Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoorbereiding 30g Dragon's Dynamite, advies gevraagd?

Voorbereiding 30g Dragon's Dynamite, advies gevraagd?

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben van plan deze zaterdag 30g Dragon's Dynamite te consumeren met eventueel een Dafqon pil erop.
Ik ben zeker dat ik m'n trip onder controle zal kunnen houden, maar mijn vraag is naar advies om een fantastische trip te bleven, ik ben me nu mentaal aan het voorbereiden, heb al een playlist gemaakt, interessante filosofische uitspraken genoteerd & blijf nuchter van alle drugs tot dan.
Heeft iemand tips i.v.m voeding, creatieve ideëen ( Mandragora gaf me een tip om naar de natuur, dieren, ... te kijken )

Greets Herbalisme
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voeding/drank: zelf vind ik thee enorm lekker als ik trip de smaak ervan moet je zelf even uitdokteren. Bessen/aardbeien/frambozen/...(of iets anders wat je leuk lijkt) in de diepvries stoppen, ware smaaksensatie waar je lang op kan zuigen is altijd lekker als ik trip.

Vlees vind ik onwijs vies van smaak tijdens een trip ook het idee van wat je eet.

Wat ook lekker is, stop muntblaadjes/citroenmelisse/limoenstukjes in een waterfles (met water uiteraard) zet op voorhand de fles een lange tijd in de ijskast zodat de smaken goed door het water opgenomen kunnen worden en je het verfrissend koud kan drinken.

Geuren: Wierook is prachtig om te zien en heerlijk om te ruiken alsook sommige etherische oliën die je verdampt.

Visueel: Schaf jezelf wat fluoverfjes aan, blanko papieren en natuurlijk een blacklightje :wink:

Het merendeel van me opsomming is voor als je ergens thuis tript.
Als je de natuur ingaat heb je aan de natuur genoeg lijkt me zo :)

Hopelijk heb je'r wat aan.

Grts!
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#3
mandragora zei:
Voeding/drank: zelf vind ik thee enorm lekker als ik trip de smaak ervan moet je zelf even uitdokteren. Bessen/aardbeien/frambozen/...(of iets anders wat je leuk lijkt) in de diepvries stoppen, ware smaaksensatie waar je lang op kan zuigen is altijd lekker als ik trip.

Vlees vind ik onwijs vies van smaak tijdens een trip ook het idee van wat je eet.

Wat ook lekker is, stop muntblaadjes/citroenmelisse/limoenstukjes in een waterfles (met water uiteraard) zet op voorhand de fles een lange tijd in de ijskast zodat de smaken goed door het water opgenomen kunnen worden en je het verfrissend koud kan drinken.

Geuren: Wierook is prachtig om te zien en heerlijk om te ruiken alsook sommige etherische oliën die je verdampt.

Visueel: Schaf jezelf wat fluoverfjes aan, blanko papieren en natuurlijk een blacklightje :wink:

Het merendeel van me opsomming is voor als je ergens thuis tript.
Als je de natuur ingaat heb je aan de natuur genoeg lijkt me zo :)

Hopelijk heb je'r wat aan.

Grts!
Klik om te vergroten...
Erg bedankt voor je reactie ^^
Is het aangeraden om veel vitaminen te eten de week voor je trip of blijft dit algelijk? (;
De kans dat ik binnen trip is klein, ben van plan om tent te zetten in de tuin van een vriend en vervolgens naar een dichtgelegen bos te trekken.
Is het leuker om overdag of 's nachts te trippen want ik heb nog nooit overdag getript.
Greets Herbalisme
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Smokey046 zei:
Overdag vind ik het persoonlijk fijner om te trippen,
Meer kleuren en je ziet in het algemeen meer.
Ik raad je overdag aan !
Klik om te vergroten...
Heb je ook toevallig advies over de combo truffels x Xtc?
Want op Internet lees ik verschillende verhalen dat je eerst de xtc moet nemen zodat je een goed gevoel hebt en dus een goeie trip zal hebben maar een nadeel die hieraan verbonden is is dat als de xtc begint uit te werken, je trip ook zal afnemen.
Is deze combo ook 100% safe?

Greets Herbalisme
H
HendroidLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als de xtc uitwerkt zal je trip waarschijnlijk kut worden omdat je dan gewoon vet moe bent enzo.
Daarom is het zo dat als mensen gaan candyflippen dat ze pas 4 uur nadat de lsd is ingekicked aan de mdma gaan.
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hendroit zei:
Als de xtc uitwerkt zal je trip waarschijnlijk kut worden omdat je dan gewoon vet moe bent enzo.
Daarom is het zo dat als mensen gaan candyflippen dat ze pas 4 uur nadat de lsd is ingekicked aan de mdma gaan.
Klik om te vergroten...
Erg bedankt!
Greets Herbalisme
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Morgen is de grote dag (;
Vertrek rond 1u achter de truffels en zal ze rond 9u consumeren, misschien hou ik jullie live op de hoogte zodat ik alles uitgebreid kan beschrijven, maar ik denk dat ik er op dat moment niet zal op denken.
Heb vandaag een erg erg gezellig dagje gehad door wat pep met maten te nemen, ben nu nog altijd klaarwakker en heb geen enkel gevoel van moeheid, heb wel een enorme sterke rush in m'n hoofd en het is net alsof lichtstralen verlengd worden ;p

Tot Morgen ( Of Overmorgen )
Greets Herbalisme
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heel de nacht wakker geweest, ;/ Ben rond 2u in m'n bed gekropen maar heb echt geen seconde kunnen slapen, lag wel erg relaxed met toch wel een beetje ambetante pijn in de keel.
Ben om 7u30 opgestaan omdat ik het beu was constant te moeten liggen zonder te kunnen slapen ;p Voel me wel kiplekker, heb niets van down gevoel ofzo.
Hopelijk blijf ik heel de dag goed wakker zodat m'n truffeltrip waar ik zolang naar uitkeek niet verpest wordt ;/

Greets Herbalisme
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Herbalisme zei:
Heel de nacht wakker geweest, ;/ Ben rond 2u in m'n bed gekropen maar heb echt geen seconde kunnen slapen, lag wel erg relaxed met toch wel een beetje ambetante pijn in de keel.
Ben om 7u30 opgestaan omdat ik het beu was constant te moeten liggen zonder te kunnen slapen ;p Voel me wel kiplekker, heb niets van down gevoel ofzo.
Hopelijk blijf ik heel de dag goed wakker zodat m'n truffeltrip waar ik zolang naar uitkeek niet verpest wordt ;/

Greets Herbalisme
Klik om te vergroten...

Hoop het ook voor jou in ieder geval is dit geen goeie aanzet om aan een trip te beginnen, al zal het wss wel goed gaan :wink: Ik begin liever goed uitgerust aan een trip zonder pep (nasleep) in me lijf.

Hoping for the best!

Grts
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Overdag vind ik het persoonlijk fijner om te trippen,
Meer kleuren en je ziet in het algemeen meer.
Ik raad je overdag aan !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."