Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-4fma na 3mmc

4-4fma na 3mmc

19 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hoop dat je zelf ook wel beseft dat een halve gram 3-mmc al heel veel is en dan nog eens een andere serotonine slurper als 4fa (gok dat je dat bedoeld..) er achteraan niet verstandig is.
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor de mensen die nog wakker zijn.
We hebben eerst 3mmc gebruikt en nu heb ik nog 4-fma. Hij heeft niet zo veel 3mmc gehad en ik sws halve gram.Nu heeft hij al een bommetje van 150 4-fma gehad en is wel heel erg rustig.Nu wil ik natuurlijk ook nog wel even door dus is het slim ???:rock::nevergonnagiveyouup:
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Slim of niet het is gebeurd en eerlijk mensjes probeer het eens uit. Is echt fijn ik ben erg ontspannen maar wel gewoon wakker. Alleen lopen is een beetje alsof ik aangeschoten ben hahahaha. Maar mij bevalt het zeker goed. Zoals ik mij nu voel heb ik het gevoel dat ik wel zou kunnen slapen. Maar dat duurt nog wel even.:rock::rock::rock:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zowel 3-mmc als 4fa staan bekent om hun extra werking op hart en bloedvaten. Die 2 combineren lijkt me dan ook best link.
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb ooit eens 4-FA bijgepakt, vergiste me ook nog enigszins in de dosering, en kreeg een vrij intense druk in m'n schedel. Durfde geen sigaret meer op te steken. En er zat bijna een hele festivaldag tussen die twee doseringen.

Met 4-F(M)A ben ik daarom altijd voorzichtig, combineer het alleen met keta. De berichten over hersenbloedingen bij 4F zijn niet uit de lucht gegrepen. Daarom beter bij één dosering houden van max. 200 mg. Sowieso krijg je geen tweede rush, alleen koppijn en slapeloosheid...

3-MMC heeft daarentegen wel 's voor druk op m'n borst gezorgd. Cathinonen schijnen nogal snel op de hartspier te slaan.

Al met al vrij linke soep wat je hebt gedaan... beetje afhankelijk van hoeveel tijd er tussen zat.
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mam heeft gelijk. Is niet erg gezond.
Misschien is het effect lekker maar dit soort combinaties zijn niet aan te raden.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Slim of niet het is gebeurd en eerlijk mensjes probeer het eens uit
Klik om te vergroten...
Van zijn lang zal ze leven niet! Ik vind cathinonen te belastend voor het lichaam dus doe ik die niet, en ik ga al zeker geen halve gram 3-mmc wegwerken laat staan daarna nog eens aan de 4-fa te gaan.
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Ik hoop dat je zelf ook wel beseft dat een halve gram 3-mmc al heel veel is en dan nog eens een andere serotonine slurper als 4fa (gok dat je dat bedoeld..) er achteraan niet verstandig is.
Klik om te vergroten...

Nee bedoel 4-fma is weer een broertje of zusje van 4fa:tearsofjoy:

Maar heb het overleeft heb nog geen oog dicht gedaan. Ga nu ook niet proberen om te slapen doe ik vanavond wel weer.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beertjhu zei:
Nee bedoel 4-fma is weer een broertje of zusje van 4fa:tearsofjoy:

Maar heb het overleeft heb nog geen oog dicht gedaan. Ga nu ook niet proberen om te slapen doe ik vanavond wel weer.
Klik om te vergroten...
Daar voor gelden dezelfde risico’s. Gelukkig is het goed gegaan!
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Even een update

Ben nu wel echt kapot.
Nog geen slaap ben ook niet moe of zo
En krijg geen hap door mijn keel.Het smaakt ook allemaal vies
Mijn hele lichaam voelt gewoon kut.
Zolang ik blijf zitten of liggen is er niks aan de hand.

Dus mensen ik raad het je af om deze 2 te combineren. Ieder lichaam reageert natuurlijk anders ik heb mij al lang niet meer zo kut gevoeld.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eerst raad het je aan en dan raad je het af :upsidedown:.

Sowieso een afrader zoveel 3mmc en nog een upper erbij gooien. Dat word uitzitten en voor de komende tijd doe het wat kalm aan. Ieder lichaam is anders maar op deze combis is ieder lichaam op!
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beertjhu zei:
Even een update

Ben nu wel echt kapot.
Nog geen slaap ben ook niet moe of zo
En krijg geen hap door mijn keel.Het smaakt ook allemaal vies
Mijn hele lichaam voelt gewoon kut.
Zolang ik blijf zitten of liggen is er niks aan de hand.

Dus mensen ik raad het je af om deze 2 te combineren. Ieder lichaam reageert natuurlijk anders ik heb mij al lang niet meer zo kut gevoeld.
Klik om te vergroten...
Fijn dat je toch een beetje het licht hebt gezien nu.

