Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En hoe is 't inmiddels?"
"Haha woooooooop!"
"Chaincells zei: Ik koop het per gram, dus halve gram.. is een beetje raar vind ik. Maar het komt er op neer dat je het gewoon mag gebruiken in NL? (zolang je geen auto rijd o.i.d.) Klik om te vergroten... Ja, het komt erop neer dat je het mag gebruiken, maar eigenlijk niet in bezit mag hebben. Je mag dus onder invloed zijn maar je mag (eigenlijk) niks op zak hebben."
"Scorp zei: En heeft er iemand een idee van over hoe het in Belgie zit? Dat zal wel weer net zoals in Nederland alleen iets erger zijn zeker... Klik om te vergroten... Daar durf ik je niks over te vertellen, probeer 't eens met google?"
"Onder andere dit verhaal is één van de dingen die mij weerhouden van cokegebruik. Ben het sowieso niet van plan, maar mocht het ooit mijn pad kruisen herinnert dit verhaal mij eraan wat voor gevaarlijke drug coke eigenlijk is. Het is verslavend, het is duur, stervensduur, en je verliest blijkbaar(bij onverstandig gebruik weliswaar) de controle over jezelf. Bedankt voor dit reportje, je hebt mij zojuist een hoop ellende bespaard!"
"Re: Groene Mercedes Ik ben in de hemel beland denk ik."
"Ik ga ook voor Sublimo, je manier van schrijven is erg aangenaam en ik vond je report ook erg leerzaam. Keep up the good work maat!!"
"Misschien dat je niet verslaafd raakt aan een bepaald middel, maar de drang krijgt om steeds vaker van de kaart te willen zijn.. Verder je eigen verantwoordelijkheid natuurlijk, maar voor zover ik je ken en je kan peilen, kan je daar wel mee omgaan. Verder een nice reportje! Zeer vermakelijk. Ik kom je binnenkort wel weer 'n keer tegen"
"Hoeveel mg is een puntje nou eigenlijk, gemiddeld..?"
"Geweldig!"