Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Misschien nuttige tip: drink geen koffie na 12 uur 's middags. Mn slaap bleef slecht na stopen met blowen, tot ik dit deed."
"8️⃣6️⃣ zei: @rvtrvt Zou je iets meer kunnen vertellen over in welke omstandigheden je de klachten hebt opgelopen? Welke drugs waren er in het spel? Alleen maar wiet/hasj en alcohol? Hyperventilatie en angststoornis kan je oplopen van het gebruik van wiet/hasj. Je bent dan een keer bad gegaan en heb je toen nogal druk gemaakt. Dan ga je nu elke keer als je blowt je al dan niet bewust druk lopen maken dat je niet weer bad gaat, en aangezien wiet/hasj je gevoelens van het moment versterken krijg je dan zaken als hyperventilatie en angstaanvallen. Evenwichtsstoornis en misselijkheid weet ik niks vanaf, misselijkeid kan door stress komen, maar van evenwichtsstoornissen door stress heb ik nog nooit gehoord. Hoe hier uit te komen is op zich simpel, stop met je druk te maken. Dat is gemakkelijker gedaan dan gezegd, want dit gaat gedeeltelijk onbewust. Klik om te vergroten... Helemaal eens. Meer dan 50% van het probleem is de gedachte: "eens kijken of ik weer last van m'n evenwicht krijg, na het blowen??". Combineer dit met de paranoiditeit, die je nu eenmaal krijgt van blowen en bij alles wat je voelt, denk je: "zie je wel?!!"."
"2 gram. Ik ben/was een ervaren blower. En 2 gram is voor mij een redelijke hoeveelheid. En als roker blaas je een groot deel gewoon weer uit. Als ik nu (dikke maand gestopt) 2 gram zou roken, zou ik ook een paar dagen nodig hebben om er van bij te komen. En als je het opeet, krijg je ook nog veel meer binnen ook. Dus uhm... logisch dat je je zo voelt. Je hebt veels te veel genomen. En nu het goede nieuws: Het lijkt me onwaarschijnlijk dat je er over 1-2 weken nog last van hebt. Het duurt gewoon effe voor je lijf/geest een dergelijke hoeveelheid heeft verwerkt. Niet te druk over maken, dan gaat het sneller voorbij."
"Poolse slippers..."
"Mijn ervaringen met deze drug: - je raakt steeds sneller verslaafd. Eerst kan je rustig een week 24/7 nemen. Als je dan stopt, heb je milde afkickverschijnselen (anxiety & hoge hartslag). Heb je dit een paar keer gedaan, worden afkickverschijnselen heftiger en beginnen eerder. Op het laatst kon ik nog maar zo'n 3 keer achter elkaar nemen, nam ik een vierde keer, had ik bij comedown dezelfde effecten die ik eerst na pas een week had. - je neemt makkelijk te veel. Hierdoor val je soms als een blok in slaap, waar je ook bent: tijdens sex, op je werk, in de tram (al deze dingen zijn mij overkomen). Eén van de laatste dingen, die je tijdens een wip wilt horen, is "je snurkt?!!!!!". - je neemt onder invloed van ghb, beslissingen die je nuchter nooit genomen zou hebben (beetje zelfde als met alcohol). Als ik nuchter ben, weet ik dat ik die vierde keer achter elkaar niet moet nemen, maar onder invloed, 'vergeet' ik dat. Onder invloed bestel je ook rustig nóg een halve liter... - zelfs als opschrijft wanneer je een dosis neemt, heb je gedachten als "heb ik nou net een dosis genomen en ben ik die vergeten op te schrijven? Of moet ik hem nog nemen?". - ook al kan je er nu wél mee omgaan. Als er iets gebeurt: je verliest een relatie of er overlijdt een bekende, is het o zo makkelijk om dat negatieve gevoel te bestrijden met ghb. 3ml en je voelt je weer ok. 3 uur erna voel je je alleen nog slechter dan voor je het nam, dus wat doe je...? Ik kan niet omgaan met deze drug. Anderen wellicht wel..."
"Dit verhaal is 6 jaar geleden, trouwens. Nooit meer ghb gedaan sindsdien."
"Natozlato zei: Gelukkig maar, dit klonk wel ernstig. Als ik voor mezelf spreek, zie ik dit soort verhalen als een waarschuwing. Omdat ik er bang voor ben, neem ik niet twee avonden achter elkaar. Het lijkt me echt kut om jezelf zo te verliezen in een drug! Klik om te vergroten... Het is niet voor niets, dat ik dit verhaal opschrijf. Pas er mee op!"
"Mensen naar strand Borssele om aangespoelde pakketten cocaïne Twee mannen reden een paar honderd kilometer om 'even een luchtje te scheppen' in Borssele, schrijft de politie. nos.nl"
"De NOS bracht net deze tekst uit: "Een van die benodigdheden, een vloeistof, zouden de ziekenhuizen best zelf kunnen maken, maar Roche zou weigeren het recept vrij te geven. De farmaceut wijst er in een reactie wel op dat er algemene recepten voor de vloeistof zijn. Volgens de ziekenhuizen werken die niet optimaal in de machines van Roche." Die laatste zin..."
"Klinkt allemaal heel bekend. In mijn ervaring zullen je symptomen de komende maanden verminderen en uiteindelijk helemaal verdwijnen. Blowen, andere drugs, maar ook slaaptekort kunnen je symptomen weer (tijdelijk) verergeren. Niet te veel op focussen, gaat het sneller voorbij. Succes!"