Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Maybe heb je hier wat aan.. ik pak mijn speciale Salvia pijpje en doe er 4 schepjes 10x extract in. Dan laat ik de rook ongeveer 1 minuut in en uit mijn longen stromen. Gewoon een hele diepe haal nemen, daarna laat je de rook +- 20 seconden stil in je longen zweven. Daarna laat je een heel erg klein beetje lucht uit je longen, waarna je direct je longen weer vol nieuw lucht zuigt. Dit spel van klein beetje in en klein beetje uit kan ik heel erg lang volhouden. Als ik dat +-1 minuut doe dan begin ik de Salvia Divinorum al te voelen Klik om te vergroten... Maar natuurlijk met als hoofd reden dat de Salvia rook zo diep mogelijk mijn longen in zou gaan. Hiervoor heb ik nog een tweede truuk die ik hier wil uitleggen. Net voordat mijn longen vol zitten stop ik met zuigen, de pijp is al lang leeg en hier begint het spel om de rook zo lang mogelijk binnen te houden. Nu mijn longen net nog niet helemaal vol zitten houd ik mijn adem zo lang mogelijk in, als ik het idee krijg dat het te moeilijk gaat worden neem ik nog een laatste teug verse lucht, mijn longen zaten namelijk nog niet helemaal vol. Nu met verse lucht in mijn longen kan ik het weer heel even uithouden. Dan weer vlak voordat ik niet anders meer kan laat ik langzaam een gedeelte van de rook uit mijn longen ontsnappen, om dan direct weer een beetje verse lucht naar binnen te zuigen. Dit heen en weer van een klein beetje inademen, uitademen, inademen en weer uitademen kan ik lang volhouden. Zo ook deze keer, ik kreeg al duidelijke trip gevoelens, voordat alle rook uit mijn longen was verdwenen. Klik om te vergroten... http://salvia.drugsinfo.net"
"Ellesdee zei: Ellesdee zei: misschien heb je wat aan deze site : http://salvia.drugsinfo.net/ Klik om te vergroten... Florian01 zei: Maybe heb je hier wat aan.. ik pak mijn speciale Salvia pijpje en doe er 4 schepjes 10x extract in. Dan laat ik de rook ongeveer 1 minuut in en uit mijn longen stromen. Gewoon een hele diepe haal nemen, daarna laat je de rook +- 20 seconden stil in je longen zweven. Daarna laat je een heel erg klein beetje lucht uit je longen, waarna je direct je longen weer vol nieuw lucht zuigt. Dit spel van klein beetje in en klein beetje uit kan ik heel erg lang volhouden. Als ik dat +-1 minuut doe dan begin ik de Salvia Divinorum al te voelen Klik om te vergroten... http://salvia.drugsinfo.net Klik om te vergroten... ***kuch kuch*** Klik om te vergroten... Jaa die site heb ik van jou, maar ik zet ff nadruk op die stukje omdat daar een boel teks op die site staat"
"Ellesdee zei: hmmmkeee.. :P dan heb ik niks gezegd... Klik om te vergroten... ik snap je, het ziet er wel een beetje letterlijk over getypt uit"
"Ik heb gister 3/4 portie gedroogde mexicaantjes gehad, na een paar ur, (midden in de trip) heb ik een paar punten speed genomen, geestelijk was ik (voordat ik de spit nam) heel erg in de war en ik snapte niks meer (je kent het wel) na die snuif was dat na 10 minuten bijna helemaal verdwenen.. het visueele bleeft , maar ik zat vol energie en ik was helemaalneit meer in de war..alle angsten waren weg, we hebben namelijk nog een stukje in het donker door het bos gelopen wat super vet was, en ik kon weer normaal sjekkies draaien.. Eerlijk gezegt vond ik het een supervette ervaring,,, Later op de avond hebben we een jointje gerookt, dat had ik beter niet kunnen doen, ik was echt super van de kaart wat niet meer zo leuk was,"
"Q-base zit er weer aan te komen, nu is de vraag, Hoe word daar op drugs gecontroleert? het is tog in duitsland... zijn er mensen die vorig jaar shit hebben megenomen? hoe ging dat? En wie gaan er nogmeer naar Q-base? :P"
"volgensmij werkt de cake goed... of was dit het verslag?"
"Vrouwen maaken veel meer zijtakken dan mannetjes maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Wat wel klopt is dat bij een vrouwlijke plant waar het blad begint onderkant kleine bolletjes groeien waar witte sprietjes uitkomen"
"vroutjes zijn vaak ook veel mooiere plantjes dan de mannetjes"
"wow.."
"Hoeveel mg zit in die supercaps? en hoeveel heb je er nodig om wat te merken? binnenkort krijg ik een potje Stackers daar zit 25mg ephedrine in. ik hoorde dat je 2 caps al merkt.. ben benieuwd."