#1
hmm ok , en als ik de paddo's wil laten drogen weet iemand hoe ik dit het best doe ? ![:)]()
Dr.Zoidberg zei:hmm ok , en als ik de paddo's wil laten drogen weet iemand hoe ik dit het best doe ?![]()
cuber3 zei:Dr.Zoidberg zei:hmm ok , en als ik de paddo's wil laten drogen weet iemand hoe ik dit het best doe ?![]()
Je kan ze gewoon 24u op een krantenpapier ofzo leggen in een schuif (liefst in een redelijk warme kamer, een veranda of zolder ofzo lijkt me ideaal.
Ga enkele keren per dag een kijkje nemen om te zien hoe ze drogen, en ze wat te draaien af en toe.
Na 24u zouden ze droog moeten zijn, zoniet laat je ze gewoon wat langer liggen.
Je kan er ook een ventilator opzetten om het proces wat te versnellen, of voor een stroom warme lucht in de buurt zorgen.
Ik heb ook gehoord dat je ze in de oven kan drogen op lage temperatuur (hetelucht, 30-35°C, 2-6u lang), maar dat vond ik zelf iets te riskant.
Je moet er in ieder geval voor zorgen dat je niet boven de 40°C gaat, dan breekt de psilocine namelijk af..
Na het drogen gewoon in een ziploc zakje stoppen en luchtdroog houden, zijn ze normaal een half jaartje houdbaar![]()
http://www.azarius.net/smartshop/shroom ... _cubensis/Michel1989 zei:He, laat eens zien welke je heb besteld dan? Linkje ofzo?
Normaal gesproken moet je de bak 12 uur floaten, dus tot het randje vol met water zetten, boel afgieten, en de zak eromheen! Ongeveer 2 weken wachten en je hebt ze.
Iemand die dit weet ?Dr.Zoidberg zei:Mijn hond heeft het bakje op de grond laten vallen... Er is een klein beetje zand uit dat erin zat , kan dit veel kwaad ? Ik heb de zak maar op een hogere plek gezet en gewoon dicht gelaten. Ik hoop dat dit niet zo erg is.. anders ben ik 45 euro kwijt :P
Dr.Zoidberg zei:Iemand die dit weet ?Dr.Zoidberg zei:Mijn hond heeft het bakje op de grond laten vallen... Er is een klein beetje zand uit dat erin zat , kan dit veel kwaad ? Ik heb de zak maar op een hogere plek gezet en gewoon dicht gelaten. Ik hoop dat dit niet zo erg is.. anders ben ik 45 euro kwijt :P

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."