#1
dus als ik niks gebruik mag ik ook niks posten? Ok duidelijk.
pbwebmaster zei:Wordt je trouwens van alle drugs zo verkracht? Want met MDMA op ga ik hoe-dan-ook kapot, tenzij het er maar 1 is.
Miss J zei:http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=13492&st=0&sk=t&sd=a&hilit=schokjes
En over die 'dromen' zijn al genoeg topics over geweest, zelfs een die jij begonnen bent...
Heb je nu nog niet door dat je gewoon teveel gebruikt???
Als je al een tijd niets meer gebruikt, waarom open je dan wel wekelijks 3 topics?pbwebmaster zei:Miss J zei:http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=13492&st=0&sk=t&sd=a&hilit=schokjes
En over die 'dromen' zijn al genoeg topics over geweest, zelfs een die jij begonnen bent...
Heb je nu nog niet door dat je gewoon teveel gebruikt???
dat ik teveel heb gebruikt wist ik al hoor. en ik gebruik al een hele tijd niets meer, dus spreek voorjezelf miss

pbwebmaster zei:maar als je xtc een tijdje misbruikt hebt lijkt het me zo dat het langzamer wordt aangemaakt (de serotine)? dus dan zou het langer dan 3 maanden kunnen duren? Maarja die dingen kun je helaas nooit zien of controleren dus ik moet idd een tijd niks gebruiken. Maartoch heb ik na 3 dagen allang geen depressiefe gevoelens meer en dat maakt het weer zo aantrekkelijk om na een maand weer wat te gebruiken, maarja, niet doen dus.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."