Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-MeO-Ketamine

2-MeO-Ketamine

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JanpietklaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
De nieuwe research chemical 2-MeO-Ketamine of wel 2-MeO-2-deschloroketamine.

Iemand ervaring met dit spul?
R
Rob070Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee, maar ben erg benieuwd naar jou ervaring :rolleyes:
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor zover ik weet is dit nog niet te koop.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
is wel vind baar, gewoon goed zoeken

ik wacht alleen nog tot het iets wat goed koper word met bestellen
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit is ketamine, met de 2-chloro groep vervangen door een 2-methoxy groep. Reports lijken heel veel op ketamine. Nog bijna geen info over toxiciteit, maar het ziet er allemaal niet zo spannend uit. Het is twee stappen verder van makkelijk te verkrijgen grondstoffen dan ketamine is, en is dus niet heel handig. Lekker laten liggen als je aan gewone keta kan komen.

Peace,
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paperplane. zei:
Dit is ketamine, met de 2-chloro groep vervangen door een 2-methoxy groep. Reports lijken heel veel op ketamine. Nog bijna geen info over toxiciteit, maar het ziet er allemaal niet zo spannend uit. Het is twee stappen verder van makkelijk te verkrijgen grondstoffen dan ketamine is, en is dus niet heel handig. Lekker laten liggen als je aan gewone keta kan komen.

Peace,
Klik om te vergroten...
Nja juist om die laatste reden leek me dit al wat? Heb jij het al ergens (kunnen) bestellen?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
boenkeng zei:
Paperplane. zei:
Dit is ketamine, met de 2-chloro groep vervangen door een 2-methoxy groep. Reports lijken heel veel op ketamine. Nog bijna geen info over toxiciteit, maar het ziet er allemaal niet zo spannend uit. Het is twee stappen verder van makkelijk te verkrijgen grondstoffen dan ketamine is, en is dus niet heel handig. Lekker laten liggen als je aan gewone keta kan komen.

Peace,
Klik om te vergroten...
Nja juist om die laatste reden leek me dit al wat? Heb jij het al ergens (kunnen) bestellen?
Klik om te vergroten...

Nope, ik baseer dit puur op reports en mijn ervaring met keta en mijn kennis over organische chemie.


Verplaatst naar "Ketamine" forum.
G
G-JLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wow, dat moet ik echt gaan toevoegen aan m'n verzameling :hearteyes:
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#9
Paperplane zei:
Verplaatst naar "Ketamine" forum.
Klik om te vergroten...
Waarom? Gewoon een RC, MXE staat hier toch ook niet?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
boenkeng zei:
Paperplane zei:
Verplaatst naar "Ketamine" forum.
Klik om te vergroten...
Waarom? Gewoon een RC, MXE staat hier toch ook niet?
Klik om te vergroten...
Je hebt een punt, maar ik dacht "Ketamine en aanverwanten" Maar ik zal hem weer naar RC's verplaatsen, sorry voor de verwarring. Bij deze weer naar RC"s.
G
GMRLid
01-01-2024, 00:00
#11
had laatst 3 gram gehaald
maar vind gewoone ket leuker
bij deze keta lijkt er juist meer zwaarte kracht
b
bruggemanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb me altijd afgevraagd waarom Parke-Davis destijds ervoor koos om de 2-chloro variant (ketamine dus) op de markt te brengen terwijl ze ook de ongesubstitueerde verbinding (deschloroketamine) en verschillende andere analogen getest hadden?

Ik vermoed de korte werkingsduur van ketamine...
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#13
3gram? Ik dacht dit nog nergens te koop was. En vele vendors hebben het alweer gesaneerd omdat het amper potentie heeft. N-eythyl-ketamine wordt binnenkort volop aangeboden. Hier ben i kdan erg benieuwd naar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."