Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is sowieso niet aan te raden om 1 uur voordat je gaat trippen nog te eten. Als je minstens 4 uur van te voren niets eet zullen de truffels sneller en ook harder inslaan. Verder zou ik niet in de trein gaan trippen, als het druk is zul je je waarschijnlijk niet op je gemak voelen en misschien wordt het dan steeds erger wat uiteindelijk kan leiden tot een badtrip. En ja atlantis zijn goede, zijn een van de sterke soorten (samen met Hollandia en Double Dragon)"
"Als de xtc uitwerkt zal je trip waarschijnlijk kut worden omdat je dan gewoon vet moe bent enzo. Daarom is het zo dat als mensen gaan candyflippen dat ze pas 4 uur nadat de lsd is ingekicked aan de mdma gaan."
"MDMA (xtc) en lachgas Als je de lachgas inademt heb je na een tijdje het gevoel dat je out gaat als je terugkomt heb ik het idee dat ik wat dieper in mn trip kom. Het effect van de lachgas als je het gebruikt met MDMA is moeilijk uit te leggen maar wel superfijn op een of andere manier."
"Heb laatst een documentaire gezien van een jongen die elke dag meer dan een halve gram ketamine gebruikte en steeds als hij moest pissen kwam er ook bloed uit dus het is wel degelijk slecht voor je blaas en nieren."
"Had net de man van het testcentrum op de voicemail staan dat ze me vorige week de verkeerde uitslag hebben gegeven van mijn speed. De uitslag die ze me vorige week gaven was 11% amphetamine en de rest caffeine. Komen ze nu aan dat het 40% amphetamine was 1% caffeine en de rest was methylamphetamine en hij had het erover dat er waarschijnlijk iets mis was gegaan met het productieproces van stoffen die niet goed gereageerd waren ofzo? Maar wat is methylamphetamine nou? Ik hoop geen meth want ik heb er al 2gram van op vorige week"
"Damn daar schrik ik toch best wel van Klopt wel dat het de werking van de speed vertraagd want ik heb die avond wel echt veel genomen maar ging niet echt hard"
"toooz zei: 11% amfetamine is heel weinig hoor Klik om te vergroten... Dat was de foute uitslag die ze me hadden gegeven De goede uitslag was 40% amfetamine 1% caffeine en de rest methylamfetamine."
"Ik zou jou wel aanraden om speed snuiven een keertje te proberen. Het werkt sneller en heftiger en het effect houdt niet zo lang aan als met een bommetje. Waarom heb je trouwens een afkeur voor snuiven? Omdat je denkt dat je neus ervan kapot gaat? Wat denk je dat er met je maag gebeurt als je een bommetje neemt?"
"Heb je ze wel op een lege maag genomen?"
"Rode twitters, vond ze wel redelijk."