Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oom Klaas zei: 'k Ben nu helemaal in de ban van: Kan alleen niet kiezen welke lekkerder is, maar de dubbel is overdag beter dan de trippel :P Klik om te vergroten... ja dude.....je hebt het wel over onze westmalle he..is zowat het beste wat elk café in huis heeft maar La Chouffe van het vat of Westvleteren alleen in de abdij te krijgen zijn de beste!! trouwens..een bierthema op een NL forum...beetje idioot dan weer"
"hmm geef mij toch maar de Belgische house en techno-scene van 1991 tot 1996 lekker toch die clubs gelijk de Globe, Cherry moon, Planet hardcore (nee de belgische dan..), Illusion, Carat, ... oohjaa voor de Nederlandse vrienden kunnen we de barocci in Zundert niet vergeten natuurlijk"
"geen ervaring mee maar logisch is het antwoord ja... hangt af van de hoeveelheid zyban in verhouding met de sos dan wss.. maar waarom zou je die medic nemen als je sos neemt..?"
"14 a 15 gr per maand / dagelijks gebruik"
"Die smaak in je mond is een gevolg van die kleffe bek die je door speed krijgt (en zeker als je erop gaat ligge blowen ofzo) In je speeksel zitten ook veel bacteriewerende/dodende stoffen, maar als je klieren zo goed als geen speeksel meer produceren zet je de poort wel ff open voor alle shit die je inademt..dus daarom dat ze ook zeggen dat dope slecht is voor je tanden etc... poets je tanden en drink es wat meer water...natuurlijk is wodka ook een aanrader..dan is alles kapot"
"Als je occasioneel speed neemt voor een feestje ofzo..ga dan gewoon niet speed ligge snuive gelijk als coke..(zielig om het kwartier naar het toilet..) Als je weet dat je meestal totaal naar de zak bent de dag erna, neem dan de volgende keer gewoon iets minder.. ja dat klinkt niet zo leuk maar speed is gewoon totaal anders en de meeste mensen vermaken zich evengoed met een paar lijntjes dan wanneer ze ne gram binnenkappen op een avond drink er alcohol op en zorg dat je diezelfde avond slaapt..is heeel goed te doen..en op die manier voel je er niet echt veel van de dag erna less is nog altijd more met speed"
"Marla Singer zei: South Park kijken... Klik om te vergroten... ooh ja!! Helaas hebk al alles veel te vaak gekeken tijdens zo'n momenten.."
"wat goed voor je"
"Nr1: speed + Valium/XanaX/Lexotan Nr2: speed + Wiet Nr3: speed + Alcohol maar niet speed + benzo's + alcohol + wiet...dat wordt zo'n gelul dan tenzij je gelul wil..dan is dat een aanrader"
"Flameon zei: Nooit maar dan ook nooit pep combineren met (veel) alcohol drinken. Ik heb het ooit gedaan op een studentenfeest, mijn afscheidsfeest van het bestuur. Daar heb ik niet gedronken, maar gruwelijk veel gezopen. Door de pep merk je dat niet, tot het moment dat het is uitgewerkt. Ai ai ai wat was ik toen ziek. Ik kon niks anders dan liggen hihi Klik om te vergroten... pep en alcohol is zalig.. gewoon niet dubbel zo veel zuipen als anders..maar wat een warm gevoel en plots 2x zo sociaal"