#1
Ik had gelezen dat je Ketamine kunt gebruiken tegen depressies. Dus heb het geprobeerd. Werd er down van .En de dagen erna wat onrustig.of het was slecht spul of het werkt niet. Het verdovende en hallucinerende effect heb ik niks van gemerkt.
Ik heb daar laatst een artikel over gelezen (kan hem zo niet meer vinden). De behandeling vindt 1 keer in de paar maanden plaats uit mijn hoofd. Dan lig je 8 uur aan het infuus waar je dus steeds een lage dosis krijgt toegediend, je ligt daar dus niet te trippen. Dan laten ze je dan verplicht naar natuurfilms kijken, je mag verder niet afgeleid worden door je telefoon of iets dergelijks, ook mag je niet in slaap vallen. Je moet dus continu naar die film blijven kijken. Hierdoor zou je kijk op het leven moeten veranderen.Los daarvan lijkt ketamine me sowieso een heel slechte keus. Het werkt maar heel kort en ik zie niet echt hoe het zou moeten helpen bij depressie of je moet een continue k-hole willen nastreven. Vaak en veel keta is trouwens erg slecht voor je gezondheid.
Klinkt wel logisch, ik zou al wel gek worden na enkele minuten, dan ga je vanzelf verder denken over andere dingen, etc. Test het uit KratomisbestokIk heb daar laatst een artikel over gelezen (kan hem zo niet meer vinden). De behandeling vindt 1 keer in de paar maanden plaats uit mijn hoofd. Dan lig je 8 uur aan het infuus waar je dus steeds een lage dosis krijgt toegediend, jeligt daar dus niet te trippen. Dan laten ze je dan verplicht naar natuurfilms kijken, je mag verder niet afgeleid worden door je telefoon of iets dergelijks. ook mag je niet in slaap vallen, je moet dus continu naar die film blijven kijken. Hierdoor zou je kijk op het leven moeten veranderen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."