#1
Ik merk ook nog weinig van mdma door misbruik maar 6-apb werkt nog als een trein
Bedoel je dat je mdma gaat combineren met 6-apb? Zou ik echt niet doen en afraden.ga het zowiezo zeer binnenkort zelf testen maar dan met 130mg 6-APB kijken of dit al iets van leuks kan geven in een thuissetting
nee enkel 6-apb heb ik ook nog nooit gedaan, ik ga er toch vanuit dat mensen die mdma gewent zijn ook gelijk wat minder voelen van 6-apb, en met dat het van mij zo lang geleden is weet ik niet wat ik moet verwachten dus denk ik veilig spelen op 130 en ook maar 1 dosis gewoon voor test effect maar nog niet zeker over dosis maybe iets meer, maar lijkt vooral belangrijk uit ervaringen dat je het in 1 keer neemt zie er genoeg die eerst 70mg doen dan uur later nog keer 70 etcc en dan voelen ze niksBedoel je dat je mdma gaat combineren met 6-apb? Zou ik echt niet doen en afraden.
Of eerst 6-apb? 130mg succinate is een vrij lage dosering. Check de zoekfunctie voor ervaringen van anderen.
Houd er rekening mee dat je na gebruik van 6-apb ook 3 maanden pauze neemt!
damn 3 jaar en nog niks, zal zeker dit jaar het weten als het nu na zo lange tijd voor mij nog zwak is zal het voor in een ander level worden, maar positief blijven ben wel hoopvolHoi hoi!
Ik heb precies hetzelfde gedaan toen ik jong was en veels te vaak xtc gebruikt. Uiteindelijk geen effecten meer dus besloten ook te stoppen en was naar de kliniek voor iets anders dus had het al bijna 3 jaar niet gedaan toen ik besloot toch keer weer te proberen. Helaas merkte ik weinig effect. Niet helemaal niks maar ook niet hoe het wel hoort te zijn. Geen idee of het na 10 jaar anders is natuurlijk maar ik had na 3 jaar eigenlijk al verwacht weer wat te merken.
Weet niet of dat zo is dat je minder voelt van 6-apb als je Mdma gewend bent.nee enkel 6-apb heb ik ook nog nooit gedaan, ik ga er toch vanuit dat mensen die mdma gewent zijn ook gelijk wat minder voelen van 6-apb, en met dat het van mij zo lang geleden is weet ik niet wat ik moet verwachten dus denk ik veilig spelen op 130 en ook maar 1 dosis gewoon voor test effect maar nog niet zeker over dosis maybe iets meer, maar lijkt vooral belangrijk uit ervaringen dat je het in 1 keer neemt zie er genoeg die eerst 70mg doen dan uur later nog keer 70 etcc en dan voelen ze niks
Hoe zit het met het ervaren van geluk in je dagelijkse (nuchtere) leven? Misschien een directe vraag, maar ervaar je daar weleens geluk?nu fast forward meer dan 10 jaar later niks mdma of xtc gebruikt in 10+ jaar vraag ik mij af of ik hopelijk weer geluk kan hebben en weer wat defftige effecten kan verwachten?
ja klopt ook wel zou inderdaad zonde zijn, maar zie dan weer dat sommige zeer hard gaan op 150mg en andere doseren het op 100 of 200, wat zou je aanraden dan voor 1ste gebruik 6-apb?Weet niet of dat zo is dat je minder voelt van 6-apb als je Mdma gewend bent.
6-apb heeft haar eigen unieke eigenschappen, dus verwacht geen Mdma, want dat is het ook niet.
Sowieso is elke ervaring anders en afhankelijk van je eigen stemming, set en setting.
Prima om op veilig te spelen, maar lijkt me zonde om een slappe ervaring te hebben en weer 3 maanden te moeten wachten...
Sowieso een goede startdosering en niet bijnemen inderdaad.
voel me wel best gelukkig ja, ook amper nog drugsgebruik de laatste paar jaren maar begint toch gewoon te jeuken om nog een keer lost te gaan op festivals is al weer lang geleden en dan is zo een ervaring ongeevenaard dus vandaar de interesse terug in mijn koppie gestoken maar eerst een keer thuis een test doen en dan zal ik vast een idea hebben voor later welke dosis ik ga doen op feestHoe zit het met het ervaren van geluk in je dagelijkse (nuchtere) leven? Misschien een directe vraag, maar ervaar je daar weleens geluk?
Want ondanks dat MDMA geen klassieke psychedelica is, leunt het toch ook zeker wel deels op je mindset. Als die mindset al goed is (je voelt je van jezelf al happy) heb je denk ik veel grotere kans op weer een mooie ervaring. Maar het valt niet te zeggen totdat je het probeert. Ik ken ook mensen die het veel minder dan jij hebben gedaan en waarbij mdma amper nog wat doet bij ze. Al denk ik dat dit ook komt door de manier waarop ze het gebruiken, wat ik hieronder uitleg.
Zelf ben ik nu helemaal overgestapt naar 6-APB omdat ik dat veel fijner vind. Duurt veel langer, is veel stabieler, zet je heeel langzaam zacht weer terug op aarde. Maar heeft dus niet die pieken die MDMA wel heeft. Daar heb ik zelf geen probleem mee, maar imo is het belangrijk om zeker ook die verwachting (dat het dezelfde mate van euforie zou geven) niet te hebben bij 6-APB. Sowieso: probeer ĂĽberhaupt zo min mogelijk verwachtingen te hebben. Dat is een veel betere manier om van entactogenen te genieten, dan ervan te eisen dat het je zoals eerder zou moeten laten voelen.
