Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is methylamphetamine?

Wat is methylamphetamine?

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
H
HendroidLid
01-01-2024, 00:00
#1
Had net de man van het testcentrum op de voicemail staan dat ze me vorige week de verkeerde uitslag hebben gegeven van mijn speed. De uitslag die ze me vorige week gaven was 11% amphetamine en de rest caffeine. Komen ze nu aan dat het 40% amphetamine was 1% caffeine en de rest was methylamphetamine en hij had het erover dat er waarschijnlijk iets mis was gegaan met het productieproces van stoffen die niet goed gereageerd waren ofzo?
Maar wat is methylamphetamine nou? Ik hoop geen meth want ik heb er al 2gram van op vorige week :angry:
B
Batr ArieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Om er even op terug te komen: methylamfetamine is 4-ma, het is een verontreiniging van speed en vrij schadelijk.

http://nos.nl/artikel/383346-doden-na-g ... t-4ma.html
http://m.vandaag.be/binnenland/98268_al ... g-4ma.html
H
HendroidLid
01-01-2024, 00:00
#3
Damn daar schrik ik toch best wel van :openmouth: Klopt wel dat het de werking van de speed vertraagd want ik heb die avond wel echt veel genomen maar ging niet echt hard
i
iDs69Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Pma?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hendroit zei:
Damn daar schrik ik toch best wel van :openmouth: Klopt wel dat het de werking van de speed vertraagd want ik heb die avond wel echt veel genomen maar ging niet echt hard
Klik om te vergroten...

Weggooien die rommel dus. Het gevaar is inderdaad dat je veel te veel gaat nemen.
Laat 't ook even aan je dealer weten want die weet vast niet wat ie verkoopt. Als de rest 4-MA is dan is het echt een slecht goedje.

Dit is overigens geen research chemical maar gewoon een verkeerde productie. Er is 4-methyl-BMK als grondstof gebruikt in plaats van BMK, kwam vorig jaar vrij veel voor omdat vanuit de overheid extra aandacht werd besteed aan BMK... Resultaat met die grondstof is dus dat je 4-methylamfetamine krijgt in plaats van amfetamine
B
Batr ArieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je dik een gram meth hebt weggesnoven had je dat echt al wel gemerkt :wink:
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#7
11% amfetamine is heel weinig hoor
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
toooz zei:
11% amfetamine is heel weinig hoor
Klik om te vergroten...

Klopt, als je het omdraait helemaal. Van elke lijn die je neemt is 89% dus shit die je niet wilt..
H
HendroidLid
01-01-2024, 00:00
#9
toooz zei:
11% amfetamine is heel weinig hoor
Klik om te vergroten...
Dat was de foute uitslag die ze me hadden gegeven :rolleyes:
De goede uitslag was 40% amfetamine 1% caffeine en de rest methylamfetamine.
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Batr Arie zei:
Om er even op terug te komen: methylamfetamine is 4-ma, het is een verontreiniging van speed en vrij schadelijk.

http://nos.nl/artikel/383346-doden-na-g ... t-4ma.html
http://m.vandaag.be/binnenland/98268_al ... g-4ma.html
Klik om te vergroten...

Methylamine is 4ma hoor, methylamfetamine is methamfetamine. Punt.


Slotje hierop aub????? :wave:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Realities zei:
Batr Arie zei:
Om er even op terug te komen: methylamfetamine is 4-ma, het is een verontreiniging van speed en vrij schadelijk.

http://nos.nl/artikel/383346-doden-na-g ... t-4ma.html
http://m.vandaag.be/binnenland/98268_al ... g-4ma.html
Klik om te vergroten...

Methylamine is 4ma hoor, methylamfetamine is methamfetamine. Punt.


Slotje hierop aub????? :wave:
Klik om te vergroten...

Eh Methylamine is weer heel wat anders, wel blijven lezen he :grin:

Inderdaad, deze kan op slot
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#12
SmartieAndMe zei:
Realities zei:
Batr Arie zei:
Om er even op terug te komen: methylamfetamine is 4-ma, het is een verontreiniging van speed en vrij schadelijk.

http://nos.nl/artikel/383346-doden-na-g ... t-4ma.html
http://m.vandaag.be/binnenland/98268_al ... g-4ma.html
Klik om te vergroten...

Methylamine is 4ma hoor, methylamfetamine is methamfetamine. Punt.


Slotje hierop aub????? :wave:
Klik om te vergroten...

Eh Methylamine is weer heel wat anders, wel blijven lezen he :grin:

Inderdaad, deze kan op slot
Klik om te vergroten...

Is methylamine dan niet 4-methylamine? :confused: zoals ik het afkortte 4ma, moest 4-ma zijn. :mrgreen: :wave:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Realities zei:
Is methylamine dan niet 4-methylamine? :confused: zoals ik het afkortte 4ma, moest 4-ma zijn. :mrgreen: :wave:
Klik om te vergroten...

Dat zal het ongetwijfeld wel zijn, maar je mist het stukje amfet :P

4-ma is 4-methylamfetamine en niet 4-methylamine :P

Maargoed, discussies over termen lijken me niet zo belangrijk :grin:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dan gaat ie nu op slot!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."