Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"whahahhaaaa Prachtig."
"Elvis in zijn beteren jaren ian mckellen, heeft een geweldig charisma, vind hem daardoor erg aantrekkelijk ondanks zijn hoge leeftijd. jared leto zeer mooi symetrish gezicht, die ogen alles klopt gewoon. De vrouwen. Rihanna Liv Tyler zeer sensuele uitstraling heeft wat mysterieus ook, erg mooie huid."
"Ja heb er hier ook een. Gebruik hem niet zo heel veel, vind het best een gedoe om hem schoon te maken. Ook al beweren ze dat het zo makkelijk is, blaf hem maar is goed vol en dan zie de kwak er maar is goed uit te krijgen. Met wwarm water spoelen haalt het gros van de klontenpap wel weg, maar ik moet hem tog binnestebuiten keren en naspoelen van kwak resten. Sperma en water is plak kwak... Na het spoelen kan je hem ook niet zo weer wegleggen, eerst afdrogen, dat ding plakt dan aan alle kanten als die nat is :P dus deppen en dan met de fhön erop zodat het helemaal goed droog is. Anders krijg je muffe luchtjes Voor af en toe is het erg lekker, ik klem hem tussen 2 matrassen en dan "neuk" ik de Fleshlight."
"Aalpoepert zei: Frog83 zei: ik klem hem tussen 2 matrassen en dan "neuk" ik de Fleshlight. Klik om te vergroten... Lekker is dat he manneke! Klik om te vergroten... Heerlijk op handsfree mode"
"Bah Structuur haat liefde verhouding ik moet het hebben, maar wil het niet,ik wil niet, je moet!IK wil niet! neee JE MOET!! grrr ritme we ontkomen er niet aan..."
"Dreuge zei: Aalpoepert zei: Klik om te vergroten... 0MG Klik om te vergroten... jammie ze lijkt op Emma Watson, je weet wel Hermelien uit Harry potter. Accio vagina!!!"
"vode zei: Frog83 zei: jammie ze lijkt op Emma Watson, je weet wel Hermelien uit Harry potter. Accio vagina!!! Klik om te vergroten... Nu heb je je belg zijn extra bevestigd. Dankjewel voor deze lol. Klik om te vergroten... amai"
"grr me ex vriend die me vet belazerd heeft, man van 45 toen, die maakte het uit via MSN, terwijl ik dat weekend zei is er iets, hij nee. Kom je thuis ,ja zegt dieik wil nie verder het schiet niet op( toen was ik niet benzo junkie zo erg hoor) maar hij sochtends aan het bier he, en mij uitmaken voor van alles. Ook heb rare verhalen gehoord dat hij geld leent endan verdwijt. Dat kan kloppen, want hij wou zig nooit inschrijven, en de curators gingen langs bij zijn ouwe vrienden en zwager, wie die blijkbaar ook geld schuldig is. Nu heeft die mij nooit klaageplukt, maar ik had toen meer te besteden en betaalde wel veel... Ik deed alles voor hem elk weekend naar Ternzeuzen dikke 2 uur 16 min rijden zonder stoppen en files.... Nu heb ik hem eindelijk de waarheid gezegd, en gaat die alles ontkennen. Om de lieve vrede te bewaren, heb ik altijd ja ik snap je gezegd, maar mijn hart is gebroken, bij hem durvde ik alles, een gevoel alsof we onoverwinnelijk waren. Hand in hand door de stad, langs grote groepen marokanen, niks van aantrekken en kussen, niemand zei wat onze aura was zo voelbaar voor omstanders dat ze het niet eens in hun hoofd haalde. heerlijk was iets te roepen. Voelde me heerlijke vrij Achteraf heeft meneer me genaaid gebruikt, was zijn zoveelste toy boy. Maar goed wat ouder en wat wijze me haren worden grijzer gelul. Deze wond gaat niet snel helen, maar ik ben wel allerter nu"
"Ik mis een Poll met, iets met een fleshliht, de handkar. Jezelf haten en wilendat je dood was. En de op >9000 mag wel keertje weg blijven. O ja neuken is optie iets leuks bioscoop weet je vul maar in. goed Topic FTW mdat ik zelf geen liefje heb :P dan maar verneukelen an aderen, mag ook wel is he"
"Een ouwe vriendin van me zag met mitsubitchis(3 van die driehoekjes) een zwarte panter op het dak sluipen bij de buren, en ze riep ook steeds wow wow wow vet de maan draait rondjes, ze liep krom en zag er uit als een ouwe heks, normaal best aantrekkelijk meisje, ik zelf had die avond aleen geblowd en gedronken. Een ndere gast in dorp hier die met ons optrok wel dronk eenfles goldstrike had 4 pillen op weet niet meer welke, daarna nog 3, fles goldstrike leeg, spuugt schuim en de laatse 3 pillen uit, pakt ze van de grond eet ze op 20 min later lullde die tegen een redbulblikje, aaide zijn honden die er niet waren, en srpong van een 5 meter hooge reling maar een inrit die afliep naar benee, diepste punt 5 meter nog wat, iedereen bas je bent gek niet doen, nee man zegt die doe ik altijd....kwam verkeerd terech enkelbot stak uit en hij stond gewoon op dat been, we moesten hem 10 minuten overhalen met de ambulance mee te gaan, hij loopt nu nog niet 100% zuiver meer... beetje eigenschuld wel, we hebben hem gebrpobeert te stoppen, maar hij sprong al voor we bij hem waren.... ik denk dat die een pilletje of 4 minder had genomen het anders was afgelopen, jamer was echt super aardige kerel, maar eigenwijs... ls je dan al wat goeds hebt gebruik met mate. IK ZELF HAD NA DE DRAAKJES EN WAT SPEED (srry caps) in een schemerig huis met tmf opde achtergrond vage trip die flitsen enzo, was een witte herder daar groot beest stond in de zak van een kameraad die was bang voor honden iedereen lachen ik die hond een douw gegeven was die wel weer normaal, maar bleef lopen net een witte wolf kind of freaky maar ik zal graag nog is keer goede pillen hebben, beetje mdma met speed effeckt vindt ik wel chil,niet te space, wel de love feeling, maar ook beetje de pep gevoel wat raden jullie aan.Ik ga ze wel laten testen uiteraard.maar ik hoor steeds meer en heb gemerkt dat de xtc tegenwoordig erg slecht is(waarschijnlijk komt de stof uit china sinds de spelen is het erg streng gewerden daarzo. ik hoop ooit nog iets goeds te kunnen krijgenen laten testen ik wil geen meuk in melijf."