Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ExceptionalInsight zei: Majic zei: hoeveel gram zou je moeten nemen voor een normaal effect? Klik om te vergroten... Je koopt een bakje en eet m leeg? In Rotterdam hebben ze ze alleen helaas niet meer. Klik om te vergroten... Hebben ze wel, op de nieuwe binnenweg is bij de buurt van Rotown een of andere vage winkel, daar hebben ze volgensmij nog hawaiiaanse, en in Zuid ook nog."
"Hmm, ik denk dat ik maar eff met me maatje overpraat over dat goafeest, 6€ is niet veel, maar op de oudere foto's is het niet echt onze stijl mensen daar, maar is er een kans dat we lsd kunnen regelen in waterfront? want het is natuurlijk wel de bedoeling dat we gaan spacen"
"Mja, ik ga bv. vaak naar Waterfront waar je mag blowen, en daar zijn soms gave concerten etc. Ik kan me niet voorstellen dat ik opeens buiten voor de deur me blowtje moet gaan roken en dan snel weer naar binnen omdat ik anders was mis, echt een misstap dat je in discotheken etc. niet meer mag roken/blowen, alleen voor café's, kroegen en restauranten vind ik het wel fijner zonder die stank, maar in een discotheek man..."
"Word inderdaad echt lastig ook, want iedereen moet dan voor de deur gaan staan roken/blowen, maarja bij grotere discotheken is het echt geen pretje om voor de deur te staan aangezien er een grote rij staat met mensen die erin willen..Dus ben heel benieuwd hoe en wat!"
"Als je wel puur wiet mag roken dan is dat beter, want hoe de fuck willen ze controleren dat er geen tabak bij is, maar dat kan dus wel leiden dat ze zeggen, als je wil blowen doe je het maar buiten omdat er meestal toch wel tabak in zit, en voor de hasjrokers is het ook slecht nieuws. Maarja, die moeten dan maar een bluntje draaien met puur hasj, maar dan zit er weer tabak in de blunt"
"Horen ze wel tezijn, dit ligt voor elke smart/growshop anders, maar in principe zouden ze open zijn maar miss. met gewijzigde openingstijden(denk aan eerder dicht)."
"Heb 4 jaar vast gerookt, rond de 10 á 15 sigaretten per dag, 12 dagen geleden cold turkey gestopt en nergens last van, alleen wel in de eerste dagen echt dikke stress als ik geen wiet opzak heb en ik had zin om wat te roken/smoken. Maar na 5/6 dagen merk je gewoon van, hoezo heb ik ooit gerookt, snap het echt niet, die shit stinkt, kost je geld en het is slecht voor je..."
"lekker whitewidowtje!"
"lsd met een ander maatje, 200 microgrammetjes, en we beginnen nu wel aardig te spacen !"
"beetje alcohol, beetje nicotine en teveel thc"