Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4F-MPH nieuwe gebruiker

4F-MPH nieuwe gebruiker

4 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vond 4F-MPH verschrikkelijk.

Heb dit 3 dagen lang geprobeerd en voelde me de hele tijd anti sociaal geïrriteerd en mijn ogen stonden haast op exploderen.
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een maand of 2 geleden werd ik door een vriend gewezen op 4F-MPH. Ik was erg benieuwd naar de werking omdat ik als jaren methylfenidaat gebruik (4x20mg).
Ik heb rustig uitgeprobeerd, netjes een weegschaal erbij aangeschaft, milligram voor milligram uitproberen. 7mg komt ongeveer overeen met 20mg ritalin. Bij 13mg krijg ik een enorme hyperfocus en kan ik me uren met 1 ding bezig houden. Bij 20mg krijg ik echt hele vage dingen zoals dat ik als alle apparaten uit staan, ik constant een radiozender hoor. Zo erg zelfs dat ik mijn 17 jarige zoon zijn bed uit heb gezet om 4 uur snachts omdat ik dacht dat het zijn radio was. Ik ben echt hyperalert, met hyperfocus. Ik ben benieuwd of iemand anders ook zulke ervaringen heeft. 13mg is voor mij de meest prettige dosis. Ik vind de rebound wel heftig boven de 13mg. Alsof je bent overreden door een vrachtwagen, ik heb onwijs last van kaakklemmen en tandenknarsen, trillen verhoogde spierspanning. Vergeten te drinken en eten.

Voor deze RC heb ik nooit drugs gebruikt, behalve de voorgeschreven middelen. Voor het eerst snuiven dus ook. De eerste paar keer ging eigenlijk best goed maar vorige week had ik na het snuiven holteontsteking. Voortdurende loopneus, holte en hoofdpijn en zelfs mijn traanbuisjes zaten verstopt. Nu zijn er een paar vragen waar ik antwoord op zoek: Als je snuift en je neus gaat lopen, loopt de stuff en dan gelijk weer uit? (ik ga met mijn hoofd achterover zitten en probeer te slikken, onwijs smerig!). Kan het ook zo zijn dat het poeder op je slijmvliezen blijft zitten en je dan dus niet alles binnen krijgt, of dat wanneer het later doorloopt je dus alsnog een piek krijgt? Ow ja, hoe krijg ik nou dat poeder een beetje in een capsule?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
RooieFenix zei:
Zo erg zelfs dat ik mijn 17 jarige zoon zijn bed uit heb gezet om 4 uur snachts omdat ik dacht dat het zijn radio was.
Klik om te vergroten...
Weet je zeker dat het verstandig om te experimenteren met RC stimulanten als je kinderen thuis zijn? Lijkt me niet echt verstandig als ik heel eerlijk ben. Wat nou als er een noodsituatie ontstaat, dan ben je verantwoordelijk voor je kinderen.
RooieFenix zei:
Als je snuift en je neus gaat lopen, loopt de stuff en dan gelijk weer uit? (ik ga met mijn hoofd achterover zitten en probeer te slikken, onwijs smerig!).
Klik om te vergroten...
Nee, het wordt direct door je neusvliesslijm opgenomen. Het kan wel zijn dat er restjes voor of je neusvliesslijm blijven zitten die inderdaad later doorschieten naar je keel en vervolgens maag.
RooieFenix zei:
Kan het ook zo zijn dat het poeder op je slijmvliezen blijft zitten en je dan dus niet alles binnen krijgt, of dat wanneer het later doorloopt je dus alsnog een piek krijgt?
Klik om te vergroten...
Het kan zijn dat je te veel of te hard hebt gesnoven, waardoor het in je keel terecht komt en uiteindelijk via je maag wordt opgenomen.
RooieFenix zei:
Ow ja, hoe krijg ik nou dat poeder een beetje in een capsule?
Klik om te vergroten...
Vouw een trechter van hard papier of karton, werkt bij mij altijd goed. Of koop een kleine trechter.
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ganggang💯 zei:
Weet je zeker dat het verstandig om te experimenteren met RC stimulanten als je kinderen thuis zijn? Lijkt me niet echt verstandig als ik heel eerlijk ben. Wat nou als er een noodsituatie ontstaat, dan ben je verantwoordelijk voor je kinderen.
Klik om te vergroten...

Ja klopt helemaal, dat doe ik dus ook niet meer.:sweat:
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#5
benzzzy zei:
Ik vond 4F-MPH verschrikkelijk.

Heb dit 3 dagen lang geprobeerd en voelde me de hele tijd anti sociaal geïrriteerd en mijn ogen stonden haast op exploderen.
Klik om te vergroten...
Dit gaat een zware comedown worden. Mijn hoofd staat op exploderen. Ik heb niet veel gegeten en gedronken omdat ik misselijk ben maar ik weet dat hydrateren heel belangrijk is.

Maar voor hetzelfde geld word ik morgenochtend alleen een beetje brak wakker...

Ik ben nu ook wel klaar met de 4F-MPH. Ik ga me keurig terug houden aan mijn methylfenidaat routine.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."