Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsna de X

na de X

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
dus als ik niks gebruik mag ik ook niks posten? Ok duidelijk.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#2
De 2e nacht na xtc gebruik heb ik vaak last van wat schokjes in mijn hoofd, lichtflitsen, en moeilijk stil kunnen liggen in bed. Ik lig dan met mijn ogen dicht te denken over wat ik allemaal heb gedaan. Ik fantaseer dan bijvoorbeeld dat ik ergens bij iemand thuis ben en dat slaat over in zo'n half wakker droom. Je slaapt eigelijk al bijna en je zit in die halve droom. Dan besef ik in één keer dat ik niet bij die vriend thuis ben maar gewoon in mijn eigen bed lig. Als ik dat besef kan ik me een paar seconden niet bewegen en ik kan ook niet mijn ogen opendoen. Het lijkt alsof ik vastgevroren in mijn bed lig. Als ik dan weer 'loskom' zit ik onder het zweet. Heel scary..

Ik heb er alleen last van als ik meer dan 2 blauwe mitsu's bijvoorbeeld neem, en een nachtje slapen oversla. Die volgende nacht slaap ik gewoon goed, maar die nacht dáárna is een hel. Ik weet het nu van mezelf en ik ga ook niet meer zo extreem naar de klote als eerst. Ik heb ook vaak een beetje last van mijn hart en longen door al dat roken. Gelukkig gaat dit altijd weer over na een paar dagen gezond eten en NIET BLOWEN.

vreemde shit vind ik zelf, iemand hier last van?
Ik slik nu bijna nooit meer en blow ook bijna nooit meer (echt maar een paar haaltjes id week).
Wordt je trouwens van alle drugs zo verkracht? Want met MDMA op ga ik hoe-dan-ook kapot, tenzij het er maar 1 is.
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#3
pbwebmaster zei:
Wordt je trouwens van alle drugs zo verkracht? Want met MDMA op ga ik hoe-dan-ook kapot, tenzij het er maar 1 is.
Klik om te vergroten...

Tripmiddelen.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#4
viewtopic.php?f=3&t=13492&st=0&sk=t&sd=a&hilit=schokjes

En over die 'dromen' zijn al genoeg topics over geweest, zelfs een die jij begonnen bent...
Heb je nu nog niet door dat je gewoon teveel gebruikt???
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Miss J zei:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=13492&st=0&sk=t&sd=a&hilit=schokjes

En over die 'dromen' zijn al genoeg topics over geweest, zelfs een die jij begonnen bent...
Heb je nu nog niet door dat je gewoon teveel gebruikt???
Klik om te vergroten...

dat ik teveel heb gebruikt wist ik al hoor :wink: . en ik gebruik al een hele tijd niets meer, dus spreek voorjezelf miss
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#6
pbwebmaster zei:
Miss J zei:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=13492&st=0&sk=t&sd=a&hilit=schokjes

En over die 'dromen' zijn al genoeg topics over geweest, zelfs een die jij begonnen bent...
Heb je nu nog niet door dat je gewoon teveel gebruikt???
Klik om te vergroten...

dat ik teveel heb gebruikt wist ik al hoor :wink: . en ik gebruik al een hele tijd niets meer, dus spreek voorjezelf miss
Klik om te vergroten...
Als je al een tijd niets meer gebruikt, waarom open je dan wel wekelijks 3 topics? :rolleyes:
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lees Ook een eens de topic Closed eyes visuals .. :wink:

Over de schokjes weet ik niets alleen dat half wakker dromen dat zijn toch echt duidelijk Clesed eyes visuals
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat droom gebeuren waar je het over hebt heb ik ook heel vaak. Meestal als ik ga slapen met xtc op. De dag daarna heb ik het niet zo erg meer. Dat van die schokjes in je hoofd is gewoon een teken dat je serotonine veels te laag/op is. Slecht teken dus. Het duurt ongeveer 2á3 maanden voordat deze weer vol zit. Die schokjes komen doordat je op dat moment zegmaar inslaapt. Serotonine zorgt voor melatonine, de stof die vermoedelijk zorgt voor het inslapen.
Omdat je serotonine op is, is dus ook je melatonine er niet en daardoor krijg je die schokjes in je hoeft. Heb het 1x gehad met een rare piepjes erbij. Waardeloos :P

Teken dat je rustiger aan moet doen!!
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#9
TrippyShit zei:
Teken dat je rustiger aan moet doen!!
Klik om te vergroten...

x2 :grin:
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#10
maar als je xtc een tijdje misbruikt hebt lijkt het me zo dat het langzamer wordt aangemaakt (de serotine)? dus dan zou het langer dan 3 maanden kunnen duren? Maarja die dingen kun je helaas nooit zien of controleren dus ik moet idd een tijd niks gebruiken. Maartoch heb ik na 3 dagen allang geen depressiefe gevoelens meer en dat maakt het weer zo aantrekkelijk om na een maand weer wat te gebruiken, maarja, niet doen dus.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#11
pbwebmaster zei:
maar als je xtc een tijdje misbruikt hebt lijkt het me zo dat het langzamer wordt aangemaakt (de serotine)? dus dan zou het langer dan 3 maanden kunnen duren? Maarja die dingen kun je helaas nooit zien of controleren dus ik moet idd een tijd niks gebruiken. Maartoch heb ik na 3 dagen allang geen depressiefe gevoelens meer en dat maakt het weer zo aantrekkelijk om na een maand weer wat te gebruiken, maarja, niet doen dus.
Klik om te vergroten...

i know your feeling :wink:

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."