Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"2,5 gram is inderdaad niks. Je moet zo'n 7,5 tot 10 gram nemen voor een lichte trip. Nouja 'licht' als in, je tript m wel lekker maar niet per sé veel visuals ofzo. En eet het als ontbijt, tenzij je het 's avonds wil nemen, in dat geval moet je inderdaad zorgen dat je zéker 4 uur vantevoren niet hebt gegeten."
"Om even een oud topic te bumpen: ik ben ook wel benieuwd naar San Pedro, zit te denken om een paar stukken te kopen en te planten. Maar even voor de duidelijkheid, want ik geloof nooit dat iets zo simpel is als het lijkt, kun je die stukken gewoon in de grond proppen en verder laten groeien? Want dan bestel ik gelijk een paar stekjes, ik hou sowieso van cacti, en als ik er op een gegeven moment nog van kan gaan trippen is het helemaal mooi natuurlijk"
"Aangezien ik net zelf net 2 San Pedro's van ~8 cm heb neergezet heb ik er ook het éen en ander over opgezocht. Ik geloof dat ik ergens heb gelezen dat de cactus onder goede omstandigheden wel 30cm per jaar kan groeien. Nou lijkt dat me wel behoorlijk veel, ik hou er rekening mee dat het wel een jaart of 2-3 duurt voordat ik deze kan gebruiken. Ondertussen ook weer nieuwe stekjes maken, en op een gegeven moment heb je een oneindige supply aan mescaline-cactus"
"Het is vrij lastig om een eenluidend antwoord te vinden op de beste/meest effectieve manier om San Pedro te nemen. Alleen de schil drogen, de hele cactus drogen en in poedercapsules innemen, thee maken, uitkoken tot een klein prutje, etc. Maar wat is de snelste en effectiefste manier?"
"Ik heb zelf nooit last dat mijn stormaansteker mijn spul wegblaast, waarschijnlijk heb je hem gewoon te hard staan, draai hem iets terug. Dan heb je nog steeds een blauwe vlam, maar zonder schokgolf Verder werkt een bong ook beter, ik heb ook Salvia uit mijn puurpijpje geprobeerd en buiten het feit dat er maar heel weinig in paste was het ook erg moeilijk om goeie diepe halen te nemen en het lang in te houden. Met een bong kun je veel makkelijker een grote hijs nemen. Als je een ijsbong hebt is het helemaal perfect."
"Mijn eerste Salvia trip was de enige die echt goed gewerkt heeft. Ik was net samen met wat vrienden aan het overwegen om voor het eerst truffels te nemen, maar het leek ons leuk om eerst Salvia te proberen. Dus met een stormaansteker uit de bong gedaan, en hij sloeg in als een bom. Omdat dit mijn eerste trip-ervaring was, was ik helaas te druk met keihard lachen om het feit dat ik van plastic werd, en zat de rest van de tirp een beetje verdwaasd van me af te spacen. Later wou ik dus nog eens Salvia roken en proberen voor een meer innerlijke trip te gaan. Maar helaas is m'n bong kapot, dus gebruikte ik m'n stenen pijpje. Ik heb het een stuk of 3 keer daaruit geprobeerd maar geen enkele keer meer een goed effect gehad. Komt waarschijnlijk omdat er maar weinig in het pijpje kan, en omdat de rook veel heter is was het ook moeilijker een dikke hijs te nemen en lang in te houden."
"Heb zondag ook 2 gebroken vliegenzwammen gevonden en de hoedjes meegenomen om te drogen. éentje bleek vol maden te zitten maar de andere droogt mooi door. Ik ben benieuwd, naar aanleiding van de ervaringen die ik tot nu toe gelezen heb lijkt het me verstandig om met niet veel meer dan 5 gram te beginnen."
"Hebben ondertussen hier nog wat mensen vliegenzwam geprobeerd afgelopen herfst? Zat gisteren bij een maat, die dus eerder deze herfst wat vliegenzwam had gedroogd, uiteindelijk is daar helaas maar 3 gram van overgebleven, maar daar hebben we thee van gezet. Precies 2 koppen, zodat er zo min mogelijk verloren gaat van het kleine beetje. Ik had alleen geblowd, maat had ook al een paar biertjes op. Het effect was bij mij vrij gering, maar ik had ook niet veel verwacht van zo'n klein beetje. Toch merkte ik er wel wat van, ik spacete veel harder dan ik normaal zou doen van een paar jointjes, af en toe voelde ik me bij vlagen ineens heel vaag, bijvoorbeeld dat mijn nek en hoofd als éen paal aanelkaar zaten en dat het scharnierpunt daarvan ergens midden op mijn borst zat. We hadden Dark Side of the Moon op staan met Winamp visualisaties, en die leken op een gegeven moment echt 3D te worden, ik zag dikke diepte in de TV. Maar buiten dat geen echte 'trip' effecten. Het duurde ook niet heel lang, het kwam gedurende een uur of 2-3 bij korte vlagen. Maat werd er op een gegeven moment wel goed misselijk van, ik denk dat het in combinatie met alcohol zeker af te raden is! Dan gaat het al snel te hard. Eerder had ik al een keer op een avond na aardig wat biertjes en wiet een stukje vliegenzwam gegeten, en een klein uurtje later lag ik ook compleet van de wereld te kotsen. toen dacht ik niet dat dat door de paddestoel kwam maar nu denk ik toch dat de combo alcohol+vliegenzwam behoorlijke misselijkheid veroorzaakt."
"Ik dacht dat de giftige stoffen vergingen door te drogen, en de muscimol juist 'geactiveerd' werd."
"sowieso zou ik nooit iemand psychedelica toedienen zonder dat ze het weten, dat is gewoon dom en gevaarlijk. Maar als mijn ouders ervoor open zouden staan zou ik er weinig problemen mee hebben."