Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"eddy b. zei: soms zit ik mij werkelijk af te vragen waarom voorbeeld speed voor eigen gebruik verboden is? ik: op een vrijdagavond geen zin op weg te gaan op een herberg ( dronken mensen,gezever,lawaai, dure prijs voor een pils,...),gewoon wat thuis alleen ,een sixpack jupiler gehaald en een halve gram speed door mijn neus gejaagd...voel me goed en zit (nogal lang) op de computer te surfen enzo,ik blijf uiteraard tot zo'n 8 uur s'morgens op...en ga dan gaan slapen. uiteraard dat ik mij nadien afvraag: ik doe inderdaad iets illegaals maar wie of wat doe ik daarmee verkeerd? 1. veel geld heb ik niet gespendeerd 2. geen geruzie,gezever of dronken mensen om me heen daags nadien sta ik op...geen last van een kater(alcohol!!!) nadenkend...wat is er nou mis met wat ik de vrijdagavond(nacht en morgen)gedaan heb? nog meer relativerend nadenkend: alcohol is toegelaten(ja ,alweer die discussie) en het veroorzaakt zoveel ellende en zeg nou niet geachte wet(makers) dat er niet veel probleemdrinkers zijn...dat begint bij mij weten na een een pils of 8...dat m'n de effect van alcohol (dus drugs) begint te voelen. ik kan het niet begrijpen en zal het nooit begrijpen...daar bedoel ik mee: ik doe liever wat ik illegaal gedaan heb in de ogen van de wet ...dan wat ik legaal zou mogen doen in de ogen van de wet. Klik om te vergroten... omdat ze dan criminelen finaceert ghe ghe"
"''Vaag'' hahah:P"
"haha ik zag in de verte eeen auto in de sloot liggen maar toen ik dichter bij kwam was het een klein stroomkastje en bosjes hahaha wat een avond:P"
"Hoe krijg je het dan? en in welke hoeveelheid? als je bv 1g door de helft doet heb je al 0,5 dat nog 1x enz enz enz waarom zo moeilijk?"
"jouw verhaal lijkt op mijn verhaal, ik ben er alleen afgekomen omdat ik in de jeugtgevangenis kwam anders lowde ik nog steeds maar als je lang genoeg vol houd voel je je beter zonden terwijl je je normaal niet goed voelt sonder suc6 nog leef met je mee"
"jah ik was typish zo'n jongetje (al 18maanden trug) dat alles deed voor de wiet mensen rippen etc. nog veel erger daardoor kwam ik voor 10maanden in de jeugtgevangenis, maar 1tip die ik je wil meegeven is om je weed verslaving niet in te ruilen voor een andere zoals mij. dankje"
"Wat is beste combi met speed? ik vindt gwn 2goeie pilletjes"
"Jah ik heb precies het zelfde bagger shit troep niks waard die shit van nu, 2jaar trug had ik nog wel goeie nu valt er nergens wat te krijgen, je wort er alleen wakker van het ruikt wel goed maar geen adrealine rush zoals iemand net al zei of een euforish gevoel, ik snap ook niet wat het is met dat spul viese troep hoop dat het snel verbetert,"
"074 gekste gwn drinke jonge:P"
"we hebben in regio twente pillen op de mark Oranje harten en blauwe D&G's allebij geven ze bij een minimale dosis een opwekkend effect en geen stimulerend effect, maar naar een stuks of 3 ben je gewoon de weg kwijt raar trippen en geen overheersend 'happy' gevoel en de dag er na niet klote maar beetje emotieloos, ook niet klotegevoel, alleen duizelig en brak. mij vraag is wat is dit ?? MCPP of een andere stof want MDMA is het sowieso niet,?"