Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"voor de duidelijkheid, ik heb asperger+adhd. Ik heb een stukje gelezen over een asperger die dus xtc gebruikt en daar een aantal zeer intrigerende ervaringen in omschrijft. Ik besloot toe te geven aan mijn nieuwsgierigheid en kon viavia wat regelen. laten testen en goed bevonden en na een paar weekeinden het patroon zakje pakken en weer terugleggen (voor autisten is het moeilijk om iets nieuws in hun patroon te krijgen) er toch een pilletje in weten te krijgen (met een nuchter iemand in de buurt). Na 4 uur nog niets, mijn schouders opgehaald en naar bed gegaan. Volgende dag de overgebleven 2 naar binnen, viel nog binnen een "normale" dosering. Na 2 uur was mijn spanningsboog ver te zoeken en met een vorm van teleurstelling richting bed gegaan. Met het tandenpoetsen een korte misselijkheid en toen ik in de spiegel keek zag ik pupillen als schoteltjes. Ik triomfantelijk naar bed met het nieuws dat ze toch iets deden en bam, een twee uur en drie kwartier durende waas van ervaringen. De dingen die ik uit de waas heb weten te onderscheiden: *emotie, voor iemand die op dat moment voor de eerste keer van zijn leven een emotie ervaard is dit zeer overweldigend. Om het beestje maar een naampje te noemen, moet dit verliefdheid zijn. Ik was op de mooiste plek op de wereld met de allerliefste persoon aan mijn zijde. *feilloos acteren op nonverbale comminucatie. Gewoonlijk kunnen autisten dit niet en doen dit van uit hun opmerkings en analitisch vermogen. *Inlevingsvermogen, Autisten kunnen gewoonlijk alleen vanuit hun intelect de gemoedstoestand van een ander persoon proberen te begrijpen. en nog een aantal andere dingen die ik niet op het publieke gedeelte wil knallen ivm privacy En nog veel meer, te veel om in een keer te kunnen bevatten. Volgende dag dus de ketting weer in werking proberen te krijgen om nog meer pillen te bemachtigen. Maar het mocht helaas niet zo zijn en moet dus wachten op een andere kans. In de tussentijd zou ik graag in contact komen met andere autisten die ook met xtc hebben geexperimenteerd. Ik vind het geen probleem om te comminuceren via de pm of mail mocht je niet publiek willen reageren. Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie ervaringen."
"Oh, verwijzingen naar onderzoeken en links met informatie zijn zeer welkom."
"Neen, de asperger en de ADHD heffen bij mij als het ware elkaar gedeeltelijk op zodat dit niet nodig is. Overigens snap ik je motivatie niet om die vraag te stellen. Uit mijn zinsbouw en woordkeuze kan je opmaken dat je te maken hebt met een persoon met op zijn minst een normale intelligentie heeft, die best wel kan bedenken dat die combinatie (net zoals met alcohol) niet zo'n denderend idee is. Tevens is er geen medicijn tegen autisme en ga ik er van uit dat je ritalin bedoeld, wat idd niet zo'n goed idee is omdat je dan geen correcte NULL meting kan doen. Maar op zich is die combo niet al te gevaarlijk en kom je zelfs in sommige pillen tegen. Voorbeelden van bekende Aspergers: Escher,Einstein, Da Vinci.. Niet echt voorbeelden van RainMan denk ik."
"afraidtech zei: ten eerste je moet je niet meteen aangevallen voelen, het was een hele normale vraag. ten tweede ik ging helemaal niet uit van ritalin. ten derde hoevaak ik de vraag al niet heb gehad waarom de pillen niet werkten en achteraf dat het bleek dat ze bepaalde medicijnen hebben gehad. en ik weet heel goed wat asperger is en hoef jij je niet te bewijzen door een x aantal inteligente mensen met asperger aan te dragen, ik wou je alleen maar helpen. maar ik wens je succes met je zoektochtv Klik om te vergroten... Sorry dat ik nogal van leer trok, maar hoevaak ik wel niet geconfronteerd wordt met het vooroordeel dat een autist een persoon met lager intelligentie is. Het zinnetje "ook in dit forum" gaf me nogal een rode waas voor de ogen. Je had beter je ervaring kunnen vertellen met aansluitend de vraag. @Stighar Emotie is mij onbekend (buiten mijn laatste ervaring) Non verbale comminucatie gaat geheel langs mij heen. Het hebben van Asperger en uitdragen van diens eigenschappen is niet mijn probleem en kan letterlijk overal schijt aan hebben. Ik kan vrijwel iedereen op mijn interessevlakken onder tafel lullen als ik daar behoefte aan heb. Een feest geeft normaliter veel te veel prikkels. Als ik erg moe ben en mij niet kan "begrenzen" overheerst mijn ADHD en door die impuls icm mijn asperger wordt ik een onbeheerst, onbehouwen persoon die schijt heeft aan gewenst sociaal gedrag. Dat zijn voor mij de hoofdpunten. LSD duurt voor mij te lang aangezien ik graag de boel onder controle hou is dit iets wat ik nooit zal uitproberen. @ mike64 De behandeling van autisme is nogal beladen. Bij de agonistische medicijnen staat vrijwel altijd een vorm van gewenning en ben je dan als autist niet verder van huis. Wel word er onderzoek gedaan naar oxytocine, maar resultaten zijn mij nog niet bekend. Nee, nadat het pilletje was uitgewerkt had ik die gevoelens niet meer. Ik ben nu overigens wel van mening dat ik in de dagen erna nogal van slag was aangezien het hebben van een emotie nogal een happening opzich was en dan ook meteen zo heftig. Ik heb het overigens nog geen plekje kunnen geven. Ik denk dat mijn volgende ervaring maar even moet wachten tot ik alles verwerkt heb."
