Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dumb & Dumber"
"In zeeland geen testservice dus dan word het al stukken moeilijker"
"Hoi mensen Na wat onderzoek te hebben gedaan blijkt xtc(mdma) eigenlijk een geweldig middel om mensen te behandelen met Post-traumatische stress ,verkrachting, sociale fobieen, depressiefiteid. Ik vind dit best wel fasinerend eigenlijk. Blijkbaar heeft het middel dus geneeskrachtige effecten! Mijn vraag is dan eigenlijk, waarom verbied de overheid dit middel, waarom worden de onderzoeken naar de effecten van Mdma (xtc) vervalst. Ik zeg niet dat Mdma een wondermiddel is maar blijkbaar kan het mensen met dus Depressies, Traumes, goed op weg helpen. Naja laat wat weten, ben benieuwd naar jullie mening [youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/WVREks01flo&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/WVREks01flo&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube] [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/mNVGRBcDB0Q&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/mNVGRBcDB0Q&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] IrakVeteranen geholpen met XTC http://www.mo.be/index.php?id=63&tx_uwn ... 668655a580 Meer links komen,"
"Re: Xtc Depressies & Trauma's Ja klopt, het is zo! Het valt onder harddrugs! Maar waarom. Antidepressiva, Paracetamol, etc etc is toch ook een drug?!! En nu blijkt ook nog eens dat mdma een positieve uitwerking kan hebben op mensen, die misschien wel al heel hun leven in een bepaalde struggle zitten waar ze niet uit kunnen komen. Mdma kan dan blijkbaar geneeskrachtig helpen, sommige mensen melden zelfs dat jaren therapie niet in de beurt komen van 1 avond mdma Therapie! Dus waar zijn we mee bezig vraag ik mezelf dan af????"
"Re: Xtc Depressies & Trauma's Als mensen er los mee komen, praten over hun problemen, waar ze nooit eerder over hebben durven praten. Diepste emoties worden geuit! lijkt het me wel dat het een helende werking kan hebben. Jarenlang opgekropte emoties die in de trip allemaal worden besproken! Het lijkt me vrijwel onmogelijk dat dit een mens niet goed doet! Het lijkt me eerder dat er een last van die mensen hun schouders is."
"Hier in Zeeland heb je geen testcentrum, dus een testkitje is wel handig! Trouwens in een ander topic las ik dat het testcentrum de pillen ook niet eens zo zorgvuldig checkt, ze kijken als het ware eerst in een Database, komt de pil overeen met die in het systeem, dan nemen ze die waarde aan! Kan natuurlijk altijd dat er replica's in de ronde gaan! Dusja wat heb je er dan aan? Niks!"
"Re: Xtc = Goed Natuurlijk net als bij alcohol heeft het bij veelvuldig gebruik zijn negatieve kant! Bij 1 malig gebruik ga je dit echt niet hebben!"
"Hoi! Een tijd geleden heb ik Xtx gebruikt, (31 December 200 een halfje maar! Ik heb die avond genoten en gelachen! De avond was perfect zonder enige bijwerkingen! Ik voelde me de dag daarna zelfs blijer dus eigenlijk beter in mijn vel! Toen ik de Xtc pil had genomen, wist ik eigenlijk nog niet dat sommige mensen aanraden geen Xtc te gebruiken als je Hepatitus A heb gehad, ben ik nu pas achtergekomen. Mijn vraag is of dit nog wel voor mij zal gelden! Ik was ongeveer 5 a 6 jaar toen ik Geelzucht had, maar ben volledig hersteld! Heb er bovendien ook totaal geen last van ! Zou ik gerust nog eens een half pilletje of misschien wel een hele kunnen slikken? Graag wat sireuze antwoorden van wat kenners! Of mensen die ook hepatitus hebben gehad! Groet"
"Hoi Ik wil vanavond eens een pilletje gaan nemen, maar ik slik nu ongeveer 2 weken het Sint Jacobskruid ""Antidepressiva'' Is het nou wel goed om een pilletje te eten,, ik wil het bij 1 pil laten omdat het mijn eerste keer word! ??"
"hey Ik vind de benaming Bad Trip niet kloppen, een Bad trip laat zien waar je al een tijd mee zit, dus eigenlijk gewoon onverwerkte emotie's die naar boven komen. Na deze emoties, gevoelens gezien en gevoelt te hebben kan je er iets mee gaan doen, probeer deze emoties te gaan verwerken door er bijvoorbeeld met een goede vriend of vriendin erover te praten. Waarom zou je dus XTC erbij pakken, laat de paddo gewoon zijn werking doen en kijk wat er komen zal gaan, laat de paddo reizen en reis mee! PADDO'S MOET JE NIET VOOR DE FUN PAKKEN!!! Heb een doel!"