#1
Ongeveer in men 2de lager hebben men ouders vroeger besloten om met mij naar psychologen te gaan en hier test uit te voeren. Wat bleek? ik heb ADHD dus zetten ze maar ff Rilatine in (ik weet het zo jong en al Rilatine gebruiken, schande). Maar wat bleek naar men 1ste middelbaar toe moets ik steeds meer en mee rnemen en begon drastisch te vermageren en had steeds buikpijn dus wat hadden ze besloten? Andere psych en ander middeltje en dat werdt stimul. Dit heb ik 2 jaar verder nog genomen en dit gaf zware steken aan mijn hart. Nadat ik ben gestopt met stimul werdt mijn toestand drastisch, ik had 101 buizen op men eindrapport (men attaesten waren B,B,C,B) in het 3de en veel problemen dus wat deden ouders? jaja, instelling binnen. Na al die talloze gesprekken moest ik dan toch niet meer gaan en niets meer nemen. Ik ben gellukig van al die shit af dat voor al deze probleme zorgde. Nu door al die middeltjes van vroeger te moeten nemen zit ik spijtig genoeg met een zwaar ondergewicht dat ik moeilijk naar boven krijg. Ik ben bijna 19 jaar en weeg 55 kilogram. Ik raad jullie aan, als jullie later kinderen hebben, geef ze geen rilatine/stimul of van die andere shitz.