Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb 20ml besteld. Zal zodra het binnen is een avondje plannen, testen, en mijn ervaring hier neer zetten."
"Door de zwavel verbinding in het aromatisch-systeem (de ring), plus het feit dat het geen 6 ring, maar een 5 ring is, is het officieel geen amfetamine-familie meer."
"Ik dacht hier wel wat van gezien te hebben op dit forum, even zoeken. Bingo: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=37&t=23246"
"Ik heb ook altijd witte gehad. Net een nieuwe batch binnen gekregen, ook geel. €22,50 p/g"
"Spor zei: Drent zei: Lachgas!!! Voel me bijna niet typen. Klik om te vergroten... Waarom ga je in die paar minuten lol nou in dit topic zitten typen ? :P OT: Jointje he... The usual Klik om te vergroten... Die zit. Maar bedoelde er meer mee dat ik in een peroide van een bepaalde tijdsduur lachgas aan het gebruiken was. Paar patronen over een x aantal minuten. Ondertussen was ik aan het lezen in dit subforum, kwam ik langs dit topic, en vond ik het de moeite waard om het te posten. OT: Passiebloem (thee)"
"twee vogels? of vogel in twee?"
"'t Is Mephedrone. Heb hier ook nog 2 zakjes liggen. Groeten,"
"Ik heb ook nog 6-APB liggen en ga dat zodra ik tijd heb aan een test onderwerpen, vandaar dat ik dit topic nog eens door las. Toen kwam ik klachten (2 als ik me het goed herinner) tegen over de naam 'benzo-fury'. Toegegeven, het is een slechte naam omdat iedereen eerder aan benzo's denkt maar de naam is niet geheel ontoepasselijk. De naamgeving komt namelijk voort uit de chemische structuur van het 6-APB molecuul. In de chemische structuur zie je een 6-ring, met daaraan vast een 5 ring met op 1 plek een zuurstof atoom. Deze structuur wordt een 'Benzofuran' genoemd, hence the name. (Bij MDMA zit hier het 1,3-benzodioxol-5-yl gedeelte. (6 ring met daaraan vast een 5 ring met op 2 plaatsen een zuurstof). Groeten, EDIT: Oja, nou ik hem toch bump, iemand nog nieuws hierover?"
"Leek het hier op? Jou pakketje. Volgens officiële sites kun je hier aan herkennen of het de echte of neppe zijn. En dit zou de echte moeten zijn: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Doerak zei: pieter-b zei: ik dacht zelfs dat foxy heel makkelijk te maken is met melatonine als grondstof.. Klik om te vergroten... Uit melatonine kan 5-MeO-methoxytyptamine gemaakt worden wat weer de belangrijkste grondstof is voor 5-MeO-DIPT. Het maken van deze stof en het gebruik ervan voor de syntehese van 5-MeO-DIPT is iets te lastig voor de gemiddelde homecooker waaronder ondergetekende. Het klopt wat je zegt, maar je laat het makkelijker kliken dan het is Voor meer informatie, TIHKAL: http://www.erowid.org/library/books_onl ... al37.shtml Klik om te vergroten..."