Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSan Pedro kweek

San Pedro kweek

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
G
Gabber39Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hej

Ik heb al enige tijd interesse in de San Pedro cactus, ik zou deze dus graag op mijn vensterbank willen laten groeien, kweet alleen nog niet echt hoe ik hem moet laten groeien, en wat ik nou moet bestellen!


Is dit de Cactus die ik moet bestellen http://www.cactusplaza.com/trichocereus ... p-897.html , enzoja moet ik dan ook nog speciale cactusgrond erbij kopen, wat voor grote pot, en hoeveel water per week dag geven?
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou eentje van marktplaats.nl kopen en hij groeit gemakkenlijk met veel water in de zomer (lees 1 keer per week klein beetje water) en geen water in de rest van de seizoenen. ook werd mij verteld dat hij voor geen meter groeit zonder wat cactus voeding (vrij goedkoop dacht ik). maar eigenlijk hoef je er niks voor te doen
G
Gabber39Lid
01-01-2024, 00:00
#3
He

Waarom zou ik de Cactus op Marktplaats bestellen, is de kwaliteid van Cactusplaza niet goed?

Tevens als ik hem dan toch op marktplaats ga kopen welke raad je me dan aan, ze moeten trouwens wel verstuurd worden via de post, woon namelijk in een uithoek van Nederland ""ZEELAND''


Ik hoor het wel
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja ik heb hem ook met de post gekocht en het is gewoon super handig goedkoop en volgens mij koop je anders stukken zonder wortel enzo en ik heb hem gewoon via marktplaats met pot en al gekocht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."