Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1. XTC / MDMA 2. Wiet 3. Truffel thee, ja echt alleen in thee, anders zijn ze er al uit voor de trip begint"
"Met truffels (denk idem voor paddo's, maar geen ervaring mee) kan je vrij veel maken als je het in water laat trekken. Ik laat de truffels altijd een uurtje trekken in water wat ik tussen de 55 en 69 graden hou. Daarna maak ik er altijd thee van. Maar kan ook bijvoorbeeld cup a soup. Nu wil ik nog een keer proberen er iets speciaals van te maken. Dus echt een gerecht, maaltijdsoep of iets anders waar het water in verwerkt kan worden."
"FredKroket zei: Ik heb het vermoeden dat ik ook add heb. Maar geen diagnose. Klik om te vergroten... Ik heb dat vermoeden ook, maar ook geen diagnose. Vind het zelf ook geen meerwaarde hebben om er nu nog achteraan te gaan. Ik heb altijd al moeite gehad met concentratie op taken die ik moet of graag zou willen uitvoeren. Afgelopen donderdag voor het eerst 20ug 1p-lsd genomen. Ik heb heel erg lang niet zo'n goede dag gehad. Programmeren ging lastig, maar ik heb een veel te vieze pc 3 uur lang schoon gemaakt en 2 uur lang muziek gemaakt, beide met een hyperfocus. Muziek maken deed ik eerst veel meer, maar laatste 2 jaar hield ik dat niet langer vol dan 10 minuten. Heel erg van genoten. Ook MDMA geeft mij heel veel rust in plaats van energie. Ik kan dan uren stil op de bank zitten met me koptelefoon."
"debkb zei: Een diagnose is niet zaligmakend maar geeft je wel toegang tot medicatie. Best veel mensen hebben daar echt baat bij, dus dat is nog iets om te overwegen. Ik word ook eerder rustig van MDMA dan energiek, en best vaak ook introvert. Afgelopen weekend nog. Misschien is dat een teken dat ik iets teveel heb genomen. Klik om te vergroten... Ja heb je gelijk in. Heb er ook wel over nagedacht. Maar op dit moment ga ik er niet achteraan. Ik heb het vermoeden ook pas een half jaar, nadat ik het met een goede vriend die wel in dat traject zit het erover had. Er waren toch wel heel veel dingen waar ik nooit bij stil stond en als "normaal" ervaarde. Ik probeer er nu zelf anders mee om te gaan, eerst is kijken of dat werkt. Voor me gevoel doe ik het namelijk niet "slecht" in me dagelijks leven. Maar productiever kan het wel."
"jjk97 zei: ik word er altijd paranoia van dat ik ga sterven, de vorige keer heb ik 2 dagen lang mijn symptomen opgezocht, ik kon niet stoppen Klik om te vergroten... Als je in een maand al twee keer een slechte ervaring hiermee hebt gehad, waarom neem je het dan nu weer? Er zijn zijn genoeg andere middelen die meer geschikt zijn voor je en waar je wel plezier van hebt."
"jjk97 zei: ik denk dat ik verslaafd ben, ik heb een lijntje gedaan en daarna alles doorgespoeld omdat het niet goed voelde Klik om te vergroten... Goed dat je het hebt weggegooid! Doe je vaker 4-mpd of heb je het pas drie keer gedaan?"
"Wat een heftige ervaring, hoe voel je je nu de dag erna? Nog ergens last van? Zweevteev zei: Het is jammer dat ik geen zegel ga krijgen om te te sturen naar het lab Klik om te vergroten... Kan je niet iemand anders een zegel laten kopen? Een onbekende van de dealer."
"Relmuis zei: Bij mij gaan dan alle alarmbellen af; 25x-NBOMe. Klik om te vergroten... (1P-)LSD kan ook ietswat 'metalic' smaken toch? Ik heb maar 2x een microdose gedaan (20 & 10ug) maar dat viel me op en las ik ook terug op internet. Dit was wel 1P-LSD."
""
"Leuk report! Hopelijk krijg ik mn vriendin ook ooit zo ver om een keer samen MDMA te doen. Proberen te gaan slapen een uur nadat ik 2C-B op heb zou me niet lukken, heb je daar geen last van gehad? Ik heb het zelf nog nooit in deze combinatie gebruikt."