#1
ik post dit bericht omdat ik graag wat meer wil weten. Ik gebruik ongv een half jaar of ietsje langer cocaine. Ik kan zonder dat iemand het merkt iedere x coke pikken. het veroorzaakt voor mij alleen maar problemen en toch kan ik het niet laten. ik heb altijd een hekel gehad aan gebruikers en nooit ingezien hoe iemand zo dom kon zijn om die rotzooi te gebruiken, toch ben ik zelf erger dan de meeste die ik altijd zo haatte. Ik beloof iedere x ermee te stoppen, en ik ben dan ook heel overtuigd van mezelf, totdat ik opeens het duiveltje
weer in mn hoofd krygt die me zegt kom nog een keertje. ik weet dat het slecht is ongezond is en dat ik hierdoor alles zal verliezen, waarom ben ik niet sterk genoeg om gewoon nee te zeggen. ik voel me een slappeling en weet dat alleen ikzelf dit probleem kan oplossen. maar omdat ik het altijd stiekem kan doen is dit extra moeilijk. ikhoef het niet te kopen of iets dergelijks misschien zou ik het anders wel nooit doen, want die 25 euro voor dat beetje rotzooi is het me niet waard. is het me dan wel waard alles te verliezen wat ik liefheb? NEE! ik vind het triest dat ik moet zeggen dat ik niet sterk genoeg ben om ervan af te blijven. ik zal hulp moeten krijgen, misschien door middel van testen zodat ik wel gedwongen word om ervan af te blijven. ik heb veel goed te maken bij de mensen om me heen, maar ik kan het niet alleen. is er iemand die dit ervaren heeft, en weet hoe ik kan stoppen misschien moet ik met iemand praten, de rede waarom ik het doe is mijzelf niet eens duidelijk. ik zou graag wat van jullie horen, alle hulp is welkom. groetjes