Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vraag mij dus af of je deze 2 kunt ?combineren na dat je aardig wat hebt gedronken"
"Ik slik dan altijd vitamine B100 en vitamine C dan kom ik net iets makkelijker door de dip heen.Heb er anders echt bijna een week last van."
"Ik ben 163 cm en weeg 65 kilo. Ik had altijd pillen tussen de 170 en 200 mg Als ik dan een halve neem ben ik helemaal van de kaart. Een vriendin van mij die rond de 90 kilo is begon altijd met 1 en ging daar dan lekker op en bij haar duurde het zo een uur voor dat het begon en bij klapte die er soms na 15 min al in. In het begin wil je altijd voorzichtig zijn en ben je soms mischien te voorzichtig. Als je pil rond de 100 is zou ik beginnen met 1 en niet te snel bij nemen en even rustig wachten. Daarna met kwartjes bij nemen het is niet leuk meer als je te veel hebt genomen."
"Het snuiven heb ik ook geen ervaring mee. Maar je kunt er ook gewoon een bommetje van maken wat in een vloetje en naar binnen gooien en gaan met die banaan"
"Ga eens naar van die gekke dorps feesten. Daar wordt toch ook niemand gecontroleerd nee maar als ze allemaal dronken zijn gaan ze met elkaar op vuist. Nee maar drugs mag niet is slecht voor je. Maar heb zelf naar geen ruzzie mee gemaakt op een festival daar geniet idereen van de muziek op zn eigen manier. En wat valt onder een gebruikers hoeveelheid wat als ik al 5 pillen nodig heb?"
"15: alcohol, weed 16: nicotine 17: XTC 20: poppers 28: coke,speed,2cb,keta,mdma 29: 3mmc 4fma,lachgas,N-Ethylhexedrone"
"Mischien hebben ze allemaal een beetje te veel keta gehad"
"Alcohol XTC Cocaine Speed Pep Mdma cristallen Ketamine 4-FMP Wiet Hasj Poppers Miauw miauw 2CB"
"Als ik er dan naar kijk is het best een lijstje"
"Voor de mensen die nog wakker zijn. We hebben eerst 3mmc gebruikt en nu heb ik nog 4-fma. Hij heeft niet zo veel 3mmc gehad en ik sws halve gram.Nu heeft hij al een bommetje van 150 4-fma gehad en is wel heel erg rustig.Nu wil ik natuurlijk ook nog wel even door dus is het slim ???"