Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKotsen (spugen) na XTC gebruik

Kotsen (spugen) na XTC gebruik

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GreenAnonManLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thanks allemaal voor de reactie, begrijp t nu. Heb eergisteren ook geen eens een halfje gedaan, ik ga maar is de 3 maanden regel volgen...
G
GreenAnonManLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou zat ik lekker te feesten met wat hele sterke XTC-pillen. 270MG en ben zelf 65~ kilo. Naja ging eerst lekker halfje nemen dus ongeveer 135mg~. Daarna voelde het heel goed echt dat XTC gevoel. Heel leuk was dat en denk ik net zo goed als de eerste keer XTC doen. Uurtje later nog een pilletje. Nou niet echt anders. Daarna rond 03:00 nog een halfje genomen, en voelde het goed. Totdat het 5 uur werdt en ik zo misselijk werd dat er oppeens kots in mijn keel zat terwijl ik zat te lullen met iedereen LOL. Daarna loop ik naar de WC, kots ik allemaal water uit. Later om 6 uur net voor de bus 4 keer water gespuugt als een of andere zombie (LOL). Vraag me af waardoor dit komt? Weet dat ik zeker veel heb genomen, maar weet niet of dat kotsen daar een gevolg van is, zou eerder denken een grotere dip (die ik overigens nog niet heb gehad/gevoelt). Ook kan het misschien liggen aan hoeveel water ik had gedronken? Ik kan me het niet heel goed herinneren hoeveel ik dronk, maar voelde wel als wat. Of misschien te weinig gegeten? Desnoods had ik 2 broodjes in de ochtend gegeten en in de avond 1 pizza, dat was hem wel weer. Ik vraag niet of wat ik gedaan goed of slecht is, ben alleen erg benieuwd waarom ik zo heftig moest spugen? Ik had van het spugen niet echt last alleen vraag ik me echt af wat er nou gebeurde in mijn lichaam.

EDIT: De pillen zijn ook getest en is geen neppe pil.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#3
@GreenAnonMan, je hebt niet zomaar veel genomen, maar veel te veel. Als je met dat tweede ‘pilletje’ een halve en niet een hele pil bedoelt, heb je drie halfjes van 135 mg genomen, terwijl je maar 65 kilo weegt. Dat is meer dan 6 mg per kilo lichaamsgewicht. In een medische setting wordt maximaal 1.7 mg/kg gebruikt.

Verder zijn misselijkheid en braken veel voorkomende bijwerkingen bij xtc/mdma.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon teveel MDMA in je systeem. Normale bijwerking is braken.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is barfen.. niet spugen, kotsen of overgeven.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Teveel mdma (neem maximaal 2mg per kg lichaamsgewicht), te veel water gedronken en als klap op de vuurpijl te weinig gegeten. Niet zo gek dat je dan moet reigeren.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#7
N3K0 zei:
Het is barfen.. niet spugen, kotsen of overgeven.
Klik om te vergroten...
Tactisch barfen?
W
Walter W.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
GreenAnonMan zei:
Nou zat ik lekker te feesten met wat hele sterke XTC-pillen. 270MG en ben zelf 65~ kilo. Naja ging eerst lekker halfje nemen dus ongeveer 135mg~. Daarna voelde het heel goed echt dat XTC gevoel. Heel leuk was dat en denk ik net zo goed als de eerste keer XTC doen. Uurtje later nog een pilletje. Nou niet echt anders. Daarna rond 03:00 nog een halfje genomen, en voelde het goed. Totdat het 5 uur werdt en ik zo misselijk werd dat er oppeens kots in mijn keel zat terwijl ik zat te lullen met iedereen LOL. Daarna loop ik naar de WC, kots ik allemaal water uit. Later om 6 uur net voor de bus 4 keer water gespuugt als een of andere zombie (LOL). Vraag me af waardoor dit komt? Weet dat ik zeker veel heb genomen, maar weet niet of dat kotsen daar een gevolg van is, zou eerder denken een grotere dip (die ik overigens nog niet heb gehad/gevoelt). Ook kan het misschien liggen aan hoeveel water ik had gedronken? Ik kan me het niet heel goed herinneren hoeveel ik dronk, maar voelde wel als wat. Of misschien te weinig gegeten? Desnoods had ik 2 broodjes in de ochtend gegeten en in de avond 1 pizza, dat was hem wel weer. Ik vraag niet of wat ik gedaan goed of slecht is, ben alleen erg benieuwd waarom ik zo heftig moest spugen? Ik had van het spugen niet echt last alleen vraag ik me echt af wat er nou gebeurde in mijn lichaam.

EDIT: De pillen zijn ook getest en is geen neppe pil.
Klik om te vergroten...
Van te veel serotonine in je lichaam, kan je maag geïrriteerd raken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."