Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik al een tijdje speed, afwisselend van 1 a 2 ker per maand tot dagelijks.. Heb last van tanderosie, afgesleten en afgebroken tanden, uitgekauwde vullingen en af en toe gaatjes.. Ik let laatste tijd goed op tandenpoetsen en tandarts bezoekjes, anders loop ik op mn 25e met een kunstgebit.."
"Rechts. Heb misschien 5 x links gedaan, maar dat gaat gewoon niet lekker, ach. Mijn neus kan wel wat hebben.."
"Op dit moment: caffeine, amfetamine, alcohol, thc en nicotine (oftewel cola, pep, whiskey/amaretto&beerenburg, wiet&hasj + tabak)"
"Acolhol en wiet, waarom niet? :P Met uitgaan lekker wat alcohol en een dikke joint. (ik drink buiten het uitgaan bijna niet)"
"Ik heb nergens last van, pas als ik een tijdje ermee stop word ik brak :P"
"Sloeries (whiskey/amaretto) en cola + lekker wat whiskey of beerenburg."
"1. Geslacht : Meisje 2. Je leeftijd :16 3. Drink je wel eens alcohol? ja 4. Zo ja, hoe vaak drink je alcohol? meetsal 2 a 3 keer 5. Welke soort van de hieronder genoemde drink je? mixdrankjes en sterke dranken. 6. Hoeveel glazen drink je per keer? verschilt sterk, meestal tussen de 2-15 7. Waarom drink je wel of juist geen alcohol? Lekker & prettig 8. Drinken je ouders alcohol? Ja 9. Kan je zonder alcohol leven? Ja 10. word je over alcohol, zo ja waar heb je voorlichting gekregen? wat word ik over alcohol? nooit voorlichting gekregen, ook geen behoefte aan."
"Oehh nee ik hou er niet van :P Ik kan me niet goed genoeg ontspannen en ga me te snel vervelen(ja echt) Doe mij maar met xtc.."
"Ehm op dit moment gemiddeld tussen de 2-5 x per week."