Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrip-Achtig van Blowen!

Trip-Achtig van Blowen!

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
t
tjahhLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb ik ook wel vergeleken met mijn beginperiode.
Ik blow nu veel minder maar ga vaak wel veel dieper lijkt het wel.
Hij viel ook vaker minder prettig na een tijd veel blowen dus daarom ook maar sterk geminderd en dat bevalt me goed.
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wiet is geestverruimend, het is zeker geen trip middel. Santa Maria heeft naar het schijnt een eigen spirit, maar dat maakt het nog steeds geen hallucinogeen middel.
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Probeer na het roken van een joint eens te kijken naar de aura van je vrienden, of van bomen om je heen. :grin: Mocht je in de positie zijn om muziek op te zetten, dan word het alleen maar mooier. Dan knallen die aura's eraf op het ritme van de muziek en met wiet op zie je dan de mooiste kleuren!
G
GoyaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het nu 2 keer meegemaakt dat ik niet stoned werd maar in een trip achtige toestand terecht kwam.
De 1ste keer was na 2 weken niet blowen een pure joint gerookt en mn bed in want ik moest dag erna naar school (geen slimme actie en niet prettig, heb dan ook mijn vriendin opgebeld)
De 2de keer was na een dag nonstop blowen, daarna dronken, in slaap gevallen en sochtends een lekker puurtje in bed gerookt met mijn vriendin :grin:

Wat er gebeurd is dat de stonedheid "buzz" opeens compleet verdwijnt, mijn ogen gaan open staan en ik krijg een heel tripperig gevoel van binnen, de buzz verandert in vervormingen en kleuren die veranderen. De 2de keer vond ik het zelfs erg vet dat ik dit bereikte :)

Is dit een waarschuwing dat ik beter niet zoveel moet blowen? Of mag ik gewoon van geluk spreken en moet ik er gewoon heerlijk van genieten?

Heb btw LSD (2 maanden terug voor het laatst) en paddo's (enkele keer, +/- half jaar geleden, heftige ervaring) gebruikt.
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat klinkt bestwel als een flashback.
Vooral omdat je die 2 keren zo heftig gaar was. Tenminste, ik ga ervan uit dat wanner je na 2 weken niet smoken een pure joint rookt in je eentje je heftig gaar bent :wink:.

Hier even een paar links:
Paddo-flashback na blowen...?
Humptie Dumptie-ervaring van Trippy Shit
[Paddo's] Kan je 'er in' blijven?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Flashback_(psychologie)

Asjeblief :).
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Damn dit heb ik de laatste maand ook 2x gehad. 1 keer zelfs van 2 hijsen :confused:
Dat ik echt gewoon idd zomaar uit het niets echt een soort aan het trippen was. En dan bedoel ik niet de 'wiet/hasj trip' die je bij genoeg cake of iets wel is kan hebben maar echt heel anders.
Mn ogen waren idd ook gelijk gewoon weer normaal en zat ook heel raar te denken. De 1e keer werd ik bangig en dacht ik dat ik nu toch echt een psychose zou krijgen :P 2e keer vond ik het ook niet prettig maar wist ik wel dat het gewoon goed zou komen. Kan er niet van genieten. Het is niet het normale effect wat blowen geeft en dan ga ik er gelijk iets achter zoeken. Zoals dat ik bijv. een psychose heb getriggerd ofzo :P Ben nu gestopt met het roken van wiet. Hasj geeft in vergelijking en iets milder effect en dat rook ik vast nog wel een keer. Maar ik vind het niet prettig als ik na zelfs 2 hijsen al in deze toestand terecht kan komen en daarom hoef ik het (voorlopig) niet meer..
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik een joint rook zie ik ook de gekste dingen hoor. :grin: Zie je in nuchtere staat niet toevallig dingen die andere mensen niet zien?
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb tegenwoordig dat ik veel sneller en heftiger stoned word, en steeds verder in me eigenwereld zak elke keer. Misschien zelfs wel een beetje tripachtig soms.
haha
T
TechHardLid
01-01-2024, 00:00
#9
De laatste tijd heb ik dit de hele tijd!!!
Het is een keer begonnen met bad gaan, maar daarna accepteerde ik het.
Nu heb ik het altijd, nog maar een keer stoned-stoned geweest sinds dien.
Ook In bomen patronen zien, de grond die 3D wordt etc. Waarschijnlijk komt dit
wel door de keren paddo's en md natuurlijk. Ik prijs me toch gelukkig, want elke keer
blowen is een trip voor mij :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
het kan ook gewoon van de wiet komen, wiet is namelijk ook een tripmiddel, en sommige mensen zijn hier gewoon gevoeliger voor dan anderen.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#11
gNuxx heeft gelijk. wiet is een hallucinogeen. toch niet zo gek? je ervaart dingen zoals muziek en een film intenser. zintuigen worden scherper en zuiverder. gevoelens worden sterker en er zijn zeker hallucinaties maar niet zoals in de vorm van paddo's.
t
tjahhLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb wel eens het tripachtige meegemaakt toen ik goede haze aant roken was.
Een behoorlijke hoeveelheid in korte tijd(puur). Kwam echt in de buurt van het spacecake effect. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."