#1
Ik heb van mijn 19e levensjaar tot aan mijn 27e levensjaar speed, xtc en wiet gebruikt/misbruikt.
Toen ben ik gestopt, en heb ik zes jaar fulltime geblowt. Ook daar ben ik weer mee gestopt.
Ik ben depressief geworden, nou moet ik wel zeggen dat ik altijd al een hele depressieve inslag heb gehad, al van kinds af aan. Ik gebruik nu medicijnen, een jaar lang heb ik aurorix gebruikt.
Een MAO remmer die ook de heropname van serotonine en noradrenaline remt. Die ben ik ondertussen ook al weer aan het afbouwen ivm zeer vervelende bijwerkingen.
Pas geleden maakte mijn psychiater een opmerking tegen mij door te zeggen dat we misschien iets met mijn speed verleden moeten gaan doen. Ik gebruikte wel heel veel speed, maar ik had wel een sociaal leven. Nu onderneem ik helemaal nix meer, werk ik en slaap ik alleen nog maar.
Dus dat zette mij eigenlijk aan het denken, terwijl ik voor mezelf speed afgezworen dacht te hebben. Toen ontdekte ik dus dexamfetamines.
Nu wil ik dus een voorstel gaan doen om dexamfetamines te gaan gebruiken. Kijken wat dat doet. Wat denken jullie daar van ? Sporadisch neem ik al Ritalin of Sandoz en dat werkt prima. Een stuk milder dan snuifspeed, dit is het.
En ik ben getest op ADHD maar daar is nix uitgekomen, maar de kenmerken van ADHD herken ik wel heel goed bijmezelf.
Mij lijkt dit een hele goede oplossing, wat denk jij daarvan ? Laat het maar horen.
Ik ben benieuwd naar reacties.
Toen ben ik gestopt, en heb ik zes jaar fulltime geblowt. Ook daar ben ik weer mee gestopt.
Ik ben depressief geworden, nou moet ik wel zeggen dat ik altijd al een hele depressieve inslag heb gehad, al van kinds af aan. Ik gebruik nu medicijnen, een jaar lang heb ik aurorix gebruikt.
Een MAO remmer die ook de heropname van serotonine en noradrenaline remt. Die ben ik ondertussen ook al weer aan het afbouwen ivm zeer vervelende bijwerkingen.
Pas geleden maakte mijn psychiater een opmerking tegen mij door te zeggen dat we misschien iets met mijn speed verleden moeten gaan doen. Ik gebruikte wel heel veel speed, maar ik had wel een sociaal leven. Nu onderneem ik helemaal nix meer, werk ik en slaap ik alleen nog maar.
Dus dat zette mij eigenlijk aan het denken, terwijl ik voor mezelf speed afgezworen dacht te hebben. Toen ontdekte ik dus dexamfetamines.
Nu wil ik dus een voorstel gaan doen om dexamfetamines te gaan gebruiken. Kijken wat dat doet. Wat denken jullie daar van ? Sporadisch neem ik al Ritalin of Sandoz en dat werkt prima. Een stuk milder dan snuifspeed, dit is het.
En ik ben getest op ADHD maar daar is nix uitgekomen, maar de kenmerken van ADHD herken ik wel heel goed bijmezelf.
Mij lijkt dit een hele goede oplossing, wat denk jij daarvan ? Laat het maar horen.
Ik ben benieuwd naar reacties.
