Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Frank Lucas zei: Ja snap ik maar is er een andere manier om eraan te komen ??behalve dan via je huisarts?? Klik om te vergroten... Je bent vanmiddag al op de forumregels gewezen, door een lid én door een mod die je het voordeel van de twijfel gaf en geen ban uitdeelde. Doe je het weer. Adieu"
"Ik vind de discussie over herogebruik enorm interessant, en de inzichten van (bekenden van) @Mezelf, @Yceman224 en @acht.zes zijn ook waardevol, maar het is niet netjes om deze discussie te voeren in het topic van iemand die de keuze al gemaakt heeft om het te gebruiken en slechts vroeg naar info over testen. Ik zal de posts over het hoe en waarom van heroïnegebruik en -verslaving, op dit moment en historisch, even onderbrengen in een eigen topic waar deze (weer steeds meer relevante) discussie voortgezet kan worden Edit: voilà."
"@Winter Ik snap dat het vervelend is als je een negatieve reactie krijgt, maar ik zou het op prijs stellen als je niet aan het schelden gaat. @Woke-up-sticky Het is nergens voor nodig om tegen mensen te zeggen dat ze jammeren en niet speciaal zijn, of ze te bevelen om te stoppen met klagen en hun verantwoordelijkheid te nemen. Je plaatst de laatste tijd vooral negatieve en uitlokkende reacties en dat komt de sfeer niet ten goede. Let hier aub een beetje op."
"Amfitamientje Power zei: Zo hee!?!?!?! Gezellig. Junkies onder elkaar die hun ongezouten mening delen en hun gelijk verdedigen. Het is de toon die de muziek maakt. Wat onaardig. Zijn jullie helemaal van de pot gerukt of is het gewoon een januaridipje? Drugsforum, een forum waar mensen elkaar de maat nemen. Niet alleen in dit topic maar over van alles. Elkaar wijzen op hun gedrag en haantjesgedrag terwijl ze zelf ook niet heilig zijn. Precies deze tekst heb ik zonet gepost in “ten einde raad” Klik om te vergroten... Precies deze tekst heb je zonet een waarschuwing voor gekregen in Ten einde raad... Je postte dit bericht op hetzelfde moment dat ik waarschuwde en ik ga er vanuit dat je mijn bericht nog niet gelezen had, dus bij dezen je laatste waarschuwing. Ik heb geen zin om op mijn tweede dag als mod al (tijdelijke) bans uit te delen maar dit slaat nergens op. Oh, en dubbelposten is altijd onnodig."
"Casaan zei: Ik ben dan ook geen crimineel, al doe ik af en toe wel eens aan wildplassen. Klik om te vergroten... Heel de badkamer vol, plas eens wat rustiger man..."
"Amfitamientje Power zei: Ik vind het gewoon stom. Helaas heb ik in mijn directe omgeving ook te maken gehad met zelfmoord dus ik begrijp heus wel dat iemand dit waarschijnlijk niet zomaar doet. Toch vind ik het stom. Klik om te vergroten... Snap ik. Het is ook gewoon kut. Wij staan kennelijk iets anders in ons beeld over zelfmoord, maar dáár kunnen we het over eens zijn. Fenne zei: daarna zei Jeroen dat als je hulp nodig hebt, 113 kan bellen. Vind ik echt super goed dat ze dat benoemen bij elke zelfmoord die op het nieuws komt. Klik om te vergroten... Absoluut!"
"Korpschef: ‘Drugs moet niet normaal zijn, het moet een fucking feest zijn’ ‘Normaal? Wat neem je dan voor troep?’ https://speld.nl/2018/04/10/korpsch...normaal-zijn-het-moet-een-fucking-feest-zijn/"
"Ecocaïne"
"Het is bekend dat de antidrugslobby zich soms bedient van stemmingmakerij, onwaarheden en creatieve interpretatie van data en statistieken. Dit nrc-artikel belicht hoe absurd sommige claims in het recent verschenen rapport van de Nederlandse Politiacademie zijn: Op basis van in beslag genomen grondstoffen (de chemicaliën BMK en PMK) wordt de totale productie van amfetamine en xtc geschat in Nederland. Ze zeggen zelf steeds de voorzichtigste schatting te nemen. Daaruit blijkt dat Nederlandse criminelen in het afgelopen jaar 614 miljoen gram (614 ton) amfetamine produceerden en 972 miljoen xtc- pillen. De onderzoekers schatten dat hiervan 20 procent in Nederland werd geconsumeerd. Dat komt neer op zo’n 123 duizend kilo amfetamine en 194 miljoen xtc-pillen in één jaar. Zulke enorme hoeveelheden zetten ons aan het denken. Want hoe realistisch zijn deze cijfers? Volgens de officiële schattingen zijn er in Nederland 180.000 personen van 18 jaar en ouder die in het afgelopen jaar amfetamine hebben gebruikt. Met de cijfers uit het rapport zouden zij op jaarbasis gemiddeld elke dag bijna twee gram speed hebben gebruikt. Daarnaast zijn er ongeveer 390.000 volwassen Nederlanders die in het afgelopen jaar xtc hebben genomen. Met de cijfers van het rapport zouden zij op jaarbasis gemiddeld ongeveer 500 pillen hebben geslikt, zeg: elke week tien stuks. Klik om te vergroten..."
"Conjo zei: Totaal niet gevaarlijk ! Gewoon tot je nemen! Je kunt het ook vermalen tot poeder vermeng dat met water pak een doseringspuit, vul het goedje in je spuit! Dan doe je een naald erop! vervolgens doe je een riem strak om je arm heen! Verolgens zoek je blauwe ader! Steek die naald erin! Dan haal je dosering spuit heen en weer zodat bloed in doseringspuit komt! Dan vol naar binnen spuiten! Dan volop genieten! Klik om te vergroten... Gast."