#1
De nieuwe research chemical 2-MeO-Ketamine of wel 2-MeO-2-deschloroketamine.
Iemand ervaring met dit spul?
Iemand ervaring met dit spul?

Nja juist om die laatste reden leek me dit al wat? Heb jij het al ergens (kunnen) bestellen?Paperplane. zei:Dit is ketamine, met de 2-chloro groep vervangen door een 2-methoxy groep. Reports lijken heel veel op ketamine. Nog bijna geen info over toxiciteit, maar het ziet er allemaal niet zo spannend uit. Het is twee stappen verder van makkelijk te verkrijgen grondstoffen dan ketamine is, en is dus niet heel handig. Lekker laten liggen als je aan gewone keta kan komen.
Peace,
boenkeng zei:Nja juist om die laatste reden leek me dit al wat? Heb jij het al ergens (kunnen) bestellen?Paperplane. zei:Dit is ketamine, met de 2-chloro groep vervangen door een 2-methoxy groep. Reports lijken heel veel op ketamine. Nog bijna geen info over toxiciteit, maar het ziet er allemaal niet zo spannend uit. Het is twee stappen verder van makkelijk te verkrijgen grondstoffen dan ketamine is, en is dus niet heel handig. Lekker laten liggen als je aan gewone keta kan komen.
Peace,
Waarom? Gewoon een RC, MXE staat hier toch ook niet?Paperplane zei:Verplaatst naar "Ketamine" forum.
Je hebt een punt, maar ik dacht "Ketamine en aanverwanten" Maar ik zal hem weer naar RC's verplaatsen, sorry voor de verwarring. Bij deze weer naar RC"s.boenkeng zei:Waarom? Gewoon een RC, MXE staat hier toch ook niet?Paperplane zei:Verplaatst naar "Ketamine" forum.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."