Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ben ik nu zo vaag of zijn de foto`s dat ??? en een bong is echt niet zo duur ... en gezonder als roken door een pet fles maar knutselen is zeker leuk !!"
"google maar eens op BHO dat is extraheren met aanstekergas .. maar dan nog krijg je alle trichromes uit de plant dus ook cannabinidol en thc en weet ik het wat al niet meer ... met nog wat labglas werk kun je dan verder scheiden .. want scheiden kan altijd maar jah .. tegen welke prijs ??? bho maken ga ik zeker een keertje doen !! het schijn 100 x sterker als skuf te zijn"
"Jpilot Experimenterende gebruiker Klik om te vergroten... Voor labglaswerk kan je me mailen, heb nagenoeg alles in huis, of kan het bestellen Klik om te vergroten... :P :P ali chemicali :P :P"
"jep jij hebt het helemaal goed"
"zo lang het goed droog is bijna oneindig maar vaak droogt het dan te ver uit ... is het te nat weggelegd gaat het rotten ... invriezen is een optie maar dan best vers van de plant in de diepvriezer kun je het na jaren ontdooien en drogen ... ik heb wiet gerookt van meer als 5 jaar oud en het was 1 van de lekkerste wietjes die ik ooit heb gerookt"
"maar anders toch binnen een paar weken toch wel echt opmaken. Klik om te vergroten... da`s echt onzin !!! een wietje moet "curen" dat is dus langdurig in een zakje blijven .. het word alleen maar sterker van !! ik kweek vaak zelf en zo`n cycles duurt 10 weken of zeg maar 3 maanden ... dan rook ik dus nog steeds van de vorige oogst zonder problemen !!!"
"Ik ben biet bekend met de turkse wetgeving maar zit dat niet binnen de eu ?? volgens mij wel namelijk ... ze hebben geen euro maar het is wel europa ... zal dus niet zo`n probleem zijn .. zeker niet als je het even netjes inpakt .."
"Ik knip altijd gewoon langs de toppen ... en dan de hele plant op z`n koppie aan een touwke"
"leuke winkel !! beetje weinig keus nog kan je ook andere soorten regelen ?? Ps. Let wel op met wat je doet kwa copieer rechten .."
"als ik jou was zou ik lekker een buiten plantje nemen .. nu is een goede tijd om te beginnen, koop het liefst gewoon stekjes .. zoveel als je wilt maar 2 a 3 om te proberen is leuk en niet zo groot (1 buitenplant leverd al snel meer als 200 gram op ..) nu kun je hem (HAAR) voor het raam zetten in een klein potje potgrondd (et beste haal je meteen ff een zakje bij de growshop kost bijna niets 50 liter voor 7,50 ofzow) en dan gewoon alleen water geven. verdr niets .. later in een grotere post en als laatste eind april begin mei naar buiten in de volle grond en op een zonnige plek (liefst een beetje uit de wind) en gewoon water geven als het erg droog is in oktober november kun je dan ongeveer oogsten http://www.wietforum.nl/index.php?autom ... =1263&st=9"