Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKlachten bij rilatine/stimul

Klachten bij rilatine/stimul

9 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ongeveer in men 2de lager hebben men ouders vroeger besloten om met mij naar psychologen te gaan en hier test uit te voeren. Wat bleek? ik heb ADHD dus zetten ze maar ff Rilatine in (ik weet het zo jong en al Rilatine gebruiken, schande). Maar wat bleek naar men 1ste middelbaar toe moets ik steeds meer en mee rnemen en begon drastisch te vermageren en had steeds buikpijn dus wat hadden ze besloten? Andere psych en ander middeltje en dat werdt stimul. Dit heb ik 2 jaar verder nog genomen en dit gaf zware steken aan mijn hart. Nadat ik ben gestopt met stimul werdt mijn toestand drastisch, ik had 101 buizen op men eindrapport (men attaesten waren B,B,C,B) in het 3de en veel problemen dus wat deden ouders? jaja, instelling binnen. Na al die talloze gesprekken moest ik dan toch niet meer gaan en niets meer nemen. Ik ben gellukig van al die shit af dat voor al deze probleme zorgde. Nu door al die middeltjes van vroeger te moeten nemen zit ik spijtig genoeg met een zwaar ondergewicht dat ik moeilijk naar boven krijg. Ik ben bijna 19 jaar en weeg 55 kilogram. Ik raad jullie aan, als jullie later kinderen hebben, geef ze geen rilatine/stimul of van die andere shitz.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb een beetje hetzelfde meegemaakt met relatine, ben er 10kg door afgevallen op een hele korte periode en die 10kg wil er maar niet terug bijkomen...
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mr.jiho zei:
ik heb een beetje hetzelfde meegemaakt met relatine, ben er 10kg door afgevallen op een hele korte periode en die 10kg wil er maar niet terug bijkomen...
Klik om te vergroten...


Idd, ik mag zoveel eten als ik wil, junkfood hele dag door etc... Ik kom geen lap bij :(
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#4
een tip voor mensen die gewicht willen bijkomen, koop een pot/zak weightgainer bij de speciaalzaak, drink dan 1 proteineshake na iedere maaltijd.


maat van mij kwam in enkele weken tijd 15 kg bij
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#5
supahgrass zei:
een tip voor mensen die gewicht willen bijkomen, koop een pot/zak weightgainer bij de speciaalzaak, drink dan 1 proteineshake na iedere maaltijd.


maat van mij kwam in enkele weken tijd 15 kg bij
Klik om te vergroten...

Werkt het ook in omvang dan van het lichaam? of geef thet je gewoon gewicht bij? Atm kan ik gewoon met men duim en middelvinger rond men been :(
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb et ook hoor. ik heb best wel erge ondergewicht ben nl 1.95 en weeg 65
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ook een tijdje rilatine genomen en sindsdien heb ik nooit echt meer van speed kunne genieten.. Die rilatine heeft waarschijnlijk wel vanalles in mijn hoofd verneukt.
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Soma zei:
Ik heb ook een tijdje rilatine genomen en sindsdien heb ik nooit echt meer van speed kunne genieten.. Die rilatine heeft waarschijnlijk wel vanalles in mijn hoofd verneukt.
Klik om te vergroten...


moet je me toch ns uitleggen dan.......Van alles in je hoofd verneukt? bedoel je dat het receptoren heeft aangetast? je tolerantie is gestegen? Klinkt als bullocks
H
HorineesLid
01-01-2024, 00:00
#9
vrijwel alle stimulerende drugs hebben potentie de receptoren aan te tasten, omdat elk persoon een andere dosis nodig heeft en ziekenhuizen vrijwel altijd van het gemiddelde uitgaan is de kans reeel dat je brein is aangetast, helaas kan je er niets aan doen omdat de personen die jou behandelden deden wat voor hun gevoel het beste was.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat weet ik en ik geef mijn psychiater ook nergens de schuld van, maar ik heb eerlijk gezegd wel spijt dat ik ooit rilatine heb genomen. Ik denk inderdaad wel dat het mijn dopaminereceptoren heeft aangetast. Ik kreeg er dan ook 6 per dag wat niet erg weinig is. Soms snoof ik er ook een paar dus het zal ook wel deels mijn schuld geweest zijn..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."