Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshebben jullie dit ook?

hebben jullie dit ook?

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
Gstylo074Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik krijg geen adrealine rush meer van speed of een chil gevoel, heb niet eens veel of vaak gebruikt, heb van 10verschillende dealers gekocht maar steeds niks?:confused:
F
F.ck.The.SystMLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, herkenbaar.

Dat komt omdat je lichaam zeg maar 'gewend' raakt aan de stof.. en dan heb je telkens meer nodig om hetzelfde lekkere effect/rush te krijgen.
Intolerantie geloof ik ook wel genoemd :wink:
Het medicijn hiertegen is een tijd stoppen.. gezond eten .. genoeg slapen.. en als je dan weer een lijntje snuift.. dan heb je weer hetzelfde effect :)
Alleen als je dan weer meer gebruikt, dagelijks enzo, dan heb je weer meer nodig. snap je :mrgreen:

Oh ik lees net dus dat je niet vaak gebruikt..
Ehm... kwaliteit speed is anders misschien..? Misschien snuif je een te kleine lijn.. (gevaarlijk om dit te zeggen, wil niet zeggen dat je meer moet gebruiken hoor!)
G
Gstylo074Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kwaliteit is goed, iedereen voelt het wel, maar 4-5 was het lekker adrealine enso chill lang niet gedaan daarna zeker half jaar, maar nu niks alleen wordt ik wakker van,
ik neem bommetjes van halfe gram
G
Gstylo074Lid
01-01-2024, 00:00
#4
(in 2 keer)
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zou het mogelijk kunnen zijn dat de grondstoffen waar de amfetamine tegenwoordig van wordt gemaakt, een andere isomeren verhouding oplevert? Zo geeft dextro-amfetamine naar mijn weten alleen dopamine release in de hersenen. Hier zul je volgens mij veel minder adrenaline en nor-adrenaline release bij krijgen. Laevo(levo)-amfetamine opzich, heeft volgens mij weinig effect, behalve als het een racemisch mengsel is (50:50). Dan zal volgens mij de laevo ervoor zorgen dat er ook noradrenaline vrij komt. Dan zul je wel dat oldskool pep gevoel krijgen, waarbij je ook een adrenalinerush krijgt.

Ik kan er ook compleet naast zitten, misschien een expert die dit kan bevestigen of ontkrachten. Ik ben zelf namelijk, ook al tijden opzoek naar speed waarbij je ook een adrenalinerush krijgt.
G
Gstylo074Lid
01-01-2024, 00:00
#6
JAh dat zo heel goed een verklaring kunnen geven, wat ervaar jij dan als je het doet?? daar ben ik wel benieuwt naar,
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gstylo074 zei:
JAh dat zo heel goed een verklaring kunnen geven, wat ervaar jij dan als je het doet?? daar ben ik wel benieuwt naar,
Klik om te vergroten...

Ik mis bij dex-amf, heel erg de adrenalineroes. Ik krijg bij de andere amfi-variant veel meer een adrenalinerush. Deze roes ontbreekt bij dex naar mijn idee voor een heel groot deel. Ook kan ik met dex een heel stuk beter eten, terwijl ik dit met dextro-levo amfetamine soms 2 dagen erna nog niet normaal kan. Ook kan ik met dex op een stuk beter slapen en lijkt het alsof het eerder uitgewerkt is. Ook ben ik met dex een stuk minder brak de week erna. Met de andere variant ben ik soms wel 4 dagen goed verrot geweest. Met dex misschien op zijn hoogst 2 dagen verrot als ik er flink op doorhang. Ook word ik bij dex veel rustiger en raak ik veel meer inmezelf gekeerd en ben dan niet zo sociaal als met de andere variant. Met dextro-levo voel ik mij veel euforischer en wordt ik er op een gegeven moment zelfs een beetje wappie van.
G
Gstylo074Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Jah ik vindt al die andere type's speed troep, geen cent waart in mijn beleving :confused:
ik zoek al tijdje naar die ik eerder had,
maar ben ik dan echt de enige die dit opvalt ofzo echt raar:confused:
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gstylo074 zei:
Jah ik vindt al die andere type's speed troep, geen cent waart in mijn beleving :confused:
ik zoek al tijdje naar die ik eerder had,
maar ben ik dan echt de enige die dit opvalt ofzo echt raar:confused:
Klik om te vergroten...

Ik ben het een jaar terug voor het laatst tegengekomen. Het lijkt erop of deze speed uitgestorven is... Het valt mij ook al een hele tijd op, dat de speed van nu, heel anders is dan de speed van vroeger. Ik heb een vermoeden dat de goeie ouwe grondstoffen niet meer worden gebruikt en er een andere grondstof wordt gebruikt die een andere isomeren verhouding opleverd in het eind product, volgens mij is die knal speed die van een aantal jaar terug, racemisch. Volgens mij heeft de speed van nu een veel hogere dex verhouding.
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik word er rustig van, maar had pure (73%) (nee ik reageer niet op je PM) en niet zulke grote lijntjes geprobeerd (eerste keer). Werd ook kneiter misselijk ervan, maar enkel voor een kwartiertje; daarna wakker en rustig. Vriend van me werd er echter kuh-nei-ter euforisch van.

Ik kan wel snappen waarom die shit verslavend is en daarom wil ik het zeker niet meer dan 1 keer per maand doen. Ik heb er ook gelijk voor gezorgd dat vrienden mij never ever moeten vertellen waar het vandaan komt en ik het echt niet meer dan 1 keer per maand van ze mag krijgen omdat ik gelijk wist dat als ik dit zelf kon krijgen, ik er waarschijnlijk compleet aan verslaafd zou gaan raken.
d
dendazLid
01-01-2024, 00:00
#11
wat ben jij een wijs iemand zeg.Applaus :rockband:
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heh... Ik denk dat als ik wijs zou zijn, ik niet frequent aan drugs zou zitten ;p
d
dendazLid
01-01-2024, 00:00
#13
re: neurotoxin
je had "70%" .100 jaar geleden zeker.fanta op??
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#14
70% speed kun je ook in je fanta doen. Werkt ook, maar smaakt niet echt lekker.
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#15
dendaz zei:
re: neurotoxin
je had "70%" .100 jaar geleden zeker.fanta op??
Klik om te vergroten...
Kun je die post even herstructureren? Ik kan er geen touw aan vast te knopen, namelijk.
-73% is niet 70% (het moet ergens gemaakt worden, vriend);
-100 jaar geleden leefde ik niet, maar cool...;
-Fanta? Nee; thee en limonade.

Of bedoelde je simpelweg te zeggen dat je me niet geloofd? Ik zit hier niet om 'stoer', 'cool' of 'interessant' te doen, dus zo'n reactie is ook nergens voor nodig...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."