#1
Ik ontkiem ze altijd in natte watte in een vochtig schoteltje dan als ze geggroeid zijn dan plant ik ze.
zie ook www.wiet-zaden.nl
Grt![:hearteyes:]()
zie ook www.wiet-zaden.nl
Grt
The Used zei:Beste mensen,
Het is al weer lente , ik heb al zaadjes gekocht bij azarius ik vraag me alleen wel af wat ik nu moet doen , want ik moet ze nu zo langzamerhand wel gaan planten ongeveer ?![]()
Enige suggesties hoe ik dit zal moeten aanpakken , hoe ik ze laat uitkomen in wat voor potten ik ze stop etc. etc. ( ik heb 5 zaadjes ) white widdow voglens mij![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."