Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Syl zei: Boodschappen gedaan β Balkon leeggehaald β Eten gemaakt β Zoooo nu mag granny weer ff languit op de bank uitpuffen π΅π»π Klik om te vergroten... Goed bezig.... Ik heb mezelf nog een brakdag gegeven. Zoonlief boodschappen gedaan maar helaas geen vitamientjes erbij. Zo blijf ik natuurlijk brak zonder voedingsstoffen."
"Hij is 17... Hij wil op zichzelf omdat hij het zat is voor zijn depressieve moeder te zorgen. Dus de teleurstelling in zijn ogen als er weer geen boodschappen zijn en hij voor zijn eigen eten moet zorgen is heel groot. Voorheen vind mijn vriend het op maar sinds net voor kerst is hij weg maar komt er veel op zijn bordje.... En nu voel ik me weer rot dat ik mezelf niet bij elkaar geraapt kreeg. (in het andere weekend heeft hij hulp van zijn zusjes van 14 en 13 maar die zijn nu bij hun vader. Mijn zoon heeft zijn vader al jaren niet meer gezien en gesproken) Ow, het is. Onverwacht iets meer verhaal geworden dan ik dacht... Aanvulling : ik ben nu sinds 2 jaar weer depressief en daarvoor is het bijna 4 jaar goed gegaan. Depressief als in niet zomaar een beetje somber maar ook een echte doodswens."
"Syl zei: Toch ben ik van mening dat dat juist het beste werkt, een kind. Het is de beste motivatie wat er is. Ik doe echt alles voor mijn kind en voor haar vecht ik elke dag nog door. Stel dat we dat niet hadden dan hadden we het waarsch al opgegeven. Klik om te vergroten... Nu ze ouder worden en hun eigen keuzes gaan maken, wat natuurlijk goed is, kiezen ze ervoor om ergens anders dan bij mama te zijn. De app van mijn 14 jarige die vorig weekend ineens weg gegaan was omdat ze "geen zin meer heeft in dat depressieve kutleven van jou". Voor mij werkt het als bevestiging: ik ben een last en ik kap ermee..."
"Geen kwaad woord over mijn ex hoor, hij wil me op elk mogelijke manier helpen, we hebben goed contact. Ik weet dat ik nog even vol moet houden, ik heb een belofte met de kinderen dat ik niet mijn eigen leven neem. Ik ben daarmee dan niet suΓ―cidaal, niet actief dan dus... Maar misschien is mijn mentale staat niet helemaal thuis in jouw dagboek."
"*knuffel* Wat ben jij een stoer wijf!"
"Wauw.... Diepe buiging! Alle goeds voor jou. π"
"Syl zei: Jaaaa 9 maart pas he βΊβΊβΊ Klik om te vergroten... Tijd genoeg om een vette fuif te plannen! Ik heb de partypoppers!"
"Syl zei: Hell yeah I love the partypoppers πππ₯³ Klik om te vergroten... Ik doe altijd alles in extremen. Toen mijn zoon geslaagd was kocht ik een multippack met Partypoppers, ik heb er nog zeker 5 over"
"Wat ben je sterk, een power vrouw. Ik probeer mijn kracht terug te vinden. Dank je wel voor het delen."
"Syl zei: Ja ik ben een beelddenker dus toen tandarts over speeksel donor had zag ik dat zo voor me.. Klik om te vergroten... Mijn god... hoe krijg ik dit beeld ooit weer uit mijn hoofd?! Dat er gewoon willekeurig mensen voorbij lopen en elkaar in de bek spuwen bij wijze van donatie. Ik heb bijna geen glazuur meer op mijn tanden. Combinatie van medicatie die mijn mond droog maakt (antidepressiva, methylfenidaat) en extreem veel spugen door een maagaandoening. Daarbij ga ik soms tandenknarsen en kaakklemmen bij overdosering van de methylfenidaat. Nu heb ik 35 jaar geleden een tand afgebroken op een familieschommel en dat stukje heeft al die tijd goed gezeten. Nu heb ik de laatste 3 keer al laten repareren maar binnen no time vliegen de bonken er weer af.... Ik vraag me dan echt af: was de plamuur die ze vroeger gebruikten dan zoveel beter en moet ik nu mijn gehele"voorgevel" laten trekken (alles wat er nog over is van achter de opvulling) en voor implantaten kiezen of zijn die implantaten dan ook nog steeds van de slechte kwaliteit...."