#1
Gewoon in 1 keer stoppen, blowen afkick is niet zo dramatisch, ga pas micro dosen als je clean bent.
Als jij het zegt😉Gewoon in 1 keer stoppen, blowen afkick is niet zo dramatisch, ga pas micro dosen als je clean bent.
Ja blowen versterkt t alleen maar? Wat is het nut dan van microdosenAls jij het zegt😉
Ja blowen versterkt t alleen maar? Wat is het nut dan van microdosen
Ah je blowed al niet meer, maar je gebruikt wel iets anders, niet dat t een schadelijk iets is. Maar je moet je high uit bijv iets goeds voor de samenleving doen, vrijwilligers werk, boodschapjes voor een ouder iemand met corona etc.Versterkt wat precies en heb je eigenlijk wel de vorige berichten gelezen? Ik heb daarin erg uitgebreid mijn ervaringen gedeeld.
^Ah je blowed al niet meer, maar je gebruikt wel iets anders, niet dat t een schadelijk iets is. Maar je moet je high uit bijv iets goeds voor de samenleving doen, vrijwilligers werk, boodschapjes voor een ouder iemand met corona etc.
Ik haal 2 gram elke maand, doe k een week mee vind ik prima. En dan 3 weken niet.Ben laatste tijd wel weer veel aan het blowen en niet meer bezig met microdoseren, maar dit ga ik wel weer doen. Misschien klink ik nu als een lul, maar ik denk dat ik te egocentrisch ben om genot te halen uit goede dingen voor anderen doen 😂 Maar toch bedankt voor de tip!
Ben laatste tijd wel weer veel aan het blowen en niet meer bezig met microdoseren, maar dit ga ik wel weer doen. Misschien klink ik nu als een lul, maar ik denk dat ik te egocentrisch ben om genot te halen uit goede dingen voor anderen doen 😂 Maar toch bedankt voor de tip!
Het ging best goed toch, minderen met blowen.Ben laatste tijd wel weer veel aan het blowen en niet meer bezig met microdoseren, maar dit ga ik wel weer doen. Misschien klink ik nu als een lul, maar ik denk dat ik te egocentrisch ben om genot te halen uit goede dingen voor anderen doen 😂 Maar toch bedankt voor de tip!
Maar sommige mensdn hebben gewoon totaal geen behoeften om singen te ondernemen. Heb ik alleen met GHB helaas...🤣 je kan ook dingen ondernemen voor jezelf. Dat noem je volgens mij een hobbie.
Dat denken best veel mensen maar geloof me, als je er eenmaal aan begint merk je dat je een heel ander beeld van jezelf krijgt. Mensen gelukkig maken maakt jezelf ook gelukkig. Jezelf egoïstisch noemen om te voorkomen dat je iets goed gaat ondernemen klinkt als een goeie smoes afkomstig van je ego 😋Misschien klink ik nu als een lul, maar ik denk dat ik te egocentrisch ben om genot te halen uit goede dingen voor anderen doen 😂
Dit is ook een zeer goede tip die mij in het verleden ook een lange tijd heeft laten stoppen! Dynavap ligt nog steeds ergens in een laatje.Misschien een beetje oud maar nog iets om rekening mee te houden. Zorg dat als je wil stoppen met blowen eerst dat je nicotinevrij bent. Koop een Dynavap of een andere vape voor de wiet. Mij lukte het ook niet totdat ik eerst de rookverslaving afleerde. Daarna was de stap naar een t-break veel makkelijker en nu vape ik af en toe in het weekend zonder een lichamelijk verlangen te hebben om te gebruiken. Ook moet je proberen om een leuke hobby te zoeken waar je in kunt verdwijnen en daar plezier aan hebt. Wees nooit teleurgesteld in jezelf maar zie iedere keer dat je faalt als een nieuwe kans om te beginnen met stoppen.
Ow wist ik niet 🫢 ik zie ook niet meteen hoe ik mijn bericht kan aanpassen/verwijderen… ik ben nog heel nieuw hier..@juliemetvragen het noemen van verkooppunten kan je een ban opleveren. Dus ik zou je post even aanpassen en de naam van de vendor verwijderen.
En ik denk dat er in dit topic weinig te volgen is aangezien de TS sinds vorig jaar niet meer online is geweest. 😬
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."