Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLente! Wanneer planten , hoe , etc. etc.

Lente! Wanneer planten , hoe , etc. etc.

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
k
karen27Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ontkiem ze altijd in natte watte in een vochtig schoteltje dan als ze geggroeid zijn dan plant ik ze.

zie ook www.wiet-zaden.nl

Grt :hearteyes:
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik wil ook aantal plantjes weg zetten ( 2 ofzow )

maar ik ben zeker al te laat ?

of als ik deze week nog haal kan het nog wa worden ( buiten planten )


gr The Doc
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste mensen,

Het is al weer lente , ik heb al zaadjes gekocht bij azarius ik vraag me alleen wel af wat ik nu moet doen , want ik moet ze nu zo langzamerhand wel gaan planten ongeveer ? :)

Enige suggesties hoe ik dit zal moeten aanpakken , hoe ik ze laat uitkomen in wat voor potten ik ze stop etc. etc. ( ik heb 5 zaadjes ) white widdow voglens mij :)
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zou ze in de zaai en stek grond stoppen op niet meer als 1 cm diepte en dan een beetje vochtig maken ... zakje erover met elastiek en dan iedere dag even kijken .... zo gauw er iest boven komt is licht belangrijk !!! ....


het kiemen gaat het best bij een constante temperatuur ... dus niet op de venstebank maar op tafel midden in de kamer .... :stoned:


veel grow plezier !!
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#5
The Used zei:
Beste mensen,

Het is al weer lente , ik heb al zaadjes gekocht bij azarius ik vraag me alleen wel af wat ik nu moet doen , want ik moet ze nu zo langzamerhand wel gaan planten ongeveer ? :)

Enige suggesties hoe ik dit zal moeten aanpakken , hoe ik ze laat uitkomen in wat voor potten ik ze stop etc. etc. ( ik heb 5 zaadjes ) white widdow voglens mij :)
Klik om te vergroten...

beetje laat ben je wel.
voordat ze ontkiemt zijn en buiten staan ben je al weer een maand verder.

ik zou, als je volwaardige planten (met volwaardige opbrengst) wil hebben gewoon stekken halen en die zaadjes bewaren tot volgend jaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."