Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"leverage zei: Ik ben dit zeker niet van plan. Ik vraag me het alleen af. Klik om te vergroten... Asking for a friend uhu"
"Harry16 zei: Ben je ook nog clean dan Natoz ? Klik om te vergroten... Ben jij Madhatter?"
"Neo-Shulginist zei: Voor mij alleen nog maar festivals waar alle mannen leggings dragen en geen shirt 😂 Klik om te vergroten... En voor welk festival zou ik dan een kaartje moeten kopen?"
"Bij de motoren hebben ze altijd wel wat ruimte over. Ducktape mee en plakken maar! Nee zonder geintjes, hier kan niemand je tips geven om drugs ergens anders heen te smokkelen. Jammerrrrr"
"Geneesmiddel zei: Als we dan z'n dikke Rolls-Royce Straalmotor pakken. Jij aan de ene kant met je zakje ik aan de andere kant met me neus, soort hotrail? Klik om te vergroten... Als je vliegt met een Rolls-Royce straalmotor hebben we ook genoeg geld voor onze eigen piloot en stewardess en nemen we onderweg een nakkie voor de sfeer. Ha!"
"Geneesmiddel zei: Waarschijnlijk heb je dan onbewust wel gevlogen met RR-motoren, want die krengen zitten in veel Boeings en Airbusjes. Maar ik doe graag met u mee hoor. Ooit weleens Archer gezien? Lekker wat pakken in het vliegtuig naar een onbewoond eiland. Ik doe mee. Klik om te vergroten... Jij mag je zeggen hoor. Verder heb ik geen idee wat je zegt hahaha. Maar onbewoond eiland, wanneer gaan we?"
"Zanza zei: Het is vandaag World Whiskey Day. Wat wordt er gedronken jongens en meiden? Klik om te vergroten... Geen whiskey. Ik doe niet mee aan dat commerciële gedoe"
"FishtailLemon zei: Bier. En slechtste Flugel. Klik om te vergroten... Als je dit bij elkaar gooit (flugelflesje in een glas bier), heb je een duikboot 😂"
"N3K0 zei: Ik wil even een compliment geven aan @HappyMind Ik moet altijd heel erg lachen om sommige post die je plaatst. Kvind dat je echt veel humor hebt Klik om te vergroten... Haha dat is leuk om te horen, thanks!! 💛"
""Het zusje 2-MMC" haha ik moet gewoon nog steeds lachen om die beschrijving. Wel leuk dat een keer de vrouwelijke vorm wordt gebruikt!"