculeren.

"Speculeren: de activiteit van het raden van mogelijke antwoorden op een vraag zonder voldoende informatie om zeker te zijn"

Dit is dus verboden omdat we geen zeker antwoord op jouw vraag kunnen geven, en omdat het om potentieel gevaarlijke gevolgen gaat indien er verkeerde aannames worden gedaan.


Shivaz54 zei:
De laatste tijd lees ik hier veel dat vragen gewoon afgebroken worden.
Klik om te vergroten...
De vorige poster kwam met een bruikbare oplossing voor je: zelf testen met een test-kit.

Shivaz54 zei:
Bij deze stop ik hier dan ook op dit forum!
Klik om te vergroten...
Helaas speculaas!

Als je echter hulp nodig hebt met je test-kit dan kan je altijd stiekem even terugkomen. 😉
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#15
Shivaz54 zei:
Bij deze stop ik hier dan ook op dit forum!
Klik om te vergroten...
Joe!

(Ik had inderdaad over het stukje “testen kan niet” heengelezen. Mijn welgemeende excuses daarvoor. Snap niet waarom dat niet zou kunnen ook… Maar goed; als je al hebt gezien in andere topics waarin werd gevraagd om hetzelfde (speculeren) werden afgekapt, is t al helemaal naïef om nu wat ander te verwachten. Toch?)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Shivaz54 zei:
Hoeveel keer moet ik nog zeggen dat dit niet mogelijk is dit te doen bij een testcentrum! Ik vroeg of ieland ervaring hier mee heeft, is dit dan speculeren?

De laatste tijd lees ik hier veel dat vragen gewoon afgebroken worden.

Bij deze stop ik hier dan ook op dit forum!
Klik om te vergroten...
Hoezo is dat niet mogelijk? Je kan altijd een pil opsturen naar een lab in Spanje. Staat ergens op het forum wel uitgelegd hier.
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zou graag dit topic laten sluiten want sommige reacties slaan nergens op. Testen in Spanje meen je dit nu?

Velen van jullie lachen er gewoon mee en is de reden dat dit forum minder en minder leden telt.

Ik vroeg iets in een topic die daarvoor gemaakt is dus komaan zeg.

Tjow!
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
Joe!

(Ik had inderdaad over het stukje “testen kan niet” heengelezen. Mijn welgemeende excuses daarvoor. Snap niet waarom dat niet zou kunnen ook… Maar goed; als je al hebt gezien in andere topics waarin werd gevraagd om hetzelfde (speculeren) werden afgekapt, is t al helemaal naïef om nu wat ander te verwachten. Toch?)
Klik om te vergroten...
Even naar Spanje sturen dan? Wat is dat nu even risico nemen om 2 x doane te passeren terwijl ik gewoon vroeg of iemand ervaring hier mee had. Iedereen kan hier wel uitleggen over vanalles en nog wat dus deze snap il echt niet?
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mevrouw Pløp zei:
Op het moment dat je vraagt naar ervaring met deze pil om daarmee een verwachting te scheppen over jouw pil is het inderdaad speculeren.

De regels daaromtrent zijn er niet voor niets. Stel dat alle ervaringen met deze pil zijn dat er 60mg in zit. Jij wil graag doseren op een nette 120mg dus knikkert er op een avond twee pilletjes in.

Maar oeps, jouw pillen bevatten per ongeluk 250mg per stuk. Dus zonder het te weten heb jij nu 500mg in je mik geknald.

We zien forumleden zegmaar gewoon liever niet terug in de krant.
Klik om te vergroten...
Ok heb dit begrepen maar dit kon volgens mij wel wat anders, ik heb mijn excuses aangebracht. Of even naar Spanje dan om te testen?
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ga eerlijk zijn he, waarom is dit forum eigenlijk bedoeld? Ik stel naar mijn mening geen verkeerde vraag. Ik heb dit forum door en door gelezen en dan het antwoord krijgen ga even in Spanje testen. Mag ik het eens in mijn dialect zeggen? Ga et toch doen.... ken ier vele geleerd en gelezen mo tzitn ier e poar muttens die ip niet anders ut zien of iemand de groend i te boren! Wuk is me dat eigenlijk. Kbieden me excuses an en en je kriegt toe zukn stom antwoord sturet kir ip na spaje! Ke zovele moeite gedoan vo me vragen te steln en op vele enk antwoord get ma va zukke dieng man tis gemakkelijk eh achter je pc? Ej me vraag eigenlujk gelezen. Speculeren my ass ken ier al meer gelezen wekke drugs daj beter zoe pakke ipv deen daj nu pakt dus wa zit junder me harm reduction? Pist ziek doa deure me vraag was verkeerd ok ma vo zukke antwoorden? Eens benieuwd wie hier op zit om te begrijpen wa ik net schreef!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."