#1
Je loopt gewoon de hele week stiekem door te snoepen en nu heb je gewoon een weerstand op gebouwt
Gister was echt cool!!
Gister was echt cool!!
) aan te breken.Serenity zei:Als je bijneemt met mdma/xtc is het verstandig om op je piek bij te nemen. Dit verlengt je piek en dan blijft het gevoel dus helemaal top.
Niet bijnemen als het uitwerkt, dan krijg je ook geen échte piek meer.
Serenity zei:Als je bijneemt met mdma/xtc is het verstandig om op je piek bij te nemen. Dit verlengt je piek en dan blijft het gevoel dus helemaal top.
Niet bijnemen als het uitwerkt, dan krijg je ook geen échte piek meer.
Kennabis zei:Je loopt gewoon de hele week stiekem door te snoepen en nu heb je gewoon een weerstand op gebouwt![]()
Gister was echt cool!!


sjaartrol zei:misschien was je serotoninereservoir al op???
sjaartrol zei:misschien was je serotoninereservoir al op???
Delirium zei:sjaartrol zei:misschien was je serotoninereservoir al op???
Vaag, ik heb niet echt abnormaal veel gebruikt ofzo![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."