Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDextro + MDMA

Dextro + MDMA

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GoyaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben van plan om Dextro bij een bommetje MDMA te gooien om zo lekker energiek te genieten van de MDMA :grin:
De Dextro is getest op 68% (!) , nu is mijn vraag hoeveel ik bij een bommetje van ~80/100mg mdma moet gooien voor een goed effect (dus geen 48 uur wakker)

Alvast bedankt :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Das een lastige denk ik. Van goeie dex pep blijf je sowieso al een hele tijd wakker.
Ik heb in een lang verleden eens een sleutelpuntje dex gehad, en ik ben geloof ik een heel weekend wakker geweest. Daarom is dex en pep niks voor mij.

Iemand anders, die meer ervaring heeft met speeddoseringen, kan je vast verder helpen met de vraag omtrent dosering
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan je vraag niet precies beantwoorden, maar kan je wel een lekker advies geven :wink: Pak gewoon eerst je MDMA, en geniet daar van. Op het moment dat de MDMA uit begint te werken, pak je een bommetje Dex, bijv. 100 mg....Dan krijg je een heeerlijke MDMA/DEX trip!!! Tenminste, zo is het bij alle mensen gebeurt die ik ken :grin:

Hemi
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#4
lijkt me de beste keuze jah
G
GoyaLid
01-01-2024, 00:00
#5
We hebben een tijd geleden xtc gehad met speed er in, daar werden we natuurlijk helemaal druk van. Bij de mdma had ik een stuk minder energie, daarom wil ik er graag speed bij doen. We zijn met een grote groep op onze vakantiebestemming en daar wil ik natuurlijk wel een beetje energie hebben :grin:

Om de speed na de mdma te doen is wel wat maar word de kater dan niet enorm?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
die moet je gewoon lekker accepteren, als je amfetamine doet dan is het logisch dat je de volgende dag waardeloos bent :stoned:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#7
psychopsychedelic zei:
die moet je gewoon lekker accepteren, als je amfetamine doet dan is het logisch dat je de volgende dag waardeloos bent :stoned:
Klik om te vergroten...

Daar ben ik het niet mee eens; als je zorgt dat je genoeg eet en drinkt, dan heb je weinig tot geen last van de kater. Maar dat eten lukt bij de meeste speedgebruikers niet zo goed :rolleyes: Ik heb zelden een kater na speedgebruik....
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb ik plaats van een kater dat ik em gewoon nog space die dag maar dan iets harder in mn kop en als ik opsta dat ik dan weer even neervalt enzo, maar das na een redelijk nachtje :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."