#1
ik krijg geen adrealine rush meer van speed of een chil gevoel, heb niet eens veel of vaak gebruikt, heb van 10verschillende dealers gekocht maar steeds niks?![:confused:]()

Gstylo074 zei:JAh dat zo heel goed een verklaring kunnen geven, wat ervaar jij dan als je het doet?? daar ben ik wel benieuwt naar,
Gstylo074 zei:Jah ik vindt al die andere type's speed troep, geen cent waart in mijn beleving![]()
ik zoek al tijdje naar die ik eerder had,
maar ben ik dan echt de enige die dit opvalt ofzo echt raar![]()

Kun je die post even herstructureren? Ik kan er geen touw aan vast te knopen, namelijk.dendaz zei:re: neurotoxin
je had "70%" .100 jaar geleden zeker.fanta op??
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."