Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als hij je écht graag ziet dan put hij daar wel kracht uit om te stoppen, doet'ie dat niet dan weet je genoeg denk ik..."
"Ik heb zo'n tien dagen geleden gok ik 25 pillen gekocht voor een prijsje en aangezien ik maar af en toe gebruik dacht ik da'k hier lang mee zou kunne toekomen... niet dus. Ik was van plan om het grootste deel over te houden zodat ik en m'n buddies met nieuwjaar niet zonder vallen. Ik wou natuurlijk weten of het goeie waren dus teste ik er eentje, kreeg dadelijk zin in een tweede en zo heb ik de eerste avond er drie geslikt >> normaal blijf ik bij eentje en heb ik daar aan genoeg maar aangezien ik er toch zoveel had was de drang gewoon te groot. Heeft dit misschien te maken met het feit dat ik gewoon rustig bij iemand thuis zat? Zo'n 4 a 5 dagen erna was ik er in geslaagd om alles naar binnen te spelen, heb er wel een stuk of 7 nog aan een maat gegeven. Ik begrijp er echt niets van, de volledig nuchtere ik zou nooit slikken puur uit verveling :-/ Kan het zijn dat je de dag erna nog een beetje in een roes verkeerd na een toch wel stevige dosis X voor iemand die het niet dikwijls doet? Want de dagen nadat alles op was zat ik wel effe in een dipje... hoofdpijn, erg moe zijn maar niet kunnen slapen, lichtflitsen soms Nu ben ik al een stuk beter maar is dat normaal bij XTC dat je na gebruik zo ziek bent?? Lag het misschien aan die pillen? Want op één van die dagen toen ik effe in het donker naar de ijskast liep, opendeed en terug dicht deed, was ik door de duisternis totaal gedesoriënteerd en wist ik gewoon niet meer wat en hoe... tot ik vond waar de lichtschakelaar zich bevond. Rare shit, heb weer een les geleerd en voortaan koop ik mn pillen wel in een kleine hoeveelheid want die shit is veel te verslavend."
"Witte kriekjes, was niet echt hard opgefokt door die pille maar wel erg gelukkig en emotioneel. Zefs de dagen erna nog, traantje wegpinke bij triestige film was wel iet wat kon gebeure"
"Yiep mede gebruikers! Heb eens een vraagje voor de kenners onder ons, heb de zoekfunctie al eens geraadpleegd maar vind het dus nergens terug. Het zit zo: ik heb onlangs het aanbod gekregen om een tamelijk aantal pillen te kopen. Aangezien ik maar zelden gebruik kan ik met dit aantal wel een hele tijd toekomen. Mijn vraag aan jullie nu is: worden pillen slecht mettertijd? Wat zijn de beste condities waarin pillen bewaard dienen te worden? Wil toch al even vermelden dat het niet kan in de vriezer aangezien ik nog thuis woon Alvast bedankt en vriendelijke groeten vanuit Antwerpen!"
"Mja, der zit ni alleen MDMA in eh? Kunne die andere stoffen ni overtijd gaan, want heb geen zin om kei hard scheef te gaan :P Anyhow, aangezien MDMA zo lang goed blijft kan'k dien hoop wel effe late ligge zonder er aan te komen... hopelijk"
"Hey landgenoot. Hoe komt het dat coke verslavender is dan XTC? Tjah, daar kan ik niet op antwoorden. Maar ik kan je wel zeggen dat ik net hetzelfde heb. Hoewel ik weinig gebruik heb ik toch altijd zin als ik er aan moet denken en k'denk er vrij veel aan zelfs. Ge moet den TV maar opzette of ge ziet der ene snitse. Het mooi in een lijntje leggen is ook al zo plezant he Achja, ik ben er van overtuigd adat andere gebruikers hier je best een wetenschappelijke verklaring kunnen geven waarom C verslavender is dan bolle. Ik vind zelf het effect van XTC beter dan die van C, alleen al omdat het langer duurt en ook nog eens veel goedkoper is. Maar toch zeg ik nooit nee tegen een lijntje Wel opletten he meid dat je niet teveel gaat gebruiken, idenk effe aan je kinderen als je er hebt. Ik zou me echt verloren voelen moest mijn moeder aan de coke zou zitten."
"Echt moeilijk heb ik het nooit maar vanaf ik denk aan een lijntje trekke dan heb ik zin, niet normaal! Ach, goed dat het zo duur is, anders zou'k het alle dagen doen! Speed is misschien wel een alternatief voor mij maar daar probeer ik zoveel mogelijk af te blijven, maar soms gebeurt het natuurlijk wel"
"Met andere woorden: op een feestje of festival in openlucht kan je al eens goed doorsnuiven zonder schrik te hebben dat je teveel doet Maar ik zou toch eerder een pilletje steken"
"Hey, ik ga dit weekend voor de eerste keer speed gebruiken. Ik heb al eens coke en xtc geprobeert op grote evenementen en dat was wel de moeite. Nu zit ik nog wel met enkele vraagjes ivm speed: In welke mate verschilt het van coke? Want het is toch ook wit poeder? (mss domme vraag) En klopt het dat je erectieproblemen hebt als je speed snuift? Hoelang blijft een lijntje werken de eerste keer? Mag ik nog een jointje paffen tussendoor? alvast bedankt grts Ronny"
"Iedereen bedankt voor het beantwoorde van mijn vragen. En k'zal idd met mate snuiven => t'is niet de bedoeling om dit iedere week te doen Verder hoop ik echt op een toffe ervaring... ik laat jullie nog wel weten hoe het was!"