Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCacaoine

Cacaoine

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
Gabber39Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Overlaatst stond er in Quest een stukje over Cacao, stond wat in, dat het inwerkt op bepaalde receptoren in je hersenen, je wordt hierdoor blijer en blijkbaar ook energieker.

Quest Stukje
_________________________________________________________________________
Pure cacao bevat talloze stoffen die je stemming positief beïnvloeden. Een kleine greep: tryptofaan (zorgt via de aanmaak van serotonine voor positieve emoties), fenylethylamine: een oppeppende ‘natuurlijke amfetamine’, theobromine (stimuleert je zenuwstelsel) en anandamine (maakt je relaxed).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nou vroeg ik me af hoeveel gram je moet innemen van de Cacao in pure vorm? Staat niet vermeld in de Quest... Eventueel gebruikers van de Cacao?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik had die quest gekocht, zat 5gram bij maar ik merkte er echt niks van ofzo..

kan je net zo goed een reep chocola eten denk ik
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha, ik heb er zelf geen ervaring mee maar heb wel 2 gasten het zien doen die ik ken. Die vinden het wel grappig, maarja zij zijn ook niets gewend.

Ik denk dat je hier in ieder geval moeilijk te veel van kan nemen.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zelf merkte ik iig niks, behalve dat m'n mond + tanden in een klap totaal bruin waren, ook kreeg je er een droge bek van. :rock:
Maar dat valt opzich te verwachten van 5gr cacao.
G
Gabber39Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat had ik nou ook, mond totaal uitgedroogd, plus tanden helemaal zwart/bruin, daarnaast ook nog eens cacao op mijn broek en t-shirt :confused:.. BIG MESS..
leuk trouwens dat er ook andere zijn die het boekje hadden gekocht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."