Je kunt deze middelen op een manier doen dat ze jarenlang echt even bijzonder blijven zonder dat dat ook maar iets minder wordt. Maar daarbij is het imo belangrijk om minder op het oppervlakkige gevoel (de euforie) dat het je geeft te letten en meer op zelf er ook actiever in te staan: door vanuit jezelf die liefde te laten stromen. Dat spul (het middel, de drug) is maar iets dat dit makkelijker maakt, de echte magie zit echt niet in dat pilletje, dat zit al in jezelf. Daarom denk ik ook dat er altijd een kans is om er weer echte magie mee te ervaren, als je het meer op die manier doet. Wat minder op een manier van consumeren en afwachten dus en wat meer pro-actief in jezelf graven en die liefde toelaten.
Sowieso, teveel vastklampen aan die euforie is een recept voor daaropvolgende dysforie. Want het is maar een gevoel. Als je dat tot je "my preciousss" maakt, zul je het tegenovergestelde van dat gevoel ervaren als je het kwijtraakt.
Ik zou zeggen, zoek even een verantwoordelijke dosering voor 6-APB op voor jou, kies een goede setting, zorg voor een goede mindset en ga er bewust op bovenstaande manier in. Dan kun je nog eens verrast worden door hoe de magie er weer helemaal kan zijn. Maar misschien niet op de manier die je verwacht (intense euforie).
Goed idee om het eerst thuis te doen.voel me wel best gelukkig ja, ook amper nog drugsgebruik de laatste paar jaren maar begint toch gewoon te jeuken om nog een keer lost te gaan op festivals is al weer lang geleden en dan is zo een ervaring ongeevenaard dus vandaar de interesse terug in mijn koppie gestoken maar eerst een keer thuis een test doen en dan zal ik vast een idea hebben voor later welke dosis ik ga doen op feest
Dosering verschilt echt per persoon. Afhankelijk van veel factoren o.a. gewicht, metabolisme, man/vrouw en nog veel meer.ook wel zou inderdaad zonde zijn, maar zie dan weer dat sommige zeer hard gaan op 150mg en andere doseren het op 100 of 200, wat zou je aanraden dan voor 1ste gebruik 6-apb?
ok top ja zal wel 150-160 proberen eerste keer, just in case dat ik maybe te haard zou gaan in thuissetting niet zo ideaal liever op feest ben al benieuwdDosering verschilt echt per persoon. Afhankelijk van veel factoren o.a. gewicht, metabolisme, man/vrouw en nog veel meer.
Gemiddeld genomen zou ik voorzichtig zeggen tussen 150-180mg.
Zelf heb ik nooit minder genomen dan 200mg (wel de succinate variant, die je nu vrijwel overal ziet), dat is voor mij prima.
Nogmaals, er is geen vaste dosering die voor iedereen hetzelfde werkt.
ja verwacht ik ook niet al blij als het terug iets is heheIk heb dezelfde ervaring als TS begin 20 veel naar feesten gegaan en altijd teveel en bijv 4fa + MDMA gecombineerd en veel RC’s te vaak geprobeerd.
zelfs na lange pauzes is MDMA niet meer wat je wil dat het doet. Ik denk dat de receptoren gewoon aan gort zijn.
6apb is nu ook na paar keer toch meer mijn voorkeur, ik zoek echter toch nog naar een goede dosis en bij mij valt de werkingsduur wat tegen. Misschien ook omdat ik 2 uur er voor niet eet of dat ik dexamfetamine neem(dit slik ik 48 u voor gebruik van een ander middel niet)
dus als je je af vraagt of je nog het gevoel van toen gaat ervaren, ik denk van niet.
interesant, zal vast ook een grote reden zijn waarom veel 6-apb verkiezen nuIk merk ook nog weinig van mdma door misbruik maar 6-apb werkt nog als een trein
Ik denk ook dat het op jonge leeftijd doet de belevenis ook anders en beter is doordat de hersenen nogal “vers” zijn.ja verwacht ik ook niet al blij als het terug iets is hehe
interesant, zal vast ook een grote reden zijn waarom veel 6-apb verkiezen nu
ja had het vandaag gedaan om 7 uur is ondertussen al uitgewerkt 150mg was leuk maar had idd wel wat meer mogen zijn zal volgende keer een 200-220 proberen nu 3 maanden wachten kut xDDosering verschilt echt per persoon. Afhankelijk van veel factoren o.a. gewicht, metabolisme, man/vrouw en nog veel meer.
Gemiddeld genomen zou ik voorzichtig zeggen tussen 150-180mg.
Zelf heb ik nooit minder genomen dan 200mg (wel de succinate variant, die je nu vrijwel overal ziet), dat is voor mij prima.
Nogmaals, er is geen vaste dosering die voor iedereen hetzelfde werkt.
Hahah, 7:00 in de ochtend al begonnen?ja had het vandaag gedaan om 7 uur is ondertussen al uitgewerkt 150mg was leuk maar had idd wel wat meer mogen zijn zal volgende keer een 200-220 proberen nu 3 maanden wachten kut xD
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."