#1
Thanks allemaal voor de reactie, begrijp t nu. Heb eergisteren ook geen eens een halfje gedaan, ik ga maar is de 3 maanden regel volgen...
Tactisch barfen?Het is barfen.. niet spugen, kotsen of overgeven.
Van te veel serotonine in je lichaam, kan je maag geïrriteerd raken.Nou zat ik lekker te feesten met wat hele sterke XTC-pillen. 270MG en ben zelf 65~ kilo. Naja ging eerst lekker halfje nemen dus ongeveer 135mg~. Daarna voelde het heel goed echt dat XTC gevoel. Heel leuk was dat en denk ik net zo goed als de eerste keer XTC doen. Uurtje later nog een pilletje. Nou niet echt anders. Daarna rond 03:00 nog een halfje genomen, en voelde het goed. Totdat het 5 uur werdt en ik zo misselijk werd dat er oppeens kots in mijn keel zat terwijl ik zat te lullen met iedereen LOL. Daarna loop ik naar de WC, kots ik allemaal water uit. Later om 6 uur net voor de bus 4 keer water gespuugt als een of andere zombie (LOL). Vraag me af waardoor dit komt? Weet dat ik zeker veel heb genomen, maar weet niet of dat kotsen daar een gevolg van is, zou eerder denken een grotere dip (die ik overigens nog niet heb gehad/gevoelt). Ook kan het misschien liggen aan hoeveel water ik had gedronken? Ik kan me het niet heel goed herinneren hoeveel ik dronk, maar voelde wel als wat. Of misschien te weinig gegeten? Desnoods had ik 2 broodjes in de ochtend gegeten en in de avond 1 pizza, dat was hem wel weer. Ik vraag niet of wat ik gedaan goed of slecht is, ben alleen erg benieuwd waarom ik zo heftig moest spugen? Ik had van het spugen niet echt last alleen vraag ik me echt af wat er nou gebeurde in mijn lichaam.
EDIT: De pillen zijn ook getest en is geen neppe pil.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."