Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAccute weerstand voor MDMA?

Accute weerstand voor MDMA?

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je loopt gewoon de hele week stiekem door te snoepen en nu heb je gewoon een weerstand op gebouwt :wink:
Gister was echt cool!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je bijneemt met mdma/xtc is het verstandig om op je piek bij te nemen. Dit verlengt je piek en dan blijft het gevoel dus helemaal top.
Niet bijnemen als het uitwerkt, dan krijg je ook geen échte piek meer.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gister kwamen Kennabis en ik in de verleiding om ons zakje met één gram MDMA-kristallen (die eigenlijk voor koninginnedag bedoeld was :rolleyes:) aan te breken.

Per persoon waren we begonnen met ongeveer 125mg, deze portie sloeg lekker snel en heftig in :hearteyes: In de loop van de avond hebben we nog 3 keer bijgenomen.

Toen mijn eerste portie begon uit te werken nam ik dus een tweede van ongeveer 100mg (schat ik). Deze tweede portie verlengde het gevoel van de eerste portie, maar ik kon niet echt zeggen dat ik weer een piek kreeg.

De twee porties die ik erna nam (ook van ongeveer 100mg) hadden echter helemaal geen effect meer op me. De MDMA begon uit te werken en ik voelde me een beetje lauw en saai. Ik wilde het effect dus weer terugkrijgen door bij te nemen, maar ik bleef nuchter :confused:
En dit terwijl Kennabis 'm toch wel hard aan het spacen was op precies dezelfde hoeveelheid als ik.

Mijn maag was praktisch leeg, alleen de MDMA zat er in. Heeft iemand ervaring met dit fenomeen? Hoe kan het dat die laatste 200mg helemaal geen effect meer hadden?
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Serenity zei:
Als je bijneemt met mdma/xtc is het verstandig om op je piek bij te nemen. Dit verlengt je piek en dan blijft het gevoel dus helemaal top.
Niet bijnemen als het uitwerkt, dan krijg je ook geen échte piek meer.
Klik om te vergroten...

Zoals eigenlijk wel een beetje met alle drugs :)
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Serenity zei:
Als je bijneemt met mdma/xtc is het verstandig om op je piek bij te nemen. Dit verlengt je piek en dan blijft het gevoel dus helemaal top.
Niet bijnemen als het uitwerkt, dan krijg je ook geen échte piek meer.
Klik om te vergroten...

goeie tip, zal ik onthouden...
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kennabis zei:
Je loopt gewoon de hele week stiekem door te snoepen en nu heb je gewoon een weerstand op gebouwt :wink:
Gister was echt cool!!
Klik om te vergroten...

Jij weet! :smoke:


Inderdaad wel goeie tip Serenity, zal het onthouden voor de volgende keer. :stoned:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#7
YW :)
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zoals bij elke drugs, inderdaad, maar vooral dan mdma
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#9
kutspul zoek anderse kristallen :wink:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#10
misschien was je serotoninereservoir al op???
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#11
sjaartrol zei:
misschien was je serotoninereservoir al op???
Klik om te vergroten...

Dit is het juiste antwoord.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#12
sjaartrol zei:
misschien was je serotoninereservoir al op???
Klik om te vergroten...

Vaag, ik heb niet echt abnormaal veel gebruikt ofzo :confused:
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#13
Delirium zei:
sjaartrol zei:
misschien was je serotoninereservoir al op???
Klik om te vergroten...

Vaag, ik heb niet echt abnormaal veel gebruikt ofzo :confused:
Klik om te vergroten...

Nee maar dat is ook niet het probleem. 1 goede pil zal ook bijna de hele serotoninevoorraad leegtrekken. De 2 pil zal dat zeker doen. Blijven bijladen wat veel mesen doen (en ik ook vaak gedaan heb) heeft dus geen zin.

Als je de volgende dag dus weer een pil pakt (of MDMA), dan zal je niet hetzelfde gevoel hebben. Ik heb jarenlang elke vrijdag en zaterdag pillen gebruikt. Op het laatst voelde ik van 1 hele goede niets meer. Buiten dat mijn lichaam geen serotoninevoorraad meer had, was het ook gewenning.
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ik begin me steeds harder af te vragen of dat wel op kan raken .. je serotonine voorraad... Ik heb de laatste tijd TE veel feestjes en doe dan ook alles wat ik mezelf had voorgenomen om juist niet te doen... een heel weekend spacen enz.. maar de laatste 2 a 3 maanden is dat meer een wekelijke gebeurtenis dan een 2 a 3 maandelijkse... behalve klein beetje sloom op dinsdag verder nergens last van ....

Iedere pil werkt ook steeds weer hetzelfde sterker nog soms als ik bijneem dan ben ik meer van de wereld dan tijdens de eerste piek... het ligt wel aan de pil.. ik heb ook wel eens gehad met een bep. soort dat bijnemen helemaal niet werkte..

Fijne koniginnendag allemaal.. feestse!!!!!!!!!
nic

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."