#1
Vrouwen maaken veel meer zijtakken dan mannetjes maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
Wat wel klopt is dat bij een vrouwlijke plant waar het blad begint onderkant kleine bolletjes groeien waar witte sprietjes uitkomen
Wat wel klopt is dat bij een vrouwlijke plant waar het blad begint onderkant kleine bolletjes groeien waar witte sprietjes uitkomen