"@ Qocaïne Dat van die 6 weken wist ik, is nu 3 weken voorbij en kan niet wachten. Wel voelde ik mij na mijn ervaring mij compleet leeg en was aardslui. Dat testosteron verhaal geloof ik allemaal wel (sarcastisch). Statistisch wijst uit dat er andere oorzaken zijn die een veel aannemelijker en duidelijkere impact hebben. Aspergers hebben bijvoorbeeld statistisch gezien een erfelijke belasting. Grappig dat jij juist had gelezen over een verhoogd serotonine, maar heb je ook gelezen de relatie tot te weinig receptoren daarvan? Net zoals diabetes type2 waardoor je door ongevoeligheid van insuline, er steeds meer van aan gaat maken om dat te compenseren. Ik denk dat ik door de hoge ongevoeligheid een vrij hoge dosering nodig had. PDD-NOS hoeft geen minder erge vorm van autisme te zijn. Het is een Pervasive Developmental Disorder - Not Otherwise Specified, wat simpelweg betekend dat alles wat geen naampje gegeven kan worden, maar wel autistische kenmerken heeft. (aldus indeling handboek dsm4) PDD-NOS is dus niet altijd even ernstig. Er zijn vele gradaties in de ernst van de stoornis. Wat men vrijwel altijd met elkaar gemeen heeft is de behoefte aan structuur. Een duidelijke dagplanning voorkomt bijvoorbeeld dat men voor moeilijk te verwerken verrassingen komt te staan. Ook is men dikwijls sterk op zichzelf gericht en zijn er achterstanden op emotioneel, sociaal en motorisch gebied. Nog meer emotie's die ik mij later herinnerde: * Oprecht berouwvol omdat je nog steeds niet gedaan hebt wat je al weken loopt te beloven. * daarmee oprecht je excuses aanbieden, ook iets nieuws voor mij. Normaliter bied ik het je wel aan als een vorm van sociale wenselijk gedrag, maar meen daar geen jota van. Deze keer wel!! * onvoorwaardelijke liefde, knuffelen met de kat zodat deze vol overgave zich hier aan overgeeft. @livingthedream Ik heb je tripreport gelezen, zeer interessante stof en heb kortgeleden een autist gesproken die paddo's heeft gebruikt. Zeer interessant en wellicht materie voor een volgend experiment. LSD duurt me nu nog ff te lang, misschien als de paddo's bevallen. Wiet gebruik ik ook als ik echt mijn kop niet rustig kan krijgen, maar wil dit niet te vaak doen omdat ik bang ben voor afhankelijkheid om in slaap te komen."
"Roze en groene capsules maatje 4, was combo MDA en MDEA. Maar dit was mijn eerste ervaring en er zullen er meer komen."
"gram (1000mg) delen door 8 heb je 125mg totale stof. Bij een percentage van 82% krijg je: (125/100)*82=102,5mg mdma per cap/bommetje.."
"Pak ook wel als ik me echt kut voel wel eens een lijntje, mij helpt het om alles te relativeren en goed onder ogen te zien. Met nadruk op wel eens. Maar als je dit altijd nodig hebt ben je verkeerd bezig IMO.. Overigens, je gebruik met oog op prestratiedrang (voetballen) slaat nergens op. Denk maar eens waar je speloverzicht blijft en onder de training slaat het helemaal als een tang op een varken aangezien je door de gluicogeen tekort je spieren gaat aanspreken, iets wat ne niet wilt aangezien je juist spieren wilt kweken. Denk dat je eens moet gaan babbelen met iemand."
"was in de veronderstelling dat speed een halfwaardetijd had van 6 uur, tenminste bij mij kan je letterlijk je klokkie er op gelijk zetten.. Maargoed: Manier 1# Rekening houden wanneer je wilt gaan slapen en x uur daarvoor het bommetje droppen, in je bed gaan liggen en ff flink van jottem. (je orgasme blijft lekker lang uit en je komt erg lekker, wel oppassen dat je de boel niet rauw rukt/vingerd). Manier 2# Gewoon doorfeesten en langzaam afbouwen totdat je vanzelf ergens in slaap stort. Manier 3# Flink aan de hash of wiet helpt echt wel hoor. (mijn favo) Manier 4# Aan de benzo's, alleen voel je erna zo groggy bovenop je speedkater. Niet echt relaxed vind ik."
"ephidrine heeft zeker een stimulerende werking wat in de verte lijkt op de werking van speed, maar heeft verre van de potentie ervan. Word veelal gebruikt om af te vallen. De combinatie van ephidrine, caffeine, asperine en yohimbe is zeker een "milder" alternatief en onderdrukt ook het hongergevoel en verhoogt het metabolisme zoals speed, maar heeft niet zo'n enorm effect dat je spieren worden afgebroken om het gluicogeen nivau hoog te houden. De dollarnotatie van de prijs geeft aan dat je te maken hebt met een leverancier buiten de EU en grote kans dat je in plaats van het pakketje een brief krijgt van de douane dat de zending is vernietigd. Ook binnen de EU worden pakketjes gecontroleerd, dus ik geef je weinig kans. 30mg is een redelijke dosis"