Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrogen en verpakken: help.

Drogen en verpakken: help.

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
2
2cbeenhamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke het volgende. Ik heb voor het eerst speed in een grote hoeveelheid als pasta besteld. Dit delen we op met 5 vrienden. Een paar problemen:

- Ik heb geen seals.
- Het is een grote hoeveelheid.

Ik moet hem dus drogen, hoe dat moet weet ik inmiddels wel. Alleen, ik heb dus geen sealtjes, die zou ik dan zelf moeten maken van papier. Ik las echter dat de speed dan heel snel uitdroogt en achteruit gaat in kwaliteit, en dat zou zonde zijn. Ik doe echt heeeel lang met een gram speed. We hebben echt 2 a 3 gram pp en het zou zonde zijn als het dus keisnel achteruit gaat in kwaliteit. Ik moet echter alle pasta ineens drogen omdat ik de porties goed moet kunnen verdelen.

Wat raden jullie mij aan? Wat is het handigst?
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon drogen op een koffie filter dan in een gripzakje, dat zakje weer in een groter zakje en bewaren in de vriezer :wink:.
H
HendroidLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je hebt vast wel een leeg wietzakje toch? Als het droog is en je doet het daarin en je bewaard het op een donkere plek dan gaat de kwaliteit echt niet achteruit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."