Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"beter voor die gast al ken ik hem niet eens"
"na 7 glazen bier merk ik het en daarna word het maar beter"
"heb het wel eens gehad maar heb vaker dat alles draait waar ik ook kijk ( achtbaan gevoel ) duurt dan ook niet vaak lang of ik kotst het dan uit en ben dan vaak voor 1 maand weer van de alcohol af"
"grolsch represents"
"erg leuk lijkt mij ook wel gaaf zowiezo maar eens met een stel kameraden paddo's proberen"
"Hey, Ik heb nu al een paar keer een klein beetje wiet gerookt en nu ben ik van plan om het na mn examen een keer goed te proberen Aangezien ik niet verslaafd aan tabak wil worden en ik voornamelijk de high effect van wiet wil ervaren en niet het stoned gevoel. Ik weet dat ik het ook kan eten maar ik zou het ook graag willen proberen met een pijpje { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Zoals hier op staat. Maar hoe werkt dat ( is heel simpel vast maar niemand in mn omgeving gebruikt wiet )"
"erg goed inniatief alleen 50 euro is nogal aan de prijs voor 1 plantje lijkt mij met ook nog kans dat die opgerolt word Maarja als je bedenkt dat je anders als belg eerst naar nl moet komen om spul te halen valt het ook nog wa mee Maar het idee is goed dit soort inniatieven zouden eigenlijk ook in nl moeten komen om grootschalige oogst / transport te legaliseren"
"ik checkte laatst discovery he daarbij stond dat je zonder alcohol 40 paracetamols moest nemen voor een overdosis ( of was dit nou anti biotica )"
"[img=http://img85.imageshack.us/img85/6414/mottenballenbb0.th.gif] Je mening ervaringen enzovoorts IK zelf had er nog niet eerder van gehoord en ben benieuwd hoe hun het gebruikten. Na het lezen ben ik het zelf niet van plan te gebruiken ( wacht liever tot ik mn wiet kan oogsten )"
"klopt ik zou ook die manier van praten eerder bij rtl boulevard verwachten maarja was toch bij nederland 1"