Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia + bierblik-waterpijp

Salvia + bierblik-waterpijp

15 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#1
je kan het gewoon in een puurpijpje doen van 5 euro.


ik neem aan dat je precies weet wat eht emt je doet en hoe je het moet doen?


onthou ook goed dat dit totaal niet te vergelijken is met paddo, maar dit is zo extreem veel erger. Het is ook meestal niet leuk, maar daar in tegen wel enorm leerzaam
J
Joeri.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik weet inderdaad wat het met je schijnt te doen
het idee dat je op 5 plekken tegelijk bent, 2D-trip, andere dimensies, één worden met de bank waar je op zit, gevoel alsof je door de tijd reist

ik heb net een 5x extract gehaald, wat lichter om een keer mee te beginnen dus.
ook heb ik een pijpje (van €5,00 :wink: ) gehaald

ik neem aan dat je 1 potje salvia wel kan delen?
lijkt me namelijk vrij veel

en is het mogelijk 2x opdezelfde avond te trippen? of is dat teveel? (ivm overdosis of iets dergelijks)
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#3
overdosis zal neit voorkomen, zoveel kan je nooit roken. Wel kan je te veel nemen in 1 keer zodat je geeneens meer weet wie/wat/hoe

Je tript dan wel alleen zal je na die trip er niks meer van weten



2 keer op 1 avond gaat miss niet lukken. Je eerste keer werkt waarschijnlijk ook niet, als je begint hebben de meeste mensen een hele hoge weerstand hier tegen, maar hoe vaker je gebruikt gaat je weerstand ook omlaag, niet oneindig natuurlijk :grin:

Ook maakt je lichaam heel snel antistoffen aan tegen salvorium A, het werkende bestandsdeel, daarom meot je ook zo veel mogelijk naar binnen krijgen binnen 2 minuten.

Voor je begint zou ik als ik jou was deze site ff goed doorlezen, staat veel op :wink:

http://www.salvia.drugsinfo.net/
J
Joeri.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik kende hem ja, echter nooit de moeite genomen zo'n heel reisverslag door te lezen

toch wel erg lachen :mrgreen:
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zorg wel dat je t op de juiste manier rookt, anders is het zonde van je geld.

Het 5x extract is een goede beginnersdosis, maar wees ook niet te bang om het te roken, anders zul je geen effect voelen.
Het gaat er namelijk om zoveel mogelijk rook in een zo kort mogelijke periode zo lang mogelijk in te houden, omdat je lichaam heel snel antistoffen aanmaakt waardoor herhaalteugen geen zin hebben.
(en ook 2x op de avond dus niet gaan)

Dus:
- in een puurpijpje of waterpijp
(waterpijp is wat minder scherp en makkelijker binnen te houden)
- adem een paar keer in en uit en blaas dan alle lucht uit je longen.
- Neem een diepe teug van de salvia tot +/- 3/4 van je longcapaciteit.
- Adem dan de overige 1/4 longcapaciteit met zuurstof in, zodat alle rook goed diep in je longen zit.
- Hou dit zo lang mogelijk in. Eventueel kun je bij ademtekort een beetje uitademen en weer een beetje in, zodat je niet alles uitblaast.

De eerste keer heb je kans dat je er niet veel van merkt, vooral doordat je het moet leren kennen en vaak te voorzichtig bent.
Mijn eerste keer ging niet verder dan stage 1 : Stonedheid.
2e keer met 2 man een gram 20x opgerookt via de waterpijp, dat werkte beter. Mijn medetripper was goed aan het trippen, hij dacht dat alles van die houten ijsstokjes was gemaakt.
Ik zat op de grens, voelde dat er aan me "getrokken" werd, maar verder niet veel bijzonders.

Tot nu toe vind ik het te duur voor wat je krijgt, maar door de verhalen die ik erover heb gelezen zou ik het toch nog wel eens willen proberen.

Dus: wees niet te voorzichtig, teug stevig de eerste keer!
Overdosis is geen sprake van, wel heb je natuurlijk de risico's van badgaan met een tripmiddel.
Ookal duurt het maar een paar minuten, er zijn mensen die die minuten als jaren hebben ervaren...
J
Joeri.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor de tips!
Ik was met een vriend van me, maar we hebben beide niet veel gemerkt. Terwijl we toch flinke teugen namen. We hebben allebei zo'n 0.25 gram salvia opgerookt. Ik merkte heel even alsof er soort golf door mijn lichaam trok. Maar dat ebte gauw weer weg..
Van het sterkste tripmiddel bekend op aarde had ik toch wel iets meer verwacht. Hoop dat het volgende keer toffer wordt :)
J
Joeri.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
dus volgende keer zou ik als het goed is wel vrij veel moeten merken?
of is dat moeilijk te zeggen?
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#8
moeilijk te zeggen, maar je merkt wel steeds meer, mijn ervaring dan


heb jammergenoeg alleen geen plek meer om het weer te proberen, ouders fel tegen drugs, en dan zo'n zoon :grin:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Het extract is idd erg duur voor wat je er (meestal) voor krijgt. Ik heb daarom een stekje aangeschaft bij Azarius, voor 8,75 ofzo per 3 (voor mij en wat vrienden). T was echt zo'n klein miezerig plantje, maar nu is ie al uitgegroeid tot een leuke kamerplant, en ik ga er volgende lente/zomer een zijtak afhalen en dan op de verse bladeren kauwen. Je kunt het beter doseren vind ik en het werkt langer (tot een uur) alleen je moet wel een kwartier op die bladeren kauwen en ze smaken nogal goor.. erg bitter. Maar je krijgt er wel wat voor en t is altijd beter dan dat je bijv. half verrotte paddo's in je bek douwt :P

EDIT: het is ook een heel onschuldig-ogend plantje, erg handig als je ouders tegen drugs zijn.. niet dat dit echt tot een drug gerekend wordt maargoed.

Mijn oouders vinden het niet erg, ik heb nu wietplanten, salvia en ik ga over een maand of 2 een paddo zelfkweekset aanschaffen :sunglasses:
F
Florian01Lid
01-01-2024, 00:00
#10
je kan het vast ook wel in een bierblik doen en dan chineezen :rolleyes: :rolleyes:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Florian01 zei:
je kan het vast ook wel in een bierblik doen en dan chineezen :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...


nee, dan verbranden eerst de andere stoffen, en dan pas de salvorium A en B.


Omdat eht zo heet moet worden voordat het verdampt is eht beste een puurpijpje, eventueel mt een stormaansteker of een andere die heel erg heel worden
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#12
precies zoals ik had verwacht, maar onthou wel dat je weerstand als eht goed is steeds lager word
J
Joeri.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Heya! Ik heb al verschillende keren paddos gedaan en ik wil een keer salvia uitproberen. Nou hoorde ik dat je een waterpijp nodig hebt en hoorde ik ook dat je van een bierblikje iets vergelijkends kan maken. Nou vroeg ik mij af, hoe kun je van een blikje een waterpijp maken (of iets wat in principe hetzelfde doet als een waterpijp) zodat ik salvia kan roken? Een gewone pijp is voor mij overigens ook geen optie, aangezien ik die dan moet aanschaffen.
Alvast bedankt!

gr
Joeri
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
pijpjes zijn zo duur niet, ik denk dat als je alle dingetjes aanschaft om eem pijpje te maken dat je net zo duur uit bent. Bij ons in de coffeeshop zijn er al pijpjes voor 5€.
J
Joeri.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
oh dat valt inderdaad wel mee
bedankt voor je reactie in ieder geval
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
your welkom, veel plezier met lady Salvia

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."