#1
Ik hoop dat je zelf ook wel beseft dat een halve gram 3-mmc al heel veel is en dan nog eens een andere serotonine slurper als 4fa (gok dat je dat bedoeld..) er achteraan niet verstandig is.





Van zijn lang zal ze leven niet! Ik vind cathinonen te belastend voor het lichaam dus doe ik die niet, en ik ga al zeker geen halve gram 3-mmc wegwerken laat staan daarna nog eens aan de 4-fa te gaan.Slim of niet het is gebeurd en eerlijk mensjes probeer het eens uit
Ik hoop dat je zelf ook wel beseft dat een halve gram 3-mmc al heel veel is en dan nog eens een andere serotonine slurper als 4fa (gok dat je dat bedoeld..) er achteraan niet verstandig is.
Daar voor gelden dezelfde risico’s. Gelukkig is het goed gegaan!Nee bedoel 4-fma is weer een broertje of zusje van 4fa
Maar heb het overleeft heb nog geen oog dicht gedaan. Ga nu ook niet proberen om te slapen doe ik vanavond wel weer.
Fijn dat je toch een beetje het licht hebt gezien nu.Even een update
Ben nu wel echt kapot.
Nog geen slaap ben ook niet moe of zo
En krijg geen hap door mijn keel.Het smaakt ook allemaal vies
Mijn hele lichaam voelt gewoon kut.
Zolang ik blijf zitten of liggen is er niks aan de hand.
Dus mensen ik raad het je af om deze 2 te combineren. Ieder lichaam reageert natuurlijk anders ik heb mij al lang niet meer zo kut gevoeld.
Eerst raad het je aan en dan raad je het af.
Sowieso een afrader zoveel 3mmc en nog een upper erbij gooien. Dat word uitzitten en voor de komende tijd doe het wat kalm aan. Ieder lichaam is anders maar op deze combis is ieder lichaam op!
Fijn dat je toch een beetje het licht hebt gezien nu.
3-MMC an sich is al teringzooi. Wel heerlijke teringzooi. Ik heb toevallig vannacht twee capsules van 40 mg gebruikt en daar twee keer anderhalf uur een heerlijke energierush van gehad en me in het zweet gedanst. Veel meer dan dat wil ik niet gebruiken want gezond is het niet.
500 mg is een absurde dosis en getuigt dat je je lichaam geen zak waard vindt. Ik zie veel om me heen dat 3-MMC misbruikt wordt, dan doel ik dus op hoge doseringen of vaak bijpakken. Qua gezondheidseffect is het beslist geen "xtc-light".
Het was dus niet zo een succes.
Misschien maar even rustig aan met die Miauw!
Ik vind 4fma echt niet lekker eigenlijk...
Ik heb er lang wakker van geweest en had enkel met de eerste dosis (een veel te zware, door een vergissing) van 350 mg een beetje euforie maar daarna was ik mss 48 uur wakker... Terwijl ik wel ergens brak en moe was kon ik toch niet slapen.. Echt niet leuk.. Mss voor sommige wel.. Het was te speedy en dan nog niet eens speedyin elk geval 3 mmc was voor mij ook veel te teleurstellend en dan bedoel ik echt het fysieke achteraf... Dus die 2 dan nog eens combineren, nee dank je
ik neem voortaan enkel nog psychedelica en disso's die zijn me waardig
Peace and love !!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."