#1
Ga je der heel mee lachen ofwa?Kan ik hier patat bestellen?
Ga je der heel mee lachen ofwa?Kan ik hier patat bestellen?
Jij proat ook met elk toaltje een weurdje mee heEen potje westvlaams
Mijn excuses was zo niet bedoeld dus mijn excuses zijn oprecht 😉We kunnen en mogen hier geen antwoord op geven. Dat is speculeren, en dat is tegen de forumregels. Dat zou je toch moeten weten?
Sowieso kan je aan een uiterlijk van een tablet niet zien wat erin zit.
Op het moment dat je vraagt naar ervaring met deze pil om daarmee een verwachting te scheppen over jouw pil is het inderdaad speculeren.Hoeveel keer moet ik nog zeggen dat dit niet mogelijk is dit te doen bij een testcentrum! Ik vroeg of ieland ervaring hier mee heeft, is dit dan speculeren?
De laatste tijd lees ik hier veel dat vragen gewoon afgebroken worden.
Bij deze stop ik hier dan ook op dit forum!
Man man 🤦Hoezo is dat niet mogelijk? Je kan altijd een pil opsturen naar een lab in Spanje. Staat ergens op het forum wel uitgelegd hier.
Dat is inderdaad speculeren.Hoeveel keer moet ik nog zeggen dat dit niet mogelijk is dit te doen bij een testcentrum! Ik vroeg of ieland ervaring hier mee heeft, is dit dan speculeren?
De vorige poster kwam met een bruikbare oplossing voor je: zelf testen met een test-kit.De laatste tijd lees ik hier veel dat vragen gewoon afgebroken worden.
Helaas speculaas!Bij deze stop ik hier dan ook op dit forum!
Joe!Bij deze stop ik hier dan ook op dit forum!
Hoezo is dat niet mogelijk? Je kan altijd een pil opsturen naar een lab in Spanje. Staat ergens op het forum wel uitgelegd hier.Hoeveel keer moet ik nog zeggen dat dit niet mogelijk is dit te doen bij een testcentrum! Ik vroeg of ieland ervaring hier mee heeft, is dit dan speculeren?
De laatste tijd lees ik hier veel dat vragen gewoon afgebroken worden.
Bij deze stop ik hier dan ook op dit forum!
Even naar Spanje sturen dan? Wat is dat nu even risico nemen om 2 x doane te passeren terwijl ik gewoon vroeg of iemand ervaring hier mee had. Iedereen kan hier wel uitleggen over vanalles en nog wat dus deze snap il echt niet?Joe!
(Ik had inderdaad over het stukje “testen kan niet” heengelezen. Mijn welgemeende excuses daarvoor. Snap niet waarom dat niet zou kunnen ook… Maar goed; als je al hebt gezien in andere topics waarin werd gevraagd om hetzelfde (speculeren) werden afgekapt, is t al helemaal naïef om nu wat ander te verwachten. Toch?)
Ok heb dit begrepen maar dit kon volgens mij wel wat anders, ik heb mijn excuses aangebracht. Of even naar Spanje dan om te testen?Op het moment dat je vraagt naar ervaring met deze pil om daarmee een verwachting te scheppen over jouw pil is het inderdaad speculeren.
De regels daaromtrent zijn er niet voor niets. Stel dat alle ervaringen met deze pil zijn dat er 60mg in zit. Jij wil graag doseren op een nette 120mg dus knikkert er op een avond twee pilletjes in.
Maar oeps, jouw pillen bevatten per ongeluk 250mg per stuk. Dus zonder het te weten heb jij nu 500mg in je mik geknald.
We zien forumleden zegmaar gewoon liever niet terug in de krant.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."