Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vroeg me af of er schadelijke gevolgen zitten aan 2-cb gebruik, Is er bij veelvuldig gebruik kans op HPPD of tolerantie? Of zitten er aan dit wondermiddeltje gewoonweg geen negatieve gevolgen?"
"TrippyShit zei: nog even een offtopic vraag wat me net te binnen schiet: ik ben nu 17 en heb vanaf mij 16e al hppd. Is dit echt een serieus teken dat ik moet stoppen of zullen er meer zijn van deze leeftijd die dat hebben. Heb een tijdje om de maand mdma gedaan wat ik nu nog maar 3x per jaar doe. Ik blow minder en doe alleen afentoe een tripje nog. Kan dit kwaad?? Klik om te vergroten... Voor mij ongeveer zelfde verhaal, ben 16 en heb ook last van lichte HPPD. Ben dus ook zeer beniewd of dit kwaad kan!"
"Het is eigenlijk onuitlegbaar. Als je nuchter lachgas neemt tot je even "out" bent heb je tijdens dat moment helemaal geen gedachten, maar daarna pas. Met LSD erbij heb je die wel, maar echt enorm vaag. Ik kan het niet uitleggen maar je hebt in ieder geval het gevoel dat het nooit ophoudt en dat je je altijd al in die toestand bevonden hebt. En als je pech hebt voel je je erg kut. Maar je kan je ook echt enorm groot en machtig voelen, het verschilt nogal. Maar het is echt enorm vaag en verwarrend. Ik hou daar zelf niet zo van. Klik om te vergroten... Met deze combinatie ook zoiets gehad, ik werd uit mijn stoel voorover geduwd en viel door mezelf heen een andere wereld in (ik viel ook echt voorover). Ik zag egyptische figuren en vormen, ook een soort hele mooie schilderijen, in mijn gedachtengang was ik er van overtuigd dat het de grap was van alles, iets wat ik altijd al had geweten, eerst angst en daarna overgaven in de volle overtuiging dat het voor eeuwig zou duren. Dat ik voor altijd in deze wereld zou blijven, immers was dit de plaats waarvoor ik was voortbestemd. Toen ik terug kwam was alles opgebouwd uit blokjes en mensen hadden egyptische hoofden die schuin stonden en me aanstaarde. Dit was de enige keer dat ik 2 patronen in 1 ballon ipv 1 patroon nam op de lsd."
"Ik heb nu 2x LSD gedaan, allebij de keren een half zegeltje en dat beviel prima (~100ug getest), allemaal prima te handelle maar wel visueel intens, wil nu de dosis gaan verhogen naar 1 zegel. Word hiermee de trip aanzienlijk harder, kan ik beter eerst 3 kwart proberen? Een beetje loze vraag miss maar ik ben liever voorzichtig :P"
"Hallo Allemaal, Ik heb een beetje lopen zoeken maar ik dacht dat een topic misschien het beste zou werken omdat ik niet precies het antwoord kan vinden wat ik zoek. Mijn vriendin heeft er nu 3 LSD trips opzitten en een aantal paddotrips (laatste LSD trip was eind augustes). Per 1 september hebben mijn vriendin en ik besloten om cold turkey te stoppen met roken en blowen, het is zwaar maar het blowen lukt (het roken is teruggedrongen naar gezelligheidsrokers ). Afgelopen weekend ging er alleen iets compleet mis. We waren met een aantal vrienden bij elkaar en we hadden wat alcohol op. Mijn vriendin had 4 biertjes en 1 shotje sterke drank op en voelde de alcohol best wel zitten. Toen kwam het punt waarop ze begon te huilen, begon weg te rennen en begon te flippen. Ze was zichzelf helemaal gek aan het maken met haar eigen gedachte (iedereen haat me, ik ben zo lelijk) en begon te hyperventileren. We kalmeerde haar en probeerde haar op haar gemak te stellen. Ze vertelde dat ze kleurtjes en lichtpuntjes zag, hallucinaties die ze ook had gehad bij LSD. Toen ze wat gekalmeerd was bleven de visuals en was ze nog steeds helemaal de kluts kwijt. Ben met haar toen naar mijn huis gegaan, onderweg heeft ze weer even geflipt, maar bij mijn huis aangekomen werd ze weer rustiger. Ze heeft de hele avond wartaal uitgeslagen en heeft zitten ijllen maar dat hield nu eindelijk op. Ze is toen in slaap gevallen en heeft geslapen alsof ze straal bezopen was. Ik heb haar aangeraden om de komende tijd helemaal niks te gaan gebruiken, en dus ook geen alcohol meer, waar ze mee in stemde. Is dit een teken van gevoeligheid voor psychoses? Raden jullie haar aan om geen tripmiddellen meer te gebruiken? En hoe zit het met alcohol en cannabis, ook vanaf blijven? Hopelijk heeft iemand wat tips voor me! Groetjes!"
"Ik ben van plan binnenkort LSD een keer te gaan gebruiken. Alle verhalen die ik er over lees en ook de ervaringen van vrienden/vriendinnen van me zijn erg goed dus werd ook mijn interesse gewekt! Het enige is alleen dat ik denk er best gevoelig voor te zijn. Ik heb 1x paddo's gedaan (halve portie mexicaanse) en dat was een erg zware trip! (Visuals, Mindfuck, Gevoelens in mijn lichaam) Ben niet echt bad gegaan maar toch wel echt zwaar. Toch lees ik dat de mindfuck van LSD een stuk lichter is en dat de trips meestal iets beter te handellen zijn. Mijn vraag is raden jullie het me af om het te gaan doen of kan ik het wel doen maar dan bijvoorbeeld kwart zegeltje (eventueel 2de kwart zegel)."
"Oke bedankt voor de reacties!"
"Ik en een vriend hadden het plan om 3 gram keta en 300 lachgas patronen weg te werken verspreid over een dag, We willen vooral gewoon een hele vage spacende dag hebben maar we willen niet k-hole gaan! Als we alleen keta snuiven kunnen we prima controleren om niet k-hole te gaan, immers moet je daar echt je best voor doen dmv snuiven! Nou mijn vraag: Als we heel hard gaan en we doen extreem veel lachgas is er dan een kans dat we door de lachgas k-hole gaan? Ik heb btw wel vaker lachgas gecombineerd met keta maar nooit in zulke extreme mate"
"Maak Hasj melk, werkt al naar half uurtje en je word heerlijk high Enige wat je nodig hebt is boter, melk, pan en hasj"
"Als ik 22mg drop ga ik wel lekker trippe, Maar zou ik vlak na het hoogtepunt bv enkele mg kunne snuive om weer op een hoogtepunt te komen? en hoeveel mg rade jullie dan aan?"