Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MichaelMayhem zei: stonerd zei: mda is dat ook in kristalvorm? ik vond het echt een fantastische ervaring maar het overvalde mij opeens. maar eens ik buiten was vond ik het de vetste avond van mijn leven! Klik om te vergroten... Ja dat heb je ook gewoon in kristalvorm. MDA is zegmaar het goedkopere alternatief voor MDMA. werking is vrijwel identiek. Klik om te vergroten... Ik vind mda veeeeeeeeeeel beter dan mdma, van mdma ga je super hard en van mda trip je beter, dat zou het misschien kunnen zijn, misschien denk je teveel na als je bezig bent en dat moet je juist niet doen. maar als je het mij vraagt... MDA>MDMA"
"vrijwel alle stimulerende drugs hebben potentie de receptoren aan te tasten, omdat elk persoon een andere dosis nodig heeft en ziekenhuizen vrijwel altijd van het gemiddelde uitgaan is de kans reeel dat je brein is aangetast, helaas kan je er niets aan doen omdat de personen die jou behandelden deden wat voor hun gevoel het beste was."
"Ik heb over de jaren veel kennis opgedaan wat betreft drugs, vanaf het moment dat het gesynthetiseerd word, de effecten en inname en afbraak, zelf heb ik ook een geschiedenis met drugs achter de rug, maar ik zit al tijden met deze vraag.. Voorbeeld. Stel, jimmy gebruikt elk weekend 1 gram coke. Niet meer en niet minder. Maar hoe langer jimmy er mee doorgaat, des de minder plezier dat jimmy beleefd. Dit is dus tolerantie, of gewenning. Waar ik dus mee zit: Door de tolerantie die je opbouwt voel je dus minder van je genotsmiddel. Betekend dit nu ook dat je lichaam of hersenen minder schade oplopen vanwege die tolerantie? Of krijgt de betreffende persoon elke keer iets meer schade? Of blijft dit gelijk tijdens regelmatig gebruik."
"]-[IG]-[ zei: Oftewel blijf van de alcohol af. Klik om te vergroten... EN van de coke :P"
"Het maakt niet echt uit welke soort lekker, sterk of goed is. De meeste coffeeshops krijgen geleverd uit plantages en de coffeeshops zelf geven het een naam. Ga maar eens naar amsterdam en haal bij 2-3 coffeeshops wiet met dezelfde naam, leg het naast elkaar en vaak zie je veel verschillen in kleur, aantal kristallen en smaak. Namen zijn gimmicks, als een wietje niet goed loopt en ze geven het een andere naam met 50 cent per gram erboven op verkoopt het weer een tijdje.. Tuurlijk zijn er echte strains als Widow, Jack Herer, Kush en Haze, maar de kans is klein dat je echt koopt wat er op de lijst staat."