#1
Lees dit eens: http://www.eurostress.nl/Verslaving/Can ... nabis.html
Sneeuwwitje en T-weed zijn gewoon verschillende weedsoorten. Deze soorten verschillen bijvoorbeeld van elkaar in thc gehalte en de aanwezigheid van andere stoffen.

jcutter123 zei:Sneeuwwite, white widow en power plant; waren de soorten die ik veel rookte. Sneeuwwitje is een witte soort en wat dat inhoud moet je even voor gaan googlen.
Riel zei:hoi sannie310,
Dat jouw dochter al vanaf haar 13e 3 jaar blowt is vrij ernstig. Ik snap ook niet dat jij of school hierbij niet heeft ingegrepen.
Sneeuwwitje en T-weed zijn gewoon verschillende weedsoorten. Deze soorten verschillen bijvoorbeeld van elkaar in thc gehalte en de aanwezigheid van andere stoffen.
Het beste is om jouw dochter te laten stoppen met blowen om de schade te beperken.
Veel succes![]()
sannie310 zei:Dankje voor jullie snelle reacties!![]()
Gooi ik er nog een vraagje in, kan je van "gewone" wiet een bad-trip krijgen??
Nou ze steelt geld om te kunnen blowen.. en in mijn ogen als je geld gaat stelen om aan je blowen te komen dan ben je verslaafd!
En ze blowt niet dagelijks, ik vermoed zo,n 3/4 x in de week. Ze woont ook niet thuis meer dus ik zelf heb er weinig controle overIk krijg dan van dr coach te horen dat ze weer heeft geblowt.
sannie310 zei:jcutter123 zei:Sneeuwwite, white widow en power plant; waren de soorten die ik veel rookte. Sneeuwwitje is een witte soort en wat dat inhoud moet je even voor gaan googlen.
Ik heb op sneeuwwitje gegoogeld maar krijg weinig tot geen antwoorden op google..maar met een witte soort bedoel je daar de hardere drug mee?? En ken je dat roken?
Nick de Neger zei:Wiet / THC (de werkende stof in wiet) is emotie versterkend. Verder kan je hier voor wel neutrale info vinden over THC
Wikipedia THC
THC Info (engels)
Suntablet zei:sannie310 zei:jcutter123 zei:Sneeuwwite, white widow en power plant; waren de soorten die ik veel rookte. Sneeuwwitje is een witte soort en wat dat inhoud moet je even voor gaan googlen.
Ik heb op sneeuwwitje gegoogeld maar krijg weinig tot geen antwoorden op google..maar met een witte soort bedoel je daar de hardere drug mee?? En ken je dat roken?
google eens op "witte wiet" of op "white widow" (een andere witte soort)
een witte soort is geen hardere drug, het is ook gewoon wiet zoals alle andere soorten van de coffeeshop, en je kan het dus ook roken.
van wiet kan je geen echte bad trip krijgen omdat je van wiet niet echt hallucineert. (tenzij je heel veel ineens blowt)
Wel kan het zijn dat een jointje iemand slecht bevalt omdat hij/zij zich slecht voelde voor het blowen, wiet is een gevoelsversterker. Angst en paranoia kunnen voorkomen.
Ik raad je aan om je eens goed te informeren over wiet via google ofzo en daarna eens te praten met je dochter.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."