3-MMC an sich is al teringzooi. Wel heerlijke teringzooi. Ik heb toevallig vannacht twee capsules van 40 mg gebruikt en daar twee keer anderhalf uur een heerlijke energierush van gehad en me in het zweet gedanst. Veel meer dan dat wil ik niet gebruiken want gezond is het niet.

500 mg is een absurde dosis en getuigt dat je je lichaam geen zak waard vindt. Ik zie veel om me heen dat 3-MMC misbruikt wordt, dan doel ik dus op hoge doseringen of vaak bijpakken. Qua gezondheidseffect is het beslist geen "xtc-light".
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
3mmc is gewoon link om te misbruiken. Ik laat me niet snel vangen aan teveel bijnemen behalve met coke dan maar 3mmc geeft net die drempel niet. Gewoon gebruiken tot het nog weinig werking geeft en dan uitzitten met alle gevolgen nadien. Heb me er aantal keer laten aan vangen maar zorg ervoor dat ik dat niet meer in handen krijg.
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#14
PsyTekZ zei:
Eerst raad het je aan en dan raad je het af :upsidedown:.

Sowieso een afrader zoveel 3mmc en nog een upper erbij gooien. Dat word uitzitten en voor de komende tijd doe het wat kalm aan. Ieder lichaam is anders maar op deze combis is ieder lichaam op!
Klik om te vergroten...


Ja hahaha toen had ik nog niet van de bijwerkingen geproeft
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#15
verwondering zei:
Fijn dat je toch een beetje het licht hebt gezien nu.

3-MMC an sich is al teringzooi. Wel heerlijke teringzooi. Ik heb toevallig vannacht twee capsules van 40 mg gebruikt en daar twee keer anderhalf uur een heerlijke energierush van gehad en me in het zweet gedanst. Veel meer dan dat wil ik niet gebruiken want gezond is het niet.

500 mg is een absurde dosis en getuigt dat je je lichaam geen zak waard vindt. Ik zie veel om me heen dat 3-MMC misbruikt wordt, dan doel ik dus op hoge doseringen of vaak bijpakken. Qua gezondheidseffect is het beslist geen "xtc-light".
Klik om te vergroten...

Voor mijn gevoel heb ik nog rustig aan gedaan.Maar dat was blijkbaar niet zo.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het was dus niet zo een succes.
Misschien maar even rustig aan met die Miauw!
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Genieter zei:
Het was dus niet zo een succes.
Misschien maar even rustig aan met die Miauw!
Klik om te vergroten...

Ja hahaha heb gelukkig ook niks meer in huis. Ga ik de eerste tijd ook niet weer gebruiken.
L
LavachequiritLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind 4fma echt niet lekker eigenlijk...
Ik heb er lang wakker van geweest en had enkel met de eerste dosis (een veel te zware, door een vergissing) van 350 mg een beetje euforie maar daarna was ik mss 48 uur wakker... Terwijl ik wel ergens brak en moe was kon ik toch niet slapen.. Echt niet leuk.. Mss voor sommige wel.. Het was te speedy en dan nog niet eens speedy :tongueout: in elk geval 3 mmc was voor mij ook veel te teleurstellend en dan bedoel ik echt het fysieke achteraf... Dus die 2 dan nog eens combineren, nee dank je :grin: ik neem voortaan enkel nog psychedelica en disso's die zijn me waardig :)

Peace and love !!
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Lavachequirit zei:
Ik vind 4fma echt niet lekker eigenlijk...
Ik heb er lang wakker van geweest en had enkel met de eerste dosis (een veel te zware, door een vergissing) van 350 mg een beetje euforie maar daarna was ik mss 48 uur wakker... Terwijl ik wel ergens brak en moe was kon ik toch niet slapen.. Echt niet leuk.. Mss voor sommige wel.. Het was te speedy en dan nog niet eens speedy :tongueout: in elk geval 3 mmc was voor mij ook veel te teleurstellend en dan bedoel ik echt het fysieke achteraf... Dus die 2 dan nog eens combineren, nee dank je :grin: ik neem voortaan enkel nog psychedelica en disso's die zijn me waardig :)

Peace and love !!
Klik om te vergroten...

Nee echt nooit weer ik raad het echt af.
Ik heb mij er geestelijk zo slecht van gevoeld.
Mijn hele herzen kan wat overhoop gegooid.
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Goed om te weten 4fma wordt Hier ook niet besteld en 3mcc zeker niet. Als ik u per wil is het pep sos of meth. Anders lekker een downer ook fijn. Trippen nee wil geen angstaanval.
Ook al werkt diazepam wel omdat in controle te houden